vierailija
Pian on Ystävänpäivä. Boitsu voisi nyt rohkaistua ja laittaa Kärpälle Will you be my Valentine viestin. Manifestoin. Ja sellaisen yhteiskuvan kera jota me ei olla vielä nähty vrt. Boitsun synttärikuva.
Tähän tulokseen tulin itsekin, koska on tosi vaikeaa perustella sellaisella tavalla, joka ei loukkaa eri mieltä olevia. Toisaalta ei sekään ole pelkästään hyvä juttu, jos omaa mielipidettään ei voi sanoa. Heh, sopivasti aasi.Se on oikein hyvä neuvo, jota mielestäni kannattaa noudattaa. Tällaisissa asioissa varsinkin, joihin mielenilmaisulla ei ole mitään muuta vaikutusta kuin ehkä muiden mielen pahoittaminen. Eri asia sitten asioissa, joilla pyritään vaikuttamaan johonkin.
Kyllä! Ystävänpäivä toivotus manifestointia !Pian on Ystävänpäivä. Boitsu voisi nyt rohkaistua ja laittaa Kärpälle Will you be my Valentine viestin. Manifestoin. Ja sellaisen yhteiskuvan kera jota me ei olla vielä nähty vrt. Boitsun synttärikuva.
Saattaa sieltä silti tulla puolialastonta krisiä huivi päässäSiellä katsellaan taas itäeurooppalaista elokuvaa. Tyylilaji on voinut vähän vaihtua.
Saattaa sieltä silti tulla puolialastonta krisiä huivi päässä
Veikkaan että jotain kuvia Krisistä vielä Krisin julkaisemana saadaan kun otsikot on olleet therapy session part se ja se eikä viittausta etteikö olis vikat kuvatSaattaa sieltä silti tulla puolialastonta krisiä huivi päässä
Liityn joukkoon manifestoimaan!Kyllä! Ystävänpäivä toivotus manifestointia !
Mäkin manifestoin. Vaikka realisti mussa ei valitettavasti pidä tätä kovin todennäköisenä.Kyllä! Ystävänpäivä toivotus manifestointia !
Manifestoin alastonta Boitsua huivi päässä.Saattaa sieltä silti tulla puolialastonta krisiä huivi päässä
Hän on kyllä kaunis, kuuma, upea ja listaa vois jatkaa vielä vaik kuinka paljonUpea Kärtsä!
Alaston bojan huivi silmillä ois mun versioManifestoin alastonta Boitsua huivi päässä.
Manifestoin alastonta Boitsua huivi päässä.
Joo apua, tää olis kylläAlaston bojan huivi silmillä ois mun versio
Alaston bojan huivi silmillä ois mun versio
Puolialaston Kris huivi päässä kuulostaa ihan listakamalta.
no sitä ei kauaa kestänytVauvalla uutta ketjuyritystä
B&K-ketju MS Fireandwater | Vauva
Emoalus Lovelandin, Ms Loverpoolin ja neljän aikaisemman vesillelaskuyrityksen muistollewww.vauva.fi
Mä luulen että bojanilla on ollut kinkyhommat hanskassa kyllä. Ihan jo se varmuus jolla se pitää krisin kaulasta kiinni lavalla viittaa perehtyneisyyteen.Tuntuu kyllä kiinnostavasti siltä, että sekä Boitsulle että Kärtsälle on tullut viimeisen vuoden aikana sekä jonkinlainen M/M-herääminen että myös kink-juttujen suhteen. Tai ehkä iso osa näistä jutuista on ollut jo pitkään henkilön itsensä tiedossa (esim. omassa headcanonissani Boitsu on jo kauan tiennyt olevansa kiinnostunut miehistä), mutta nousseet enemmän julkisellekin puolelle. Itse en usko, että pelkkää show'ta.