Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pian on Ystävänpäivä. Boitsu voisi nyt rohkaistua ja laittaa Kärpälle Will you be my Valentine viestin. Manifestoin. Ja sellaisen yhteiskuvan kera jota me ei olla vielä nähty vrt. Boitsun synttärikuva.
 
vierailija
Se on oikein hyvä neuvo, jota mielestäni kannattaa noudattaa. Tällaisissa asioissa varsinkin, joihin mielenilmaisulla ei ole mitään muuta vaikutusta kuin ehkä muiden mielen pahoittaminen. Eri asia sitten asioissa, joilla pyritään vaikuttamaan johonkin.
Tähän tulokseen tulin itsekin, koska on tosi vaikeaa perustella sellaisella tavalla, joka ei loukkaa eri mieltä olevia. Toisaalta ei sekään ole pelkästään hyvä juttu, jos omaa mielipidettään ei voi sanoa. Heh, sopivasti aasi.
 
vierailija
Pidän kyllä huomattavasti todennäköisempänä (silti aika epätodennäköisenä) Kärtsän ystävänpäivätoivotusta Boitsulle, vielä kun sen voi naamioida epäromanttiseksi Suomessa. :)
 
vierailija
Olen käynyt tänään kieltämättä hieman ylikierroksilla, ja tuo K+H+Alessandra TikTok laukaisi aivan hervottoman usean minuutin naurukohtauksen 😅 Alessandran upea Karl Fazer -ääntämys, Kn mahtava nauru ja se suklaapalan mätsähdys Hn takaraivoon. Mikäli nauru tosiaan pidentää ikää niin taisi napsahtaa ainakin pari kuukautta itselle lisää 🤭
 
vierailija
Puolialaston Kris huivi päässä kuulostaa ihan listakamalta.
Laitetaan se puolialaston Kris huivipäässä tännekin :D
 
vierailija
Tuntuu kyllä kiinnostavasti siltä, että sekä Boitsulle että Kärtsälle on tullut viimeisen vuoden aikana sekä jonkinlainen M/M-herääminen että myös kink-juttujen suhteen. Tai ehkä iso osa näistä jutuista on ollut jo pitkään henkilön itsensä tiedossa (esim. omassa headcanonissani Boitsu on jo kauan tiennyt olevansa kiinnostunut miehistä), mutta nousseet enemmän julkisellekin puolelle. :) Itse en usko, että pelkkää show'ta.
 
vierailija
Tuntuu kyllä kiinnostavasti siltä, että sekä Boitsulle että Kärtsälle on tullut viimeisen vuoden aikana sekä jonkinlainen M/M-herääminen että myös kink-juttujen suhteen. Tai ehkä iso osa näistä jutuista on ollut jo pitkään henkilön itsensä tiedossa (esim. omassa headcanonissani Boitsu on jo kauan tiennyt olevansa kiinnostunut miehistä), mutta nousseet enemmän julkisellekin puolelle. Itse en usko, että pelkkää show'ta.
Mä luulen että bojanilla on ollut kinkyhommat hanskassa kyllä. Ihan jo se varmuus jolla se pitää krisin kaulasta kiinni lavalla viittaa perehtyneisyyteen.
 

Yhteistyössä