Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
En nyt tiiä miks muutenkaan pitää jonku kiirehtiä tekemään uutta ketjua, ku vois nyt ihan rauhassa venailla viikonlopun yli. Ja toivottavasti emo avautuis ku noita uusia paatteja pitää tehä aina ties kuinka monta ennen ku se pysyy.
 
vierailija
En nyt tiiä miks muutenkaan pitää jonku kiirehtiä tekemään uutta ketjua, ku vois nyt ihan rauhassa venailla viikonlopun yli. Ja toivottavasti emo avautuis ku noita uusia paatteja pitää tehä aina ties kuinka monta ennen ku se pysyy.
Niinpä, joskus aiemminkin on avautunut vasta viikonlopun jälkeen joten nyt pitäisi vaan pystyä odottelemaan.
 
vierailija
Tuntuu kyllä kiinnostavasti siltä, että sekä Boitsulle että Kärtsälle on tullut viimeisen vuoden aikana sekä jonkinlainen M/M-herääminen että myös kink-juttujen suhteen. Tai ehkä iso osa näistä jutuista on ollut jo pitkään henkilön itsensä tiedossa (esim. omassa headcanonissani Boitsu on jo kauan tiennyt olevansa kiinnostunut miehistä), mutta nousseet enemmän julkisellekin puolelle. Itse en usko, että pelkkää show'ta.
Erittäin paljon samat fiilikset! Toki kumpikin tuli tutuiksi vasta ESCin myötä, mutta jos vertaa millaisia olivat silloin ja millaisia nyt, niin onhan jotain selvästi muuttunut. Viisuissa olivat semmoisia söpöjä, mutta nykyisin kummastakin on löytynyt myös se todella kuuma puoli, johon liittyy myös juuri sekä M/M -puolta että kink-teemoja, enkä usko minäkään että pelkästään shown vuoksi. Jostainhan ne kumpuaa, ja etenkin kun molemmat ovat haastatteluissa sanoneet, etteivät vedä lavalla mitään roolia, vaan että esillä on vain oman itsen eri puolia, joita lavalla saa toteuttaa vapaammin ja rohkeammin.

(Tai sitten olen vain ihan AASI 😄)
 
vierailija
B vaikuttaa ihmiseltä, joka varmasti kokeilee ja tykkää kaikenlaisesta, mutta nuo kuristusotteet voi olla kai hallussa osittain MMA harrastuksenkin kautta?
Voi, mutta se miten niitä sitten käyttää on asia erikseen. Krisin laulaessa ei ehkä ole tarpeen itsepuolustautua?

Itse asiassa voihan tuo kuristaminen olla krisin kink, ja bojan vaan hyvänä ystävänä auttaa krisiä pääsemään lavalla parhaaseen suoritukseensa :D
 
vierailija
Onkohan se toi valkoinen paita vai se, että sillä ei ole over size -paitaa vai mikä on, mutta hot stuff on kuitenkin
Jep, polttavan kuumaa! 🔥 Että voikin mies olla kaunis. Kuin veistos.

Täällä on muuten ollut tosi mahtavaa keskustelua tänään, harmittaa kun vasta nyt päässyt kahlaamaan sitä läpi. Olen henkisesti renkuttanut vähän väliä yläpeukkua kuin vantaalaista sohvaa konsanaan. Tosi mielenkiintoista lukea, mikä ja kuka kellekin on kuumaa.

Mulle kuumin on K, syistä jotka osin itsellekin edelleen mysteeri. Ehkä se on vain koko paketti - energia, asenne, itsevarmuus, se tapa jolla itsensä kantaa. Herkullinen yhdistelmä maskuliinista ja feminiinistä, ilman toksisuuden häivääkään. Ja sitten kauniit silmät ja suu, selän kaari, hitto koko kroppa! Kelpaa katsella. Ja miten se tuota kroppaansa lavalla käyttää... 🥵

MRS 💚
 

Yhteistyössä