vierailija
Elämään jääneistä termeistä puheen ollen, kostopitsi-termin keksijälle pitäisi kyllä myös myöntää kunnianauta-palkinto
Bojanoisit sinäkin vähäsen niin et ois noin tiukkisDream on. K:lla on on oma elämänsä johon kuuluu tyttöystävä.
Kyllä sen lähes aina huomaa täällä kun kello tulee 23, parempi lähteä bojanoimaan todellakin.Jotenkin tuntuu että nyt on valomerkin aika. Lähdenkin tästä bojanoimaan.
Ymmärrän kyllä. Hyvää yötä ja bojanointiaJotenkin tuntuu että nyt on valomerkin aika. Lähdenkin tästä bojanoimaan.
No just tämä. Tosi kiva tunnelma oli tänä iltana, siis tähän mennessä.Kyllä sen lähes aina huomaa täällä kun kello tulee 23, parempi lähteä bojanoimaan todellakin.
Jepp mä lähden lukeen parit ficit ja toivottavasti näen unia K&B kuumista sessioista. Yöt kaikille ja hyvät bojanoinnit.Kyllä sen lähes aina huomaa täällä kun kello tulee 23, parempi lähteä bojanoimaan todellakin.
Oho, oli päässyt tuo termi unohtumaan. Ehkä se jäi keskustelussa tuolloin casuaalin nöpötyksen varjoon, joten kunnianpalautus on paikallaan.No sehän oli emoketjulla aikoinaan, kun näkyi casual nöpötys, niin joku saattoi joutua bojanoimaan
Oli kyllä paras ilta pitkään aikaanMutta kiitos kuitenkin kivasta keskustelusta jota täällä tähän mennessä oli
Oli kyllä paras ilta pitkään aikaan
Oli kyllä paras ilta pitkään aikaan
Veisitte nämä ja fantasianne jonnekin muualle. Päivällä oli ihan kivoja keskusteluja.Bojanoisit sinäkin vähäsen niin et ois noin tiukkis
Ai. Oikein haaremi. Piti olla avovaimo. Nyt on tyttöystäväkinDream on. K:lla on on oma elämänsä johon kuuluu tyttöystävä.
Mä myös ehkä Nacen. Tosin se oli musta vielä paljon kuumempi sillä loppusyksystä olleella hiustyylillä (se Halloween-tyyli erityisesti). Mä myönnän, että en osannut pitää sitä viisu-B:tä yhtään kuumana. Toki näytti musta ihan hyvältä, mutta liian nuorelta, että sitä olis voinut pitää kuumana. Mutta mieli muuttui täysin kun näin B:n omin silmin Tavastialla kostopitseissä. Ja pidän kyllä nykyään B:tä kuumempana kuin Nacea.Näistä kuumuus keskusteluista jo vähän aiemminkin oli jotain pohdintaa mutta jos saisitte päättää kenen joksun tai kärtsän kanssa menisitte ite treffeille ensivaikutelman perusteella? Mä menisin ite Nacen kanssa
Mä olen ollut ”viisu hullu” vuodesta 2012. Tervetuloa joukkoon. Sitäkin ennen katselin niitä, mutta en niin intensiivisesti.Mitä mulle on tapahtunut, ESC ei ole kiinnostanut aikaisemmin yhtään ja nyt katson jo toista random maan loppukilpailua tänä iltana
Joo mäkin vähän ihmettelen, et kirjoitteleeko naiset täällä enää ollenkaan. Kuulostaa ihan miesten jutuilta.Aika pervoa porukkaa täällä näköjään. Eikö noille jutuille löytyisi sopivampaa paikkaa.
Paras ilta pitkään aikaan? Pelkkiä rivouksia.Oli kyllä paras ilta pitkään aikaan