Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näistä kuumuus keskusteluista jo vähän aiemminkin oli jotain pohdintaa mutta jos saisitte päättää kenen joksun tai kärtsän kanssa menisitte ite treffeille ensivaikutelman perusteella? Mä menisin ite Nacen kanssa
Mä kahvittelisin mielellään B:n, K:n ja Janin kanssa (tosin varmasti olisi ihan kivaa mennä kahville muidenkin Joksujen kanssa). Kaikkien noiden kolmen kanssa varmasti tulisin juttuun, joskin voisin kuvitella, et Jan olisi noista eniten mun tyyppinen ihminen.

Jos sitten kahvit olisi skipattu, niin B ja Jan vois olla aika kova, joskin B riittäisi kyllä myös. Toisaalta kolmistaan K:n ja B:n kanssa pääsisi seurailemaan poikain puuhia keskenään. 🥵

Eli oon ihan hirveen joustava näissä skenaarioissani, yes because yes. 😇

Ja tosielämässä en uskaltaisi pyytää ketään yllämaintuista edes yhteiskuvaan, treffeistä sun muusta puhumattakaan. 🙈
 
vierailija
Huomenna muuten on vuosi tullut kuluneeksi Misija Liverpoolista eli Carpe Diemin ensiesityksestä Joksuilla, ja JOSubsilla on siihen liittyen tulossa useampi haastattelu käännettynä:
Laittakaas carpe diem massakuunteluun niin saadaan sille huomiseksi mukava pyöreä luku täyteen!
 
vierailija
Minä taas näen itseni vaan väittelemässä B kanssa joten ei hyvä. Jostain on tullut sellainen vaikutelma että se poika tykkäisi väitellä ja päästä sitten sanomaan viimeisen sanan. Tämä ei päde silloin kun B on K kanssa. Silloin on joku eri vaihde selkeästi.
 
vierailija
vierailija
Treffeille lähtisin kyl Jeren kanssa. Aistin siellä kuuman artisti Kärtsän takana sellaista tosi puhuttelevaa herkkyyttä, että ehkä oltais ihan hyvä match siltä osin.

Bojan on monella tavalla todella valloittava ja hurmaava, ja huh miten kuuma, mutta lähemmässä tuttavuudessa vois häiritä joku sellainen piilevä vaativuus ja perfektionismi, jolle olen vähän allerginen. Bojan on kyllä hyvin moniulotteinen, herkkä, lämmin ja empaattinen mutta jotenkin aistin myös kovuutta siellä hupsuttelevan pinnan alla. Ihana ja jumalainen on hän, mutta menköön treffeille jonkun toisen kanssa.

Tämäpä olikin kiinnostava ajatusleikki kun lähti ihan tosissaan pohtimaan. Olen alusta lähtien ollut Kärtsä girl ja vähitellen lämmennyt Boitsulle, mutta eipä ole aiemmin tullut näin tarkkaan tästä näkökulmasta analysoitua. Muut Joksut ei mussa herätä riittävästi kiinnostusta edes pohtia treffailupotentiaalia.
Tiedän ehkä mitä tarkoitat. Minäkin näen hänessä myös sen (ei niinkään kovaa mutta) totisemman ja vaativammankin puolen ja itse tykkään siitäkin. Se on sopivasti tasapainossa noiden muiden pehmeiden ja villimpien puolten kanssa, jopa jotenkin lisää tuota hänen kuumuuttaan.
 
vierailija
vierailija
Mä pystyn keksimään kaikkien muiden kanssa hyvän treffi-illan paitsi yhden.

Kärtsän kanssa menisin jonnekin, missä saisi tanssia sydämensä kyllyydestä. Kerrankin olisi joku mies, jonka energia ei loppuisi varmasti kesken ja joka uskaltaisi revitellä ilman häpeää.

Boitsun kanssa menisin syömään ja puhuttais kielistä, sosiologiasta ja elämästä, jonka jälkeen mentäis laulamaan karaokea.

Jania pyytäisin opettamaan kitaransoittoa kädestä pitäen. Kuunneltais myös musaa sohvalle käpertyneinä.

Juren kanssa mentäis johonkin satunnaiseen bussiin ja hypättäisiin pois karttaa katsomatta ja alettais seikkailla tuntemattomalla alueella tehden spontaaneja juttuja ja naurettais paljon.

Nacen kanssa voitais mennä vaikka etsimään pokemoneja ja sen jälkeen kahvilaan tai baariin puhumaan syvällisiä.

Kris on ainoa, jonka kanssa en oikein keksisi mitään. Jätän teille muillekin jotain 😉
 
vierailija
Miten spotifyssa (premium) saa biisin repeatille? Mulla alkaa aina soimaan CDn jälkeen joku random kappale (aasi olen kyllä)
Kaksi vaihtoehtoa: joko laitat jonoon todella monta kertaa sen saman kappaleen, tai sitten kun olet sen kappaleen valinnut lähinäkymään (niin, että siihen tulee se kappaleen taustakuva ja tarkemmat valikkonappulat näkyviin), niin sieltä painat sitä toistonappulaa kaksi kertaa (itseensä osoittava nuoli; siihen tulee 1 keskelle, kun se toistaa vain yhtä kappaletta).
 

Yhteistyössä