Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nämä kenet kukakin näkee kuumana ovat todella makuasioita, ja niitä on ihan kiinnostavaa lukea. En tiedä, olenkohan jopa ainoa, joka on viihtynyt puutarhassa ja laivalla alusta saakka, mutta jonka mielestä K ei ole ollut ikinä tippaakaan kuuma. Yksinään. B:n kanssa todellakin. K on sen sijaan mielestäni sympaattinen, nokkela, avarakatseinen, monipuolisesti taitava, sopivan kunnianhimoinen ja rohkea persoona, jota on ollut mukava seurata pian vuoden päivät. Mutta yksikään K:n kuva tai video ei ole saanut häntä tuntumaan kuumalta. Joksuista olin ensin Janisti, sitten Bojanisti ja nykyään sujuvasti molempia, mutta ennen kaikkea K/B shippaaja.

Jonkun verran olen seurannut myös Måneskinia. Ehdoton hottis siellä mun makuun on Ethan, mutta ymmärrän hyvin ylisanat Damianosta. Hän uskaltaa olla lavalla häpeämätön, tuo rohkeasti esiin sekä maskuliinisuutta että feminiinisyyttä ja osaa liikuttaa vartaloaan *kröhöm* ihan kiitettävästi. Lavan ulkopuolella Damiano on ilmeisesti aika ujo introvertti, mikä näkyy monille ylimielisyyytenä (tällaisen lapsen äitinä moinen tulkinta on hyvin tuttua).
Silti jotenkin B on tolla laajemmalla skaalallaan mun silmissä kiinnostavampi ja hurmaavampi.
 
vierailija
Nämä kenet kukakin näkee kuumana ovat todella makuasioita, ja niitä on ihan kiinnostavaa lukea. En tiedä, olenkohan jopa ainoa, joka on viihtynyt puutarhassa ja laivalla alusta saakka, mutta jonka mielestä K ei ole ollut ikinä tippaakaan kuuma. Yksinään. B:n kanssa todellakin. K on sen sijaan mielestäni sympaattinen, nokkela, avarakatseinen, monipuolisesti taitava, sopivan kunnianhimoinen ja rohkea persoona, jota on ollut mukava seurata pian vuoden päivät. Mutta yksikään K:n kuva tai video ei ole saanut häntä tuntumaan kuumalta. Joksuista olin ensin Janisti, sitten Bojanisti ja nykyään sujuvasti molempia, mutta ennen kaikkea K/B shippaaja.

Jonkun verran olen seurannut myös Måneskinia. Ehdoton hottis siellä mun makuun on Ethan, mutta ymmärrän hyvin ylisanat Damianosta. Hän uskaltaa olla lavalla häpeämätön, tuo rohkeasti esiin sekä maskuliinisuutta että feminiinisyyttä ja osaa liikuttaa vartaloaan *kröhöm* ihan kiitettävästi. Lavan ulkopuolella Damiano on ilmeisesti aika ujo introvertti, mikä näkyy monille ylimielisyyytenä (tällaisen lapsen äitinä moinen tulkinta on hyvin tuttua).
Silti jotenkin B on tolla laajemmalla skaalallaan mun silmissä kiinnostavampi ja hurmaavampi.
Tuo on kiinnostava, että mielestäsi ujot introvertit näyttäytyvät muille usein ylimielisinä. Omasta mielestäni taas monet ihmiset ovat etäisiä, mikä tuntuu muille usein näyttäytyvän kiinnostavana ja mystisenä mutta itselleni kylmänä. Ujot tyypit eivät kuitenkaan haittaa minua yhtään, päinvastoin yleensä pidän heistä, ja todella harvoin kuvailen yhtään ketään ylimieliseksi. Mietin aan, että onkohan tuo joidenkin mielestä ylimielinen viba sama joka minusta on etäinen. :) Måneskiniä en valitettavasti osaa kommentoida, kun en tunne.
 
vierailija
Damianon kuumuuden kyllä tunnustan ja keikalle menisin viivana, jos tänne tulisivat. Mutta sekä K että B kiehtovat mua paljon enemmän juuri sen täällä mainitun monitahoisuuden vuoksi. Molemmilta löytyy seksikkyyttä, huumorintajua, itseironiaa, ystävällisyyttä ja inhimillisyyttä. K lavalla/ K tekemässä "typerää" tiktok pätkää/ K haastiksessa/ K fanien kanssa... ja sama juttu B lavalla/ B pyjamassa ig stoorissa/ B haastiksessa/ B fanien kanssa. Roolit vaihtelee laidasta laitaan tilanteen mukaan, mutta ovat kuitenkin aitoja. Ja se aitous ja avoimuus on kyllä yksi todella tärkeä juttu, mikä ainakin muhun vetoaa.
Samaa mieltä tästä ❤
 
vierailija
Tuo on kiinnostava, että mielestäsi ujot introvertit näyttäytyvät muille usein ylimielisinä. Omasta mielestäni taas monet ihmiset ovat etäisiä, mikä tuntuu muille usein näyttäytyvän kiinnostavana ja mystisenä mutta itselleni kylmänä. Ujot tyypit eivät kuitenkaan haittaa minua yhtään, päinvastoin yleensä pidän heistä, ja todella harvoin kuvailen yhtään ketään ylimieliseksi. Mietin aan, että onkohan tuo joidenkin mielestä ylimielinen viba sama joka minusta on etäinen. Måneskiniä en valitettavasti osaa kommentoida, kun en tunne.
Olin nuorena tosi ujo ja introvertti olen edelleen. Minua pidettiin koulussa tosi leuhkana, vaikka olin vain niin pirun ujo.
 
vierailija
Kääriä-ketjussa Laiva-gallup, jos joku haluaa ottaa kantaa.
En painanut vielä kumpakaan koska emoketjun säännöt ei (eikä varsinkaan niistä jankkaaminen joka on sitten väistämätöntä) ole mieleeni eikä toisaalta kakkosvaihtoehtokaan täysin.
Alkuperäisen K ja B fiilistelyketjun esittely oli vaan "Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin... "
Siinä oli jo tarpeeksi vapaa teksti kun sitä ei sen kummemmin lueta ja noudateta kuitenkaan.

Itse olen sellaisen ketjun puolella josta ei poistella kuumisteluja, ficcejä eikä myöskään uutislinkkejä tms vaikka ne ei nyt olisi jonkun mieleen ja seiskalehti olisi prseestä. Itse palstan sääntöjen vastaiset vain poistuisi. Mulle se ketju olisi tiedotuskanava jossa voisi keskustella niistä molempien kuulumisista ja jossa huumori saisi sitten kukkia vapaasti. Ja koska tälläistä ei tule niin ihan sama minkälaisilla säännöillä lastattu paatti on vesillä niin sinne sitten siirryn.
 
vierailija
Tuo on kiinnostava, että mielestäsi ujot introvertit näyttäytyvät muille usein ylimielisinä. Omasta mielestäni taas monet ihmiset ovat etäisiä, mikä tuntuu muille usein näyttäytyvän kiinnostavana ja mystisenä mutta itselleni kylmänä. Ujot tyypit eivät kuitenkaan haittaa minua yhtään, päinvastoin yleensä pidän heistä, ja todella harvoin kuvailen yhtään ketään ylimieliseksi. Mietin aan, että onkohan tuo joidenkin mielestä ylimielinen viba sama joka minusta on etäinen. Måneskiniä en valitettavasti osaa kommentoida, kun en tunne.
Se ei oikeastaan ollut mun oma mielipide, vaan olen kuullut muun muassa omasta lapsestani kommentteja (ja hän on myös kuullut niitä itse ja kertonut niitä kommentteja mulle), että hän on ylimielinen tai että häntä luultiin ylimieliseksi, ennen kuin tutustuttiin häneen. Olen kuullut ja lukenut myös muille tapahtuneen noin. Myös tuon kommentin kylmyydestä olen kuullut, vaikka monesti ujot ihmiset ovat päinvastoin todella empaattisia. Etäinen ja ujo kulkevat hyvin ymmärrettävästi käsi kädessä. Etäinen-sana on sinänsä mun mielestä neutraalimpi sävyltään, kun kylmä ja ylimielinen taas hyvinkin negatiivisia.
 
vierailija
Se ei oikeastaan ollut mun oma mielipide, vaan olen kuullut muun muassa omasta lapsestani kommentteja (ja hän on myös kuullut niitä itse ja kertonut niitä kommentteja mulle), että hän on ylimielinen tai että häntä luultiin ylimieliseksi, ennen kuin tutustuttiin häneen. Olen kuullut ja lukenut myös muille tapahtuneen noin. Myös tuon kommentin kylmyydestä olen kuullut, vaikka monesti ujot ihmiset ovat päinvastoin todella empaattisia. Etäinen ja ujo kulkevat hyvin ymmärrettävästi käsi kädessä. Etäinen-sana on sinänsä mun mielestä neutraalimpi sävyltään, kun kylmä ja ylimielinen taas hyvinkin negatiivisia.
Suurinta osaa tuntemistani ujoista ihmisistä en määrittelisi etäisiksi enkä myöskään toisinpäin, minusta ne ovat aika eri asioita kuitenkin. Ja itse en ymmärrä sitä, miten "leuhka" tai "ylimielinen" yhdistyy ujouteen, kun minun näkökulmastani molemmat vaativat aktiivista perseilykäytöstä.

Ja ihmisestä voi tulla kylmä viba, vaikka hän olisi empaattinen. En esim. todellakaan menisi sanomaan, ettei Jan ole mielestäni empaattinen tai mukava, mutta se viba joka hänestä välittyi minulle livenä olisi parhaiten kuvattavissa sanoilla "kylmän etäinen", en keksi miten sitä voisi kuvailla kuulostamatta negatiiviselta. Sama välittyy minulle suurimmasta osasta Jan-matskua, mutta livenä se oli selvempi.
 
vierailija
Nämä kenet kukakin näkee kuumana ovat todella makuasioita, ja niitä on ihan kiinnostavaa lukea. En tiedä, olenkohan jopa ainoa, joka on viihtynyt puutarhassa ja laivalla alusta saakka, mutta jonka mielestä K ei ole ollut ikinä tippaakaan kuuma. Yksinään. B:n kanssa todellakin. K on sen sijaan mielestäni sympaattinen, nokkela, avarakatseinen, monipuolisesti taitava, sopivan kunnianhimoinen ja rohkea persoona, jota on ollut mukava seurata pian vuoden päivät. Mutta yksikään K:n kuva tai video ei ole saanut häntä tuntumaan kuumalta. Joksuista olin ensin Janisti, sitten Bojanisti ja nykyään sujuvasti molempia, mutta ennen kaikkea K/B shippaaja.

Jonkun verran olen seurannut myös Måneskinia. Ehdoton hottis siellä mun makuun on Ethan, mutta ymmärrän hyvin ylisanat Damianosta. Hän uskaltaa olla lavalla häpeämätön, tuo rohkeasti esiin sekä maskuliinisuutta että feminiinisyyttä ja osaa liikuttaa vartaloaan *kröhöm* ihan kiitettävästi. Lavan ulkopuolella Damiano on ilmeisesti aika ujo introvertti, mikä näkyy monille ylimielisyyytenä (tällaisen lapsen äitinä moinen tulkinta on hyvin tuttua).
Silti jotenkin B on tolla laajemmalla skaalallaan mun silmissä kiinnostavampi ja hurmaavampi.
Tätä oli kiinnostavaa lukea, olit käsitellyt mukavan laajasti näitä. Se on totta että kuumuus koostuu niin monesta asiasta ja mikä nyt sitten kenellekin vetoaa. Samaa mieltä tuosta B:n moniulotteisuudesta, mitä useampi on tuonut esiin. Hän on vaan kaikin puolin ❤. Minusta myös K on kuuma, silloin kun hänen pehmeämpi puolensa on esillä. Bojanin seurassa siis yleensä aina. Ja onhan hän ihan mieletön lavalla kauniissa meikeissään ja kaatamassa vettä päälleen. 🔥 Hänellä on kuitenkin sellainen ”äijempi” puolikin, mikä taas ei kuumistelumielessä vetoa itseeni ollenkaan (tiedän että jotkut tykkää juuri sellaisesta, eli makuja on monia). Mutta hänkin on siis moniulotteinen myös. Damiano on kyllä omaan makuuni komea ja myös kaunis, mutta en ole seurannut häntä kovin tiiviisti ja en tunne persoonallisuuttaan tarpeeksi hyvin että voisin sanoa kuinka paljon hän minuun vetoaa. Persoona ja tapa olla erilaisissa tilanteissa tekee paljon.
 
vierailija
Kerta täällä on ollut tänään hieman myös Måneskin -kuumistelua, niin haluaisin ilmoittaa että Victoria on yksi pahimmista julkkisihastuksista joita minulla on koskaan ollut 🤭 Joka vuosi tuntuu aina Viisuista löytyvän uusia ihastuksia. Jotkut hetkellisiä, osa (kuten nyt vaikka Vic) jatkuneet pidempään. Tänä vuonna kolahti ensimmäisenä Alessandra, sitten tulivat hirveänmoisella ryminällä K ja B, hiljalleen seurasi myös muut Joksut. Salena on myös perin ihastuttava 😍
 
vierailija
Suurinta osaa tuntemistani ujoista ihmisistä en määrittelisi etäisiksi enkä myöskään toisinpäin, minusta ne ovat aika eri asioita kuitenkin. Ja itse en ymmärrä sitä, miten "leuhka" tai "ylimielinen" yhdistyy ujouteen, kun minun näkökulmastani molemmat vaativat aktiivista perseilykäytöstä.

Ja ihmisestä voi tulla kylmä viba, vaikka hän olisi empaattinen. En esim. todellakaan menisi sanomaan, ettei Jan ole mielestäni empaattinen tai mukava, mutta se viba joka hänestä välittyi minulle livenä olisi parhaiten kuvattavissa sanoilla "kylmän etäinen", en keksi miten sitä voisi kuvailla kuulostamatta negatiiviselta. Sama välittyy minulle suurimmasta osasta Jan-matskua, mutta livenä se oli selvempi.
Tuossa varmaan avainsanana olikin tuo ’suurin osa tuntemastani ujoista ihmisistä’ eli minä tarkoitin juuri sitä, että monet luulevat ujoja ihmisiä kylmiksi tai ylimielisiksi ennen kuin tutustuvat heihin ja sen jälkeen käsitys usein muuttuu.

Mutta tuo on tosi kiinnostavaa, että sinulle tuli Janista kylmän etäinen fiilis. Mulle kun on alusta asti hänestä tullut fiilis, että hän on todella lämmin, joskin hitaasti lämpiävä, ihminen. Kiinnostavimmat ihmiset ovat usein sellaisia, joista ei ota heti selvää. Ja olen samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa siitä, että on kiva nähdä tällaista keskustelua, jossa eri mielipiteitä kerrotaan hyvässä hengessä.
 
vierailija
Tätä oli kiinnostavaa lukea, olit käsitellyt mukavan laajasti näitä. Se on totta että kuumuus koostuu niin monesta asiasta ja mikä nyt sitten kenellekin vetoaa. Samaa mieltä tuosta B:n moniulotteisuudesta, mitä useampi on tuonut esiin. Hän on vaan kaikin puolin . Minusta myös K on kuuma, silloin kun hänen pehmeämpi puolensa on esillä. Bojanin seurassa siis yleensä aina. Ja onhan hän ihan mieletön lavalla kauniissa meikeissään ja kaatamassa vettä päälleen. Hänellä on kuitenkin sellainen ”äijempi” puolikin, mikä taas ei kuumistelumielessä vetoa itseeni ollenkaan (tiedän että jotkut tykkää juuri sellaisesta, eli makuja on monia). Mutta hänkin on siis moniulotteinen myös. Damiano on kyllä omaan makuuni komea ja myös kaunis, mutta en ole seurannut häntä kovin tiiviisti ja en tunne persoonallisuuttaan tarpeeksi hyvin että voisin sanoa kuinka paljon hän minuun vetoaa. Persoona ja tapa olla erilaisissa tilanteissa tekee paljon.
Onneksi makuja on niin monenlaisia, koska meitä ihmisiäkin on niin monenlaisia.
Tuo sinun loppukaneettisi summaa kaiken loistavasti! Nuo tekevät sen todellisen kuumuuden.
 
vierailija
Suurinta osaa tuntemistani ujoista ihmisistä en määrittelisi etäisiksi enkä myöskään toisinpäin, minusta ne ovat aika eri asioita kuitenkin. Ja itse en ymmärrä sitä, miten "leuhka" tai "ylimielinen" yhdistyy ujouteen, kun minun näkökulmastani molemmat vaativat aktiivista perseilykäytöstä.

Ja ihmisestä voi tulla kylmä viba, vaikka hän olisi empaattinen. En esim. todellakaan menisi sanomaan, ettei Jan ole mielestäni empaattinen tai mukava, mutta se viba joka hänestä välittyi minulle livenä olisi parhaiten kuvattavissa sanoilla "kylmän etäinen", en keksi miten sitä voisi kuvailla kuulostamatta negatiiviselta. Sama välittyy minulle suurimmasta osasta Jan-matskua, mutta livenä se oli selvempi.
Nämä on mielenkiintoisia pohdintoja. En ole nähnyt Jania livenä mutta minusta hänellä on ihan erityisen lämpimät silmät ja katse, eli kylmää en hänestä saa millään. Sen etäisen ymmärrän hyvin, ehkä se on introverttiyttä tai pientä ujoutta tai ehkä vaan haluaa pitää pienen henkisen välimatkan tuntemattomien seurassa. Se varmaan osaltaan tekee sen mystisen vaikutelman, mikä ainakin minusta hänessä on. Voisin kuvitella että läheisilleen se lämpö tulee paremmin esiin.
 
vierailija
Kerta täällä on ollut tänään hieman myös Måneskin -kuumistelua, niin haluaisin ilmoittaa että Victoria on yksi pahimmista julkkisihastuksista joita minulla on koskaan ollut Joka vuosi tuntuu aina Viisuista löytyvän uusia ihastuksia. Jotkut hetkellisiä, osa (kuten nyt vaikka Vic) jatkuneet pidempään. Tänä vuonna kolahti ensimmäisenä Alessandra, sitten tulivat hirveänmoisella ryminällä K ja B, hiljalleen seurasi myös muut Joksut. Salena on myös perin ihastuttava
Mulle myös Måneskinin Victoria tekee asioita, vaikka ihan heteronaisena itseäni pidän. Mutta se vaan on tosi cool, rock, sexy ja häpeämätön!!

K&B kuitenkin ykkösenä, ofc, ja nimenomaan yhdessä. Erikseenkin tietty kelpaavat, mutta yhdessä heihin kumpaankin syttyy sellainen ylimääräinen x factor, jota vaan ei voi vastustaa. Kai se on se heidän välisensä kemia sitten, joka jotenkin heijastuu kaikkeen mitä tekevät ja miten olevat ja miltä näyttävät. 💚💙
 
vierailija
Nämä on mielenkiintoisia pohdintoja. En ole nähnyt Jania livenä mutta minusta hänellä on ihan erityisen lämpimät silmät ja katse, eli kylmää en hänestä saa millään. Sen etäisen ymmärrän hyvin, ehkä se on introverttiyttä tai pientä ujoutta tai ehkä vaan haluaa pitää pienen henkisen välimatkan tuntemattomien seurassa. Se varmaan osaltaan tekee sen mystisen vaikutelman, mikä ainakin minusta hänessä on. Voisin kuvitella että läheisilleen se lämpö tulee paremmin esiin.
Joo, toki kukaan ei ole missään 5 min fanitapaamisessa kaikkein omimmillaan, mutta tosiaan minusta se viba oli tismalleen sama, jonka olen saanut Janista videoiden läpi, keikoilla ja niiden ulkopuolella, vahvempi vain (toki hän on keikoilla usein lämmin esim. Nacen kanssa, mutta kokonaisviba on etäinen). Kylmyydellä nimenomaan tarkoitan sellaista "aktiivista etäisyyttä", että ikään kuin selvästi vetäytyy pois (joka tosiaan monille välittyy enemmän kiehtovana salaperäisyytenä) ennemmin kuin sitä, että on jotenkin tunteeton tai ankea ihminen. :) Esim. Kris on minulle "jäänyt hieman etäiseksi" mutta sillä tarkoitan enemmän sitä, että en jotenkin hahmota hänen persoonallisuuttaan kunnolla, se ei liity viboihin sinänsä mitenkään. Uskon kaikkien Joksujen olevan tosi mukavia tyyppejä.
 

Yhteistyössä