vierailija
Nämä kenet kukakin näkee kuumana ovat todella makuasioita, ja niitä on ihan kiinnostavaa lukea. En tiedä, olenkohan jopa ainoa, joka on viihtynyt puutarhassa ja laivalla alusta saakka, mutta jonka mielestä K ei ole ollut ikinä tippaakaan kuuma. Yksinään. B:n kanssa todellakin. K on sen sijaan mielestäni sympaattinen, nokkela, avarakatseinen, monipuolisesti taitava, sopivan kunnianhimoinen ja rohkea persoona, jota on ollut mukava seurata pian vuoden päivät. Mutta yksikään K:n kuva tai video ei ole saanut häntä tuntumaan kuumalta. Joksuista olin ensin Janisti, sitten Bojanisti ja nykyään sujuvasti molempia, mutta ennen kaikkea K/B shippaaja.
Jonkun verran olen seurannut myös Måneskinia. Ehdoton hottis siellä mun makuun on Ethan, mutta ymmärrän hyvin ylisanat Damianosta. Hän uskaltaa olla lavalla häpeämätön, tuo rohkeasti esiin sekä maskuliinisuutta että feminiinisyyttä ja osaa liikuttaa vartaloaan *kröhöm* ihan kiitettävästi. Lavan ulkopuolella Damiano on ilmeisesti aika ujo introvertti, mikä näkyy monille ylimielisyyytenä (tällaisen lapsen äitinä moinen tulkinta on hyvin tuttua).
Silti jotenkin B on tolla laajemmalla skaalallaan mun silmissä kiinnostavampi ja hurmaavampi.
Jonkun verran olen seurannut myös Måneskinia. Ehdoton hottis siellä mun makuun on Ethan, mutta ymmärrän hyvin ylisanat Damianosta. Hän uskaltaa olla lavalla häpeämätön, tuo rohkeasti esiin sekä maskuliinisuutta että feminiinisyyttä ja osaa liikuttaa vartaloaan *kröhöm* ihan kiitettävästi. Lavan ulkopuolella Damiano on ilmeisesti aika ujo introvertti, mikä näkyy monille ylimielisyyytenä (tällaisen lapsen äitinä moinen tulkinta on hyvin tuttua).
Silti jotenkin B on tolla laajemmalla skaalallaan mun silmissä kiinnostavampi ja hurmaavampi.