Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä se persoona on tosi iso osa tätä juttua. Pelkästään ulkonäön perusteella tuskin kuumistelisin Kärtsää, ei vain ole minun tyyppiäni noin yleisesti, kun taas Bojan ehdottomasti on. Nace on minusta ihana tyyppi ja bändiä tavatessani hän vaikutti jopa Bojania karismaattisemmalta, mutta hänen ulkonäkönsä ei vetoa minuun enkä osaa häntä "kuumistella" (paitsi Janin kanssa). Jan taas on minusta hyvännäköinen, mutta hänellä on niin etäiset vibat, ettei vetoa. Kris on livenä ja Damonin kuvissa erittäin hyvännäköinen (minusta useimmat kuvat eivät ihan tee oikeutta hänelle) ja rakastan feminiinisyyttä miehissä. Hänen persoonallisuudestaan en vain ole jotenkin saanut otetta. :) Jure on kivannäköinen ja vaikuttaa sympaattiselta, mutta jää jotenkin kysymysmerkiksi.
 
vierailija
Damianon kuumuuden kyllä tunnustan ja keikalle menisin viivana, jos tänne tulisivat. Mutta sekä K että B kiehtovat mua paljon enemmän juuri sen täällä mainitun monitahoisuuden vuoksi. Molemmilta löytyy seksikkyyttä, huumorintajua, itseironiaa, ystävällisyyttä ja inhimillisyyttä. K lavalla/ K tekemässä "typerää" tiktok pätkää/ K haastiksessa/ K fanien kanssa... ja sama juttu B lavalla/ B pyjamassa ig stoorissa/ B haastiksessa/ B fanien kanssa. Roolit vaihtelee laidasta laitaan tilanteen mukaan, mutta ovat kuitenkin aitoja. Ja se aitous ja avoimuus on kyllä yksi todella tärkeä juttu, mikä ainakin muhun vetoaa.
 
vierailija
Pakko huomauttaa kanssa, että tämä kuumisteluhan on vain sinänsä fantasiaa, koska ainakin mulle tosielämässä polttaminen on niin ehdoton ei, että kaikki kuumuus- ja kiinnostuspisteet nollautuu saman tien. Mutta onneksi ei tule koskaan olemaan sellaista vaaraa, että tupakankäryinen Bojan pyytäisi mua ulos, niin ei tarvitse sellaista dilemmaa tuskailla vaan voin jatkaa kuumistelua rauhassa täällä.
 
vierailija
Mullekaan Damiano ei herätä kyllä mitään. Tosin eipä vaikka joku Brad Pittkään ole saanut ikinä mitään tuntemuksia aikaiseksi vaikka ymmärrän sinänsä miksi häntäkin pidettiin kuumana. Damiano vaikuttaa (siis en ole seurannut enkä oikeasti tiedä) sellaiselta että en missään nimessä lähestyisi esim. minkään kuvan ottamisen tiimoilta. The Roopin (Liettuan viisuedustaja 2021) laulajassa on mielestäni jotain samaa tyyliä tai näköä ja hän taas on minun makuuni. Jännä miten se on joskus pienestä kiinni etkä itsekkään ymmärrä täysin mistä.

Ja yksi mikä itseäni yleisesti kiinnostaa on hauskuus ja huumorintaju. Se että joku saa minut hymyilemään. Tämä on varmaan se suurin syy itselläni. Kun katsoin Damianon kuvia niin ei mua kyllä hymyilyttänyt, Roopin laulaja kyllä ja samoin K ja B ja niin edespäin. Se vaan iskee minuun siinäkin mielessä.
 
vierailija
Kyllä se persoona on tosi iso osa tätä juttua. Pelkästään ulkonäön perusteella tuskin kuumistelisin Kärtsää, ei vain ole minun tyyppiäni noin yleisesti, kun taas Bojan ehdottomasti on. Nace on minusta ihana tyyppi ja bändiä tavatessani hän vaikutti jopa Bojania karismaattisemmalta, mutta hänen ulkonäkönsä ei vetoa minuun enkä osaa häntä "kuumistella" (paitsi Janin kanssa). Jan taas on minusta hyvännäköinen, mutta hänellä on niin etäiset vibat, ettei vetoa. Kris on livenä ja Damonin kuvissa erittäin hyvännäköinen (minusta useimmat kuvat eivät ihan tee oikeutta hänelle) ja rakastan feminiinisyyttä miehissä. Hänen persoonallisuudestaan en vain ole jotenkin saanut otetta. Jure on kivannäköinen ja vaikuttaa sympaattiselta, mutta jää jotenkin kysymysmerkiksi.
Janin etäisyys tai salaperäisyys on mulle nimenomaan mielenkiintoista. Hänestä tekee mieli ottaa selvää. 😉 Uskon että hän on yksityisesti hyvinkin lämmin ja hurmaava. Ja hänen huumorintajustaan on kyllä saatu paljonkin näytteitä, ja se on mulle tärkeä puoli ihmisissä.
 
vierailija
Naurattaa miten AO3-suosiota on niin vaikea ennakoida. Sloveenin kielen kielioppiin keskittyvä ficcini, jossa on 0 seksiä, on saanut reilusti yli 50 % enemmän kudosta kuin kuuma ja seksuaalisella jännitteellä pelaava ficci Damonin K&B-kuvauksista ja niiden jälkiseuraamuuksista. :D Olisin arvellut menevän ennemmin toisinpäin.

- Joymuffin
 
vierailija
Janin etäisyys tai salaperäisyys on mulle nimenomaan mielenkiintoista. Hänestä tekee mieli ottaa selvää. Uskon että hän on yksityisesti hyvinkin lämmin ja hurmaava. Ja hänen huumorintajustaan on kyllä saatu paljonkin näytteitä, ja se on mulle tärkeä puoli ihmisissä.
Minulle Jan näyttäytyi myös fanitapaamisessa kylmänä ja etäisenä, enkä mennyt puhumaan hänelle ollenkaan. Enkä siis tarkoita, että hän olisi käyttäytynyt mitenkään kylmäkiskoisesti, se oli vain viba. Etäiset miehet eivät vain henk. koht. vetoa minuun ollenkaan. :)
 
vierailija
Juu, toki on kullakin makunsa ja ei sitä kuumuutta voi vain pakottaa näkemään, eikä ole tarkoituskaan. Kommentoin lähinnä itse siltä kantilta, että olen kuumistellut Kärppyä ekasta sekunnista lähtien, kun hänet näin, vaikka K ei normaalisti olisi ollenkaan tyyppiäni (mutta on niin karismaattinen, ettei se haitannut!). Hassusti taas B:n kohdalla meni tosiaan hetki, ennen kuin sen pahvikuvamaisuuden läpi näin, vaikka ulkoisesti hän taas on aika lailla sitä tyyppiä, jota muutenkin ihastelen. Ei mene aina ihan järjellä nämä asiat. Ehkä se kaikki kytkeytyy sitten siihen, tykkääkö vain henkilön ulkoisesta kuoresta vai myös sisäisestä puolesta. Ulkokuoresta voi sanoa helposti, että onhan komea tyyppi, mutta ei sitten herätä sen enempää kiinnostusta.
En saanut sinusta kuvaa, että yrität pakottaa mitään. Yritin vaan pehmentää omaa kantaa siten ettei kukaan loukkaannu kun se ei ole tarkoitus enkä tosiaankaan ajattele, että minä määrään kuka on komea ja kuka ei kuten äkkiä joku voi tulkita jos itsestäänselvyyksiä ei mainitse.

Minä olin ihan heti myyty K kohdalla ja mitä enemmän tutustuin sitä enemmän. Musiikki ei hassua kyllä ihan ollut omaa juttua vaikka H irttää kiinni huvittikin kun tunnistan tuon mistä kappaleessa puhuttiin. Siitä viis myös miellytti korvaa heti ja menestynyt yksilö. Oikeastaan kuvio meni mies edellä ja musa perässä mikä on itselle tosi epätyypillistä. Ei ole ikinä ennen käynyt niin yhdenkään artistin kohdalla.

JO ei olisi kiinnostanut pätkääkään ilman Käärijä yhteyttä. Tässä vaiheessa tuskin muistaisin enää koko bändiä ilman sitä.

Se on tosi jännä juttu mitkä asiat vetoaa kehenkin.
 
vierailija
Minulle Jan näyttäytyi myös fanitapaamisessa kylmänä ja etäisenä, enkä mennyt puhumaan hänelle ollenkaan. Enkä siis tarkoita, että hän olisi käyttäytynyt mitenkään kylmäkiskoisesti, se oli vain viba. Etäiset miehet eivät vain henk. koht. vetoa minuun ollenkaan.
Jännä, koska monet fanit ovat kommentoineet, että Jan oli Joksuista se, jonka kanssa oli heidän mielestään helpointa puhua. En ole itse käynyt fanitapaamisissa, mutta minusta hän ei sinänsä vaikuta etäiseltä, vaan normi introvertilta, joka saattaa vähän space out sosiaalisissa tilanteissa varsinkin isommassa porukassa. Olen itse samanlainen, joten ehkä on helpompi samaistua tuohon Janin persoonaan, vaikka muuten kallistunkin yleensä enemmän bojanismin puolelle. 🙂
 
vierailija
Piti vielä. lisätä, että vaikka JO ei alunperin kiinnostanut yhtään on bändistä tullut minulle tavallaan tärkeä ja aika usein tulee kuunneltua. Mutta tuskin olisin heihin tutustunut ellei Käärijän kautta olisi herännyt uteliaisuus. Heidän kilpakappale ei kiinnosta vieläkään.
 
vierailija
Jännä, koska monet fanit ovat kommentoineet, että Jan oli Joksuista se, jonka kanssa oli heidän mielestään helpointa puhua. En ole itse käynyt fanitapaamisissa, mutta minusta hän ei sinänsä vaikuta etäiseltä, vaan normi introvertilta, joka saattaa vähän space out sosiaalisissa tilanteissa varsinkin isommassa porukassa. Olen itse samanlainen, joten ehkä on helpompi samaistua tuohon Janin persoonaan, vaikka muuten kallistunkin yleensä enemmän bojanismin puolelle.
Minä olen aika herkkä (omasta mielestäni) etäisille viboille ja usein näen jonkun muiden karismaattisena pitämän tyypin vain etäisenä. Esim. tuttavapiirissä useita, jotka muiden mielestä ovat tosi magneettisia (eivät ole hyvännäköisiä) ja minusta vain tylsiä ja etäisiä. Tuolla tapaamisessa oli vain tusina fania ja se oli hyvin nopeasti ohi, alle 10 minuutissa, joten tuskin hän sai siitä mitään kauheaa sosiaalista ylikuormitusta. :)
 
vierailija
Toivon ettei kukaan nyt solvaamiseksi kommenttejani ottanut. JO on täynnä komeita lahjakkaita nuoria miehiä ja heillä on tosi kivan kuuloinen yhteishenki porukassa. Ei mitään negatiivista heitä kohtaan.

Ei se, että henk koht vetoaa vantaalainen pottarukka enemmän tarkoita heissä olevan vikaa. Oletettavasti se vika on minussa. 🤭
 
vierailija
Toivon ettei kukaan nyt solvaamiseksi kommenttejani ottanut. JO on täynnä komeita lahjakkaita nuoria miehiä ja heillä on tosi kivan kuuloinen yhteishenki porukassa. Ei mitään negatiivista heitä kohtaan.

Ei se, että henk koht vetoaa vantaalainen pottarukka enemmän tarkoita heissä olevan vikaa. Oletettavasti se vika on minussa.
Pottatukka sentään. 🤣
 
vierailija
Kääriä-ketjussa Laiva-gallup, jos joku haluaa ottaa kantaa.
En nyt ihan ymmärrä tuota gallupia, koska se tuntuu vähän vinoutuneelta. Yläpeukkuvaihtiehdossa annetan ymmärtää, ettei K:sta puhuminen olisi sallittua?
 
vierailija
Jos B on kirjannut biisiin tuntonsa loppuun palamisesta ja elämän ottamisesta uudelleen haltuun, meillä on kyllä lupa odottaa vähintäänkin rivien välisiä viittauksia myös Jereen. Ja sanon nimenomaan Jereen, sillä kyllähän B on todennut useasti yhteydenpidosta ja viestittelystä hänen kanssaan. Ei puhu Käärijästä.

NTllä näimme heidän läheiset välinsä - minusta välillä näytti jopa siltä, että Jere kantoi Bstä jollain lailla huolta. Tuki häntä. (Myös fyysisesti, mutta ei siitä sen enempää). Suomessa B palasi myös takaisin someen, ehkä teki senkin Jeren tuella.

Myös Alexandra kertoi MTVn haastattelussa, miten on saanut Jereltä tukea omissa vaikeuksissaan. Hänhän on mm. eronnut jokin aika sitten.

Mutta todellakin odotan uutta kappaletta ja sen sanomaa.
Ei siinä välttämättä ole, jos se biisi kertoo niistä loppuunpalamisen fiiliksistä.
 

Yhteistyössä