Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse ajattelen, että B:nin oli vaikea puhua K:sta viisujen jälkeen silloin se asia oli vielä tuore ja uusi ehkä ei tunnettu niin hyvin, muuta se asia muuttui helsingin vierailun ja NT:n jälkeen tunnettiin paremmin niin K:sta on helpommin puhua
 
vierailija
Damiano on mun silmään kyllä täydellisyyden ilmentymä, mutta tiedostaa sen vähän liiankin hyvin itsekin ja hänestä uupuu mua eniten ihmisissä kiinnostava ominaisuus, eli huumori. Pidän esimerkiksi Kärppyä moninverroin kiinnostavampaa itseironiansa takia.


Tuttu psykologikaveri arveli, että Kärppy vetoaa keski-ikäisten naisten äidinvaistoon. Se on soma, vähän hömelö, herättää halun huolenpitoon.

Minä lisäisin tähän, että ainakin minussa hän on herättänyt myös muunlaisia vaistoja. Sellaisiakin, jotka ovat olleet välillä jo vähän "uinuvassa" tilassa.
 
vierailija
Varmaan Käärijässä/Jeressä vetoaa just se sellainen kombinaatio monenlaista. Bojankin tuntuu vähän pahvikuvalta häneen verrattuna omaan makuun.

Ja en siis pahalla tarkoita. Omasta mausta vaan puhun
 
vierailija
Itse ajattelen, että B:nin oli vaikea puhua K:sta viisujen jälkeen silloin se asia oli vielä tuore ja uusi ehkä ei tunnettu niin hyvin, muuta se asia muuttui helsingin vierailun ja NT:n jälkeen tunnettiin paremmin niin K:sta on helpommin puhua
Ehkä myös seesteiseisempää kun aikaa kulunut ja on päässyt jäsentelemään asiaa.

Kyllähän sen näkee, että tukevat toisiaan. Näkee minusta ihan uran käännöksistäkin. Rohkeutta. Omaa ääntä ja tyyliä esiin vahvemmin
 
vierailija
Damiano on mun silmään kyllä täydellisyyden ilmentymä, mutta tiedostaa sen vähän liiankin hyvin itsekin ja hänestä uupuu mua eniten ihmisissä kiinnostava ominaisuus, eli huumori. Pidän esimerkiksi Kärppyä moninverroin kiinnostavampaa itseironiansa takia.
Minulla ei edes ulkoisesti, liian kapeat kasvot ehkä sillä tavalla stereotyyppisesti komea, että tämän ymmärrän, että monet pitää ja itse en pidä näin trimmatusta vartalotyypistä pyykkilautavatsa ym. Bojan on täydellisyyden ilmentymä itselleni ja K:llekin olen ruvennut lämpenemään eli hänkin menee kyllä kuumuudessa
 
vierailija
Varmaan Käärijässä/Jeressä vetoaa just se sellainen kombinaatio monenlaista. Bojankin tuntuu vähän pahvikuvalta häneen verrattuna omaan makuun.

Ja en siis pahalla tarkoita. Omasta mausta vaan puhun
Voin tunnustaa että Bojan tuntui munkin mielestä aluksi pahvikuvalta, siis kun ihan ensimmäisiä kertoja hänestä materiaalia näin. Joku tuollainen nättipoika hengailemassa Kärpyn kanssa, miksi ihmeessä tähän pitäisi kiinnittää huomiota? Mutta sitten kun vähän pintaa syvemmälle katselin, niin se B:n hölmö huumorintaju (joka istuu hyvin yhteen Jeren kanssa, ei kai heistä muutoin niin läheisiä olisikaan tullut) yhdistettynä kaikkiin niihin muihin puoliin tekikin hänestä yhtäkkiä todella kuuman. Monitahoinen, niin kuin joku sanoi ylempänä. Samalla tavalla Kärtsä/Jere on monitahoinen ja todella kiinnostava.
 
vierailija
Täällä myös yksi joka ei ymmärrä Damianon kuumuuden päälle. Itselleni se kuumuus tulee tietynlaisesta karismasta, ulkonäöstä, huumorintajusta, itseironiasta, luonnollisuudesta, uskaltaa olla myös ei niin hyvännäköinen julkisesti, ja siitä ettei henkilö ole tietoinen omasta kuumuudestaan tai ei tuo sitä sitä tietoisuuttaan liikaa esille.
 
vierailija
Jos B on kirjannut biisiin tuntonsa loppuun palamisesta ja elämän ottamisesta uudelleen haltuun, meillä on kyllä lupa odottaa vähintäänkin rivien välisiä viittauksia myös Jereen. Ja sanon nimenomaan Jereen, sillä kyllähän B on todennut useasti yhteydenpidosta ja viestittelystä hänen kanssaan. Ei puhu Käärijästä.

NTllä näimme heidän läheiset välinsä - minusta välillä näytti jopa siltä, että Jere kantoi Bstä jollain lailla huolta. Tuki häntä. (Myös fyysisesti, mutta ei siitä sen enempää). Suomessa B palasi myös takaisin someen, ehkä teki senkin Jeren tuella.

Myös Alexandra kertoi MTVn haastattelussa, miten on saanut Jereltä tukea omissa vaikeuksissaan. Hänhän on mm. eronnut jokin aika sitten.

Mutta todellakin odotan uutta kappaletta ja sen sanomaa.
Biisissä ei välttämättä ole koko tarinaa, samalla lailla kuin vaikka rakkauslaulu ei kerro välttämättä koko rakkaustarinaa, vaan se voi keskittyä ajallisesti tai muuten tiettyyn osaan siitä. Eli tässä biisissä saattaisi olla pelkät ankeat jutut, ja tarinan "onnellinen loppu" tai biisi ystäviltä saadusta tuesta saattaisi olla ihan oma kappaleensa, joka toki voidan julkaista tai olla julkaisematta.
 
vierailija
Voin tunnustaa että Bojan tuntui munkin mielestä aluksi pahvikuvalta, siis kun ihan ensimmäisiä kertoja hänestä materiaalia näin. Joku tuollainen nättipoika hengailemassa Kärpyn kanssa, miksi ihmeessä tähän pitäisi kiinnittää huomiota? Mutta sitten kun vähän pintaa syvemmälle katselin, niin se B:n hölmö huumorintaju (joka istuu hyvin yhteen Jeren kanssa, ei kai heistä muutoin niin läheisiä olisikaan tullut) yhdistettynä kaikkiin niihin muihin puoliin tekikin hänestä yhtäkkiä todella kuuman. Monitahoinen, niin kuin joku sanoi ylempänä. Samalla tavalla Kärtsä/Jere on monitahoinen ja todella kiinnostava.
En kiistä. Ihmisillä on omat makunsa ja oikeus tähän. Ehken ole Bojaniin niin perehtynyt sitten. Olen kyllä jotain haastatteluja katsonut. Mutta en ole itse oikein nähnyt sitä monitahoisuutta. Muttei se toki tarkoita sitä etteikö näin voisi olla
 
vierailija
Sanopa muuta! "Tajuan", et Damiano on kuuma, ja niiden viisuesitys oli kuuma, mut ei vaan sytytä muuten. Boitsu taas on eri juttu, ja olen myös pikkuhiljaa lämmennyt Kärpän kuumuudelle, vaikka pääosin bojanisti olenkin.
B:ssä viehättää just toi moni-ilmeisyys, kuten joku just hyvin kiteytti. Ehkä jos olisin perehtynyt Damianoon, hänestäkin löytyisi monia puolia, mutta enpä tiedä. Tuo B:n edustama tavallinen taivaallisuus kiehtoo enemmän.
Olisiko niin, että Boitsuun on tullut tutustuttua K n myötä enemmän ja siksi hänen persoonansa on tullut esiin. En kyllä taida uskoa tähän itsekään. Henkilön kiinnostavuus kyllä jotenkin tulee yleensä esille ja hänestä alkaa ottaa selvää tarkemmin. Esimerkiksi Damianoon en ole tutustunut yhtään, ei ole niin paljon kiinnostanut. Mä en ihan tarkkaan muista, miten mun Bojan kausi alkoi. Jotenkin niin, että katselin niitä K B yhteisvideoita ja aloin tajuta, että tämä toinenhan on tosi kiinnostava.
 
vierailija
No ihan vaikka tästä kuplasta ulostautumalla selviää nopeastikin.
Varmasti hyvin iso liuta ihmisiä pitää Damianoa komeana, mutta täytyy sanoa, että palstojen eli "kuplan" ulkopuolella en ole koskaan päätynyt keskusteluun Måneskinista tai että kukaan olisi sanonut Damianon olevan komea, sillä lailla kuin nyt usein joku sanoo, että julkkis X on hyvännäköinen.
 
vierailija
Täällä myös yksi joka ei ymmärrä Damianon kuumuuden päälle. Itselleni se kuumuus tulee tietynlaisesta karismasta, ulkonäöstä, huumorintajusta, itseironiasta, luonnollisuudesta, uskaltaa olla myös ei niin hyvännäköinen julkisesti, ja siitä ettei henkilö ole tietoinen omasta kuumuudestaan tai ei tuo sitä sitä tietoisuuttaan liikaa esille.
Onpa kiva lukea teidän ajatuksia, samaa mieltä itsekin
 
vierailija
En kiistä. Ihmisillä on omat makunsa ja oikeus tähän. Ehken ole Bojaniin niin perehtynyt sitten. Olen kyllä jotain haastatteluja katsonut. Mutta en ole itse oikein nähnyt sitä monitahoisuutta. Muttei se toki tarkoita sitä etteikö näin voisi olla
Tämä on kyllä mielenkiintoista, mikä tekee kenellekin jostain ihmisestä kiinnostavan/kuuman. Mulle taas K n seksikkyys ja kuumuus on mysteeri, kun itse en sitä tavoita. Mulle K on muulla tavoin kiinnostava, mutta ei yhtään kuuma.
 
vierailija
En kiistä. Ihmisillä on omat makunsa ja oikeus tähän. Ehken ole Bojaniin niin perehtynyt sitten. Olen kyllä jotain haastatteluja katsonut. Mutta en ole itse oikein nähnyt sitä monitahoisuutta. Muttei se toki tarkoita sitä etteikö näin voisi olla
Juu, toki on kullakin makunsa ja ei sitä kuumuutta voi vain pakottaa näkemään, eikä ole tarkoituskaan. :) Kommentoin lähinnä itse siltä kantilta, että olen kuumistellut Kärppyä ekasta sekunnista lähtien, kun hänet näin, vaikka K ei normaalisti olisi ollenkaan tyyppiäni (mutta on niin karismaattinen, ettei se haitannut!). Hassusti taas B:n kohdalla meni tosiaan hetki, ennen kuin sen pahvikuvamaisuuden läpi näin, vaikka ulkoisesti hän taas on aika lailla sitä tyyppiä, jota muutenkin ihastelen. Ei mene aina ihan järjellä nämä asiat. Ehkä se kaikki kytkeytyy sitten siihen, tykkääkö vain henkilön ulkoisesta kuoresta vai myös sisäisestä puolesta. Ulkokuoresta voi sanoa helposti, että onhan komea tyyppi, mutta ei sitten herätä sen enempää kiinnostusta.
 
vierailija
Tämä biisi on jotenkin niin katkeransuloinen, että tuli väkisin K&B mieleen.

The Last Dinner Party: On your side

I know I'm better off not looking back
Forgive me father, won't you take it back?
That we were lovers
Bodies touching on park benches
Stray dogs watching
It disgusts me now
I wish I didn't want you
Wish I could do without
This blood on my face
Where you teeth sunk in
Bite me again
When it's 4 AM
And your heart is breaking
I will hold your hands
To stop them from shaking
If it takes all night
I will be on your side
Back to the olive mount you lead me to
The wind was blinding so I clung to you
And you smiled so sweetly
As you threw me
Down the rocks into the seaweed
You thought that I could fly
I wish I didn't want you
Wish I could do without this blood
On my face, where your teeth sunk in
Bite me again
When it's 4 AM
And your heart is breaking
I will hold your hands
To stop them from shaking
If it takes all night
I will be on your side
When you're lying here, I believe you love me
You can hold my hair back when you kiss me
If you stay all night, I will be on your side
When it's 4 AM
And your heart is breaking
I will hold your hands
To stop them from shaking
If it takes all night
I will be on your side

 
vierailija
Itse ajattelen, että B:nin oli vaikea puhua K:sta viisujen jälkeen silloin se asia oli vielä tuore ja uusi ehkä ei tunnettu niin hyvin, muuta se asia muuttui helsingin vierailun ja NT:n jälkeen tunnettiin paremmin niin K:sta on helpommin puhua
Ehkä se K:n kanta asioihin ei ollut B;lle ennen NT:a ihan selvä, niin jospa hän sen takia on kokenut epämukavaksi kommentoida heidän välejään. 🙂
 
vierailija
Mä en erityisesti välitä näistä kuumuusvertailusta, kun se yleensä johtaa vaan vastakkainasetteluihin ja toisen osapuolen alentamiseen ja solvaamiseen. Niinkuin tälläkin kertaa ja ihan turhaan, koska kysymys on tosiaan pitkälti omista preferensseistä ja mausta.
 

Yhteistyössä