Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuuluu faneille, ei hän asiaa päätä. Hän voi haaveilla sellaisesta, mutta ei sitä saa, jos samalla tosiaan julkaisee itsestään sosiaalisessa mediassa kuvia henkilön kanssa jaytkuvasti, saman naisen, jonka Seiska on uutisoinut muuttaneen K:n kanssa yhteen. Lisäksi ne, jotka seurasivat K:ta ennen umk:ta ovat ilmeisesti tunnistaneet gf:n henkilön ja instan ajalta kun se vielä oli avoin, joten naama on kyllä tunnistettu.
Jos pidät aihetta palstalla yllä vänkäämällä, että asia ei kuulu faneille niin minä kommentoin siihen oman näkemykseni.
K ei oo julkassu somessaan kuvia kyseisen henkilön kanssa.
 
vierailija
Nämä ovat niin samastuttavia

Ovat, minäkin pääsen täysin noihin fiiliksiin kiinni. Varmasti kaikilla on välillä noita hetkiä, vaikka toivon ettei jatkuvasti kuitenkaan heilläkään. Se noissa on juuri hienoa että haluavat antaa itsestään tuota kautta muutakin, kuin sitä keveämpää pintaa. Varsinkin Bojanin kuvat oli tuossa mielessä erityisen koskettavia. Sekin missä tupakoi siinä seinän vierellä, ensin ajattelin ettei ole siinä ihan itsensä näköinen, mutta sitten katselin sitä tarkemmin ja jäin kiinni niihin silmiin ja niistä näkyvään ahdistukseen. Sen kuvan ilmaisuvoima on uskomaton. Tässä aiemmin oli jotkut linkanneet tänne Bojanin kuvia, joista pitävät enemmän. Olen samaa mieltä että ne ovat kauniita ja itsekin rakastan niitä, siinä oli useampi ihana kuva. Mutta nämä Damonin kuvat tuo esiin ihan erilaista syvyyttä, joten niitä ei oikein voi verrata. Oli Damoninkin kuvissa tosin myös niitä kauniita ja todella kuumia olivat melkeinpä kaikki.
 
vierailija
Vau, en malta odottaa uutta biisiä ja tuota videota! Eli ehkä Damon ja Mark yhteistyössä kuvaavat/ ohjaavat, vai kuvaako Mark videon ja Damon kuvaa esim. promokuvia? Ääk, haluan tietää, kiinnostaa liikaa…
 
vierailija
Moraalinen kompassi, sille on syynsä, miksi julkisuudesta elantonsa saavien ihmisten kohdalla yksityisyyden suoja on kapeampi kuin ns. tavisten. Ei tästä mun kommentoinnista ole logiikka millään tavalla puuttunut, sä itse et vissiin vain erota faktoja mielipiteistä. Mä olen kertonut tässä pääasiassa asioita faktapohjalta, en niinkään omia mielipiteitäni.
Minusta on surullista, jos jotakuta julkkista harmittaa, etteivät he voi salata seurusteluaan enää täysin vaikka haluaisivat, jos liikkuvat kumppaninsa kanssa julkisilla paikoilla yhdessä, mutta en mä voi sanoa, että se olisi väärin.
Jere yrittää rahastaa lisää ja kasvattaa suosiotaan esittämällä sinkkua, minusta se ei ole täysin ok. Minusta fanien kuuluu saada tietää, että hän ei ole saatavilla, vaikka hän haluaakin sellaista faneilleen suosion kasvattamiseksi esittää.
Olet väärässä tuossa, että julkisuuden henkilöiden yksityisyydensuoja olisi lain mukaan kapeampi. Se on kapeampi henkilöillä, joilla on yhteiskunnallisesti merkittävä asema, kuten poliitikot. Lähtökohtaisesti julkkikset nauttivat täyttä yksityisyyden suojaa, vaikka media tuossa venyttääkin rajoja.
Joka tapauksessa laki ei aina kerro mikä on moraalisesti oikein, koska laissa ei voida ottaa kantaa kaikkiin mahdollisiin tilanteisiin. Ja hyvin moni artisti on halunnut pitää mahdolliset kumppaninsa pois jukisuudesta, kuten esim. Antti Tuisku. Ei Käärijä ole tässä ainoa.
 
vierailija
Olet väärässä tuossa, että julkisuuden henkilöiden yksityisyydensuoja olisi lain mukaan kapeampi. Se on kapeampi henkilöillä, joilla on yhteiskunnallisesti merkittävä asema, kuten poliitikot. Lähtökohtaisesti julkkikset nauttivat täyttä yksityisyyden suojaa, vaikka media tuossa venyttääkin rajoja.
Joka tapauksessa laki ei aina kerro mikä on moraalisesti oikein, koska laissa ei voida ottaa kantaa kaikkiin mahdollisiin tilanteisiin. Ja hyvin moni artisti on halunnut pitää mahdolliset kumppaninsa pois jukisuudesta, kuten esim. Antti Tuisku. Ei Käärijä ole tässä ainoa.
En kyllä koe sitä moraalisesti vääränä, että julkkiksella kerrotaan olevan heterosuhde, se on niin normaali asia. Homosuhteita lehdet eivät Suomessa käsittääkseni juurikaan paljasta.
Lain ohella julkisuuden henkilöiden yksityisyyden suojaan vaikuttaa myös vakiintunut käytäntö. Eli vaikka laissa mainitaan vain vallankäyttäjien kapeampi yksityisyyden suoja, ei suoja muilla, esim. viihdealan julkkiksilla, ole sama kuin ei-julkisuudessa olevilla henkilöillä. Tieto, että Käärijä on heterosuhteessa naisen kanssa, ei ole niin raflaava, etteikö sitä saisi esittää. Nainen taas on yksityishenkilö, joten hänen henkilöyttään ei ole ok paljastaa.
 

Yhteistyössä