Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis on puhunut aiemmista seurustelusuhteistaan, mitä tarkoitat? Ei ole kertonut kumppaneiden henkilöllisyyksiä, on kertonut, että tuli petetyksi ja jätetyksi, ja lähti sen jälkeen hakemaan lohtua useamman naisen kanssa samanaikaisesti. Missään ei kuitenkaan koskaan ole tullut julkisuuteen, ketä nämä naiset ovat olleet.

Ja tässähän väännössähän kyse on siitä, että hänen pitäisi tuoda mahdollinen gf julkisuuteen kasvojen ja nimen kanssa. Ihan vähän on eri asiasta kyse.
Ei tässä väännössä itselleni ainakaan ole tuosta viimeisen kappaleesi aiheesta kyse, vaan siitä, oliko ihan ok, että Seiska uutisoi hänestä sen, mitä on jo uutisoinut. He kertoivat asiasta samalla tasolla kuin K itse on puhunut aiemmista suhteistaan julkisuudessa.
 
vierailija
Vaikka K on julkkis, niin hänen kumppaninsa on yhä yksityishenkilö, jota koskee yksityisyydensuoja. Hänellä on oikeus siihen, ettei kukaan kerro kenen kanssa hän seurustelee. Vai oletko eri mieltä tästä?
Hänen henkilöllisyyttään ei ole tuotu julkisuuteen. Minä kommentoin ainoastaan sitä, että se, miten Seiska on tähän asti toiminut on laillilsta ja minusta myös ihan samalla tasolla olevaa moraalisesti, kuin K:nkin moraalinen toiminta.
 
vierailija
Ihan kommenttina siihen, että täällä valitetaan Seiskan jo tähän astisesta toiminnasta. Sitä olen kommentoinut, että siinä ei kyllä' ole mitään "valittamisen" aihetta. Siis ymmärrän, että moni ei siitä silti pidä, mutta ehkä ette pidä vihreästä väristäkään. Ei siitä silti tarvitse muille valittaa.
 
vierailija
Ihan kommenttina siihen, että täällä valitetaan Seiskan jo tähän astisesta toiminnasta. Sitä olen kommentoinut, että siinä ei kyllä' ole mitään "valittamisen" aihetta. Siis ymmärrän, että moni ei siitä silti pidä, mutta ehkä ette pidä vihreästä väristäkään. Ei siitä silti tarvitse muille valittaa.
Ei sun tarvitse sitten Seiskaa puolustellakaan. Voit vain pitää suusi kiinni tästä asiasta, kantasi ja moraalittomuutesi on tullut selväksi.
 
vierailija
Ei sun tarvitse sitten Seiskaa puolustellakaan. Voit vain pitää suusi kiinni tästä asiasta, kantasi ja moraalittomuutesi on tullut selväksi.
En mä sitä puolusta, mä vain kerron näille, joiden mielestä se toimii väärin, että ei itseasiassa toimi. Mitään moraalitonta ei ole siinä, että on selvillä siitä, että K seurustelee naisen kanssa.
 
vierailija
En mä sitä puolusta, mä vain kerron näille, joiden mielestä se toimii väärin, että ei itseasiassa toimi. Mitään moraalitonta ei ole siinä, että on selvillä siitä, että K seurustelee naisen kanssa.
Se, että olet itse maailmankuvaltasi amoraalinen, ei tarkoit, että voit yleistää kieroutuneet näkemyksesi "faktoiksi", kuten olet aiemmin yrittänyt tehdä. Homma ei toimi näin.
 
vierailija
En ole puhunut moraalista mitään. Olen vain kuvannut yksilönsuojaa toki oman maallikkotietämykseni kautta, mutta mun moraaliin taas ei istu se, että artisti sanoo, että vaikka mulla ois suhde, aion esittää saatavilla olevaa ja pitää suhteeni piilossa, ollakseni faneille saatavilla, että he voivat ajatella että teen tuosta vielä miehen itselleni. Minusta se taas on moraalitonta.
Sen takia en tässä tapauksessa näe Seiskan toimintaa moraalittomana, vasn pikemminkin oikeana ja yleisöä palvelevana.
👍👍
 
vierailija
Tabloidijournalismi on johtanut monien eri julkkisten kuolemaan, niin itsemurhien kuin muidenkin syiden kautta, kuten esim. prinsessa Diana ja hyvin todennäköisesti Teri Niitin kuolema. Kuuluu sarjaan asioita, jotka aiheuttavat valtavasti kärsimystä eivätkä tuo maailmaan mitään hyvää.
 
vierailija
Sanonpahan vaan loppukaneettina tälle turhalle keskustelulle, että harvinaisen epäkunnioittavia, ilkeitä ja kammottavia faneja K näköjään taakseen kerää. Se ainoa asia, mistä hän on toivonut, ettei keskustella tai spekuloida, on hänen parisuhdestatuksensa. Hän ei ole tuonut ketään julkisesti esiin eikä ole tägännyt ketään postauksiinsa. Hänen ainoa kommenttinsa asiaan on ollut: "en tiedä, onko kyseistä tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa, en lähde omia henkilökohtaisia asioitani tuomaan julkisuuteen." Ilmeisesti se on sitten jotain moraalista heikkoutta ja näiden ihmisten omia huonoja puolia, että eivät pysty olemaan puhumatta aiheesta ja ryhtyvät vielä puolustelemaan, että siitä on oikeus keskustella ja on oikeus tietää asioita, joista artisti itse halua puhua.
 
vierailija
Sanonpahan vaan loppukaneettina tälle turhalle keskustelulle, että harvinaisen epäkunnioittavia, ilkeitä ja kammottavia faneja K näköjään taakseen kerää. Se ainoa asia, mistä hän on toivonut, ettei keskustella tai spekuloida, on hänen parisuhdestatuksensa. Hän ei ole tuonut ketään julkisesti esiin eikä ole tägännyt ketään postauksiinsa. Hänen ainoa kommenttinsa asiaan on ollut: "en tiedä, onko kyseistä tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa, en lähde omia henkilökohtaisia asioitani tuomaan julkisuuteen." Ilmeisesti se on sitten jotain moraalista heikkoutta ja näiden ihmisten omia huonoja puolia, että eivät pysty olemaan puhumatta aiheesta ja ryhtyvät vielä puolustelemaan, että siitä on oikeus keskustella ja on oikeus tietää asioita, joista artisti itse halua puhua.
Ei ne ole hänen fanejaan, fanit ymmärtävät kyllä olla toimimatta noin.
 
vierailija
Markin stoori viittaa vahvasti musavideon kuvauksiin, ja Damon on taatusti jotenkin mukana siinä projektissa. Ei olisi järkeä lähteä sinne vain hengailemaan, kun Joksut ovat koko ajan kiinni videonteossa. En oikein jaksa uskoa, että Damonilla olisi muita tuttuja Sloveniassa, vaikka mistä minä sen tiedän.
 
vierailija
Markin stoori viittaa vahvasti musavideon kuvauksiin, ja Damon on taatusti jotenkin mukana siinä projektissa. Ei olisi järkeä lähteä sinne vain hengailemaan, kun Joksut ovat koko ajan kiinni videonteossa. En oikein jaksa uskoa, että Damonilla olisi muita tuttuja Sloveniassa, vaikka mistä minä sen tiedän.
Eikös tämä ole ollut koko ajan muutenkin vallitseva näkemys, kun muissa spekuissa ei ollut oikein järkeä. :) Minusta kyllä vähän rahan haaskausta ko. video, siis siinä mielessä että musavideoita tehdään muutenkin niin vähän nykyään ja esim. Huhhahheillekään ei tehty, vaikka se olisi ollut minusta erittäin inspiroiva videon kannalta. Siis mielenkiinnolla toki odotan, mitä sieltä tulee, mutta silti.
 
vierailija
Vauvalla eilen puhuttiin, että Jodelissa on mahdollisesti vuodettu UMK:ssa julkaistavat Kärtsän ja Kärtsän&Erikan biisien nimet, jotka olivat Pirunkieli ja Ruoska. Nämähän eivät pakosti ole aitoja, mutta nimi Toiset samanlaiset oli aikoinaan vuotanut Jodeliin.

Jos Pirunkieli olisi se Kärtsän soolobiisi, niin nimestä tulee kiinnostavasti enemmän mieleen CMX. Aika metalliassosiaatiot myös. Ja mahdollisesta aiheesta tulee ensiksi mieleen some, toki Kärtsällä on jo Kovis ja Online jotka liittyvät vähän tuohon aiheeseen. Olisi myös kiinnostava sattuma, jos Joksujen uusi sinkku liittyy someen kuten ilmeisesti ainakin jonkin verran liittyy, kun nämä tulevat viikon sisällä toisistaan. Voi toki olla, että Pirunkieli liittyy ties mihin eksään. Olisiko mitään Seiska-dissiä enää, kun sitä saatiin juuri.
Kukaan ei tainnut koskaan kommentoida tähän Kärtsä-spekulointiini mitään. :)
 
vierailija
Kukaan ei tainnut koskaan kommentoida tähän Kärtsä-spekulointiini mitään.
Mä en ainakaan kommentoinut, kun ei oikein ollut mitään sanottavaa. En luota noihin Jodelista vuodettujen biisien nimiin, joten mitään spekua ei oikein voi noista tehdä. (Toiset samanlaiset oli mun silmääni poikkeus, taitaa olla ainoa, joka on vuodettu oikein.) Sehän taas on ollut jo pitkään tiedossa, että K vetää todennäköisesti uuden biisin Erikan kanssa. Ja uusi sinkku K:lta on kiva yllätys, mutta ei siitäkään ole mitään oikeaa teaseriä annettu K:n omien kanavien kautta (kuten aikanaan HHH:sta), niin spekuloinnit on mulla ainakin jäissä näiltä osin.
 
vierailija
Mä en ainakaan kommentoinut, kun ei oikein ollut mitään sanottavaa. En luota noihin Jodelista vuodettujen biisien nimiin, joten mitään spekua ei oikein voi noista tehdä. (Toiset samanlaiset oli mun silmääni poikkeus, taitaa olla ainoa, joka on vuodettu oikein.) Sehän taas on ollut jo pitkään tiedossa, että K vetää todennäköisesti uuden biisin Erikan kanssa. Ja uusi sinkku K:lta on kiva yllätys, mutta ei siitäkään ole mitään oikeaa teaseriä annettu K:n omien kanavien kautta (kuten aikanaan HHH:sta), niin spekuloinnit on mulla ainakin jäissä näiltä osin.
No, aika paljonhan täällä toisaalta spekuloidaan joko epävarman tai hyvin vähäisen monitulkintaisen informaation perusteella. :) Jos tuo on keksitty, niin siinä on aika jännä se, että Ruoska kuulostaisi hyvin uskottavalta ja helposti keksittävältä K&E-fiittibiisin nimeltä ja Pirunkieli taas tuo ensimmäisenä mieleen ihan muuntyyppisen musiikin.
 
vierailija
Mihin viboihin viittaat? Toihan on niin kiltti video
No jostain syystä ns tutka tuossa videossa mulla piippaa alusta loppuun. Tuo paita, hattu, asennot ja liikkeet, kannun nokan sivellys… ei ainakaan itselleni tule heteromies mieleen tuosta vaan pikemminkin tuo video on täynnä kliseisiä homoviittauksia. Mikä ei siis ole mitenkään hyvä tai huono asia. Kunhan totesin tässä kun oli noista vanhoista videoista puhe ja kuinka niissä jahdataan naisia.
 

Yhteistyössä