Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämäkin voi olla mahdollista. Krishän julkaisi kans ne 3 kuvaa joita Damon ei ite julkaissut. Nacekin yhden uuden kuvan. Boitsu ripotellut niitä yksitellen. Jan tosin ei ole ainakaan vielä postannut yhtään kuvaa instaansa mutta ehkä sekin vielä joskus
👍 Toivottavasti Janin kuvia tulisi vielä lisää! Toivon myös vähän että muistakin tulisi vielä joitakin uusia. Onneksi on Juren kuvat vielä tulossa, tähän ehti jo tottua että niitä tuli päivittäin (tai öittäin). 😀❤
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Toivottavasti Janin kuvia tulisi vielä lisää! Toivon myös vähän että muistakin tulisi vielä joitakin uusia. Onneksi on Juren kuvat vielä tulossa, tähän ehti jo tottua että niitä tuli päivittäin (tai öittäin).
Toivottavasti tulisi tosiaan Janin kuvia lisää 🤞🏻 toki ymmärrän jos Jan ei jostain syystä tai toisesta halua niitä julkaista
 
vierailija
Sairas? Kun ymmärrän, millaisessa maailmassa tässä eletään? Sinä et sitä näytä ymmärtävän, ehkä siksi pelkäät.
"Millaisessa maailmassa tässä eletään", näköjään sellaisessa maailmassa, jossa joidenkin ihmisten moraalinen kompassi on rikki. Tässä jäi lopulta täysin epäselväksi mikä sun hatara logiikka noissa kommenteissasi oli, mutta ei se mitään. Aina ei omien ajatusten sanoiksi pukeminen ehkä onnistu niin kuin on ajatellut.
 
vierailija
Sekin voisi olla mahdollista, että Damon ei ole vielä ehtinyt käsitellä kaikkia, kun lähtivät tuonne reissuun. Mutta se varmaan nähdään pian, kun palaavat taas Lontooseen.
Jotenkin ihan puun takaa tuli tuo koko reissu, olikohan ihan ex tempore -juttu, ja mihin tuo oikein liittyy. Voisiko tosiaan olla musavideon kuvausta tms. Mutta jostain syystä tuntuu, ettei tuo ollut ihan suunniteltu juttu. Mysteeriä kerrakseen. Ja ei malttais odottaa lisää kuvia.
 
vierailija
Toivottavasti Janin kuvia tulisi vielä lisää! Toivon myös vähän että muistakin tulisi vielä joitakin uusia. Onneksi on Juren kuvat vielä tulossa, tähän ehti jo tottua että niitä tuli päivittäin (tai öittäin).
Mä mietin et tuliskohan Joksuilta semmonen instapostaus missä ois vielä jokaisesta kaks kuvaa, ku per postaushan mahtuu 10 kuvaa. Ja jos semmonen tulee ni toivoisin et siellä ois jonkun verran semmosia kuvia joita ei olla vielä nähty.
 
vierailija
Jotenkin ihan puun takaa tuli tuo koko reissu, olikohan ihan ex tempore -juttu, ja mihin tuo oikein liittyy. Voisiko tosiaan olla musavideon kuvausta tms. Mutta jostain syystä tuntuu, ettei tuo ollut ihan suunniteltu juttu. Mysteeriä kerrakseen. Ja ei malttais odottaa lisää kuvia.
Uskoisin kyllä, että JO:n osalta oli ihan suunniteltu reissu (vahvimpana veikkkauksena musiikkivideon kuvaus), mutta Damon on hyvinkin voinut lähteä mukaan ex tempore, jos sattui olemaan vapaata.
 
vierailija
Jotenkin ihan puun takaa tuli tuo koko reissu, olikohan ihan ex tempore -juttu, ja mihin tuo oikein liittyy. Voisiko tosiaan olla musavideon kuvausta tms. Mutta jostain syystä tuntuu, ettei tuo ollut ihan suunniteltu juttu. Mysteeriä kerrakseen. Ja ei malttais odottaa lisää kuvia.
Me ollaan oikeesti niin pimennossa monestakin asiasta ni voi vaikuttaa helposti siltä et ois jotenki suunnittelematon juttu, vaik ei välttämättä ois ollukaan :D Mut ois kyl kiva saada tietää et miks muiden kuvat otettiin Lontoossa ja Juren Ljubljanassa. Ja eihän sitä tiiä vaik saataiskin vastauksia.
 
vierailija
Ethän sinäkään välitä tästä toisesta/toisten mielipiteesta kyseisestä asiasta. Ja en tosiaankaan ymmärrä miksi julkisten kuvien katsominen olisi epäkunnioittavaa yhtään ketään kohtaan. Enemmän minua ihmetyttää nuo toisten kirjoittelijoiden olet röyhkeä/epäkunnioittava/tahallisesti ilkeä jne määrittelyt. Enpä ole itse kirjoitellut noin toisista kirjoittelijoista.

Enkä koe kuuluvani mihinkään fandomiin vaan fanitan vaan ihan omista lähtökohdistani.
Minua tässä erään ihmisen tapauksessa ihmetyttää se, että häntä ei edes yritetä pitää piilossa ja silti häntä ei saa huomata. Siinä on jotain pikkuisen ärsyttävää. Välillä tulee melkein ajatus, että pitääkö se K väkeä vähän pilkkanaan.
 
vierailija
"Millaisessa maailmassa tässä eletään", näköjään sellaisessa maailmassa, jossa joidenkin ihmisten moraalinen kompassi on rikki. Tässä jäi lopulta täysin epäselväksi mikä sun hatara logiikka noissa kommenteissasi oli, mutta ei se mitään. Aina ei omien ajatusten sanoiksi pukeminen ehkä onnistu niin kuin on ajatellut.
Moraalinen kompassi, sille on syynsä, miksi julkisuudesta elantonsa saavien ihmisten kohdalla yksityisyyden suoja on kapeampi kuin ns. tavisten. Ei tästä mun kommentoinnista ole logiikka millään tavalla puuttunut, sä itse et vissiin vain erota faktoja mielipiteistä. Mä olen kertonut tässä pääasiassa asioita faktapohjalta, en niinkään omia mielipiteitäni.
Minusta on surullista, jos jotakuta julkkista harmittaa, etteivät he voi salata seurusteluaan enää täysin vaikka haluaisivat, jos liikkuvat kumppaninsa kanssa julkisilla paikoilla yhdessä, mutta en mä voi sanoa, että se olisi väärin.
Jere yrittää rahastaa lisää ja kasvattaa suosiotaan esittämällä sinkkua, minusta se ei ole täysin ok. Minusta fanien kuuluu saada tietää, että hän ei ole saatavilla, vaikka hän haluaakin sellaista faneilleen suosion kasvattamiseksi esittää.
 
vierailija
Me ollaan oikeesti niin pimennossa monestakin asiasta ni voi vaikuttaa helposti siltä et ois jotenki suunnittelematon juttu, vaik ei välttämättä ois ollukaan Mut ois kyl kiva saada tietää et miks muiden kuvat otettiin Lontoossa ja Juren Ljubljanassa. Ja eihän sitä tiiä vaik saataiskin vastauksia.
Miten se ilmaistiin, että Juren kuvat otetaan Ljubljanassa? (Tai ei-Lontoossa?) Oon vähän skeptinen sillekin.
 
How was it expressed that Jure's photos will be taken in Ljubljana? (Or non-London?) I'm a bit skeptical about that too.
Damon's message said something like.... what if the 5th chapter takes place where it all began.
So our interpretation was: Ljubljana, perhaps their rehearsal space, or the place where they met, or the place where they had their first gig...
But then again also Jure joined later, so these specific "firsts" wouldn't be related directly to him.
 
vierailija
Uskoisin kyllä, että JO:n osalta oli ihan suunniteltu reissu (vahvimpana veikkkauksena musiikkivideon kuvaus), mutta Damon on hyvinkin voinut lähteä mukaan ex tempore, jos sattui olemaan vapaata.
Voisihan se olla vähän jotain suunnitellun ja ex temporen väliltä, jos Joksuilla oli suunnitteilla esim. se musiikkivideon teko ja sitten saatiin Damon siihen mukaan, katsottiin kalentereita ja paras hetki kaikille sattui olemaan nyt. Mutta voi olla kyllä mikä vain vaihtoehto. Ehkäpä saadaan tietää jossain vaiheessa, jos musiikkivideo tai muu yhteistyö nostetaan haastatteluissa esiin.
 
vierailija
Damon's message said something like.... what if the 5th chapter takes place where it all began.
So our interpretation was: Ljubljana, perhaps their rehearsal space, or the place where they met, or the place where they had their first gig...
But then again also Jure joined later, so these specific "firsts" wouldn't be related directly to him.
Sounds quite far fetched for me, where it all began sounds to me where they met Damon, i. e. not necessarily their career. But since they now are in Slovenia, why not.
 
vierailija
Moraalinen kompassi, sille on syynsä, miksi julkisuudesta elantonsa saavien ihmisten kohdalla yksityisyyden suoja on kapeampi kuin ns. tavisten. Ei tästä mun kommentoinnista ole logiikka millään tavalla puuttunut, sä itse et vissiin vain erota faktoja mielipiteistä. Mä olen kertonut tässä pääasiassa asioita faktapohjalta, en niinkään omia mielipiteitäni.
Minusta on surullista, jos jotakuta julkkista harmittaa, etteivät he voi salata seurusteluaan enää täysin vaikka haluaisivat, jos liikkuvat kumppaninsa kanssa julkisilla paikoilla yhdessä, mutta en mä voi sanoa, että se olisi väärin.
Jere yrittää rahastaa lisää ja kasvattaa suosiotaan esittämällä sinkkua, minusta se ei ole täysin ok. Minusta fanien kuuluu saada tietää, että hän ei ole saatavilla, vaikka hän haluaakin sellaista faneilleen suosion kasvattamiseksi esittää.
Tämä keskustelu ei kuulu shippipalstalle. Eikä asia kuulu millään tavalla faneille kun kerran näin on toistaiseksi päättänyt.
 
vierailija
Tämä keskustelu ei kuulu shippipalstalle. Eikä asia kuulu millään tavalla faneille kun kerran näin on toistaiseksi päättänyt.
Kuuluu faneille, ei hän asiaa päätä. Hän voi haaveilla sellaisesta, mutta ei sitä saa, jos samalla tosiaan julkaisee itsestään sosiaalisessa mediassa kuvia henkilön kanssa jaytkuvasti, saman naisen, jonka Seiska on uutisoinut muuttaneen K:n kanssa yhteen. Lisäksi ne, jotka seurasivat K:ta ennen umk:ta ovat ilmeisesti tunnistaneet gf:n henkilön ja instan ajalta kun se vielä oli avoin, joten naama on kyllä tunnistettu.
Jos pidät aihetta palstalla yllä vänkäämällä, että asia ei kuulu faneille niin minä kommentoin siihen oman näkemykseni.
 

Yhteistyössä