Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aina samat väsyneet läpät Käärijällä, vähän kyllästyneellä äänellä jo (SF live). 'Mä vittu oon mikä oon, tuolla on fanikamaa myynnissä, voitte pyyhkiä vaikka perseenne niillä"

Taitaa tulla breikki tarpeeseen
Tota ihmettelen et miten se toisinaan niin suloinen persoona usein keikoilla muuttuu tuollaiseksi vähän töykeäksi ja ärsyyntynee. oloiseksi.
 
vierailija
Nyt kun kerran tihrustellaan kuvia ja videoita niin joku punertava tukkainen näkyy K stoorissa H mahanpullistusvideolla takana. Tämä siis niille jotka miettivät onko Eve vielä mukana. Ei tuostakaan varmaksi voi tietenkään sanoa että kuka on mutta ehkä Eve.
 
vierailija
Onko väärin nähdä fantasioita Tommysta ja palstalaisesta? Huomasin tuolta aiempaa että LG on pitkä blondi. Tuli se Tommyn seinälle laitto hänen toimestaan mieleen. Joo häpeän häpeän ja menen kellariin.
 
vierailija
Ainakin jomminkummin päin olen lukenut tai oikeamminkin pikaisesti skipannut koska kyseinen homma ei kuulu suosikkilukemisiini. Kokeile AO haulla.
Yritinkin jo etsiä mutta en löytänyt tai osannut etsiä oikein. Pitää yrittää uudelleen, kiitos. Minuakin kiinnostaisi pelkästään noin päin että K olisi antava osapuoli, ja vain siinä tapauksessa jos ficci ei ole liian graafisesti kirjoitettu.
 
vierailija
Toinen Logomossa ollut täällä, Kärtsä tosiaan mainitsi Jokerit spiikissään, ja itselle tuli sellainen olo, että oli vaan pakko päästä mainitsemaan. Yleisö ei oikein lähtenyt mukaan kysymykseen, että tunnetteko Joker Outin, tuli sellainen olo että jos ois lähtenyt mukaan, ois varmaan joku Bojan potpuri taas lähtenyt käyntiin. Tuli jopa sellainen mieleen, että ei, Kärppy älä nyt vaan ala puhuu Bojanista🤷‍♀️😅
 
vierailija
Toinen Logomossa ollut täällä, Kärtsä tosiaan mainitsi Jokerit spiikissään, ja itselle tuli sellainen olo, että oli vaan pakko päästä mainitsemaan. Yleisö ei oikein lähtenyt mukaan kysymykseen, että tunnetteko Joker Outin, tuli sellainen olo että jos ois lähtenyt mukaan, ois varmaan joku Bojan potpuri taas lähtenyt käyntiin. Tuli jopa sellainen mieleen, että ei, Kärppy älä nyt vaan ala puhuu Bojanista
Mitä se sano?
 
vierailija
Toinen Logomossa ollut täällä, Kärtsä tosiaan mainitsi Jokerit spiikissään, ja itselle tuli sellainen olo, että oli vaan pakko päästä mainitsemaan. Yleisö ei oikein lähtenyt mukaan kysymykseen, että tunnetteko Joker Outin, tuli sellainen olo että jos ois lähtenyt mukaan, ois varmaan joku Bojan potpuri taas lähtenyt käyntiin. Tuli jopa sellainen mieleen, että ei, Kärppy älä nyt vaan ala puhuu Bojanista🤷‍♀️😅
Voi K.ta, hyvä yritys. Mutta ei taida suurin osa Suomalaisista tuntea, kun niilekin jotka seuras Kärpän viisuseikkailuja se on "se K:n viisu-bestiksen bändi" eivätkä muista nimeä, tai luulee että bändin nimi oli Bojan, niin Joker Out ei sano mitään. Pahimmassa tapauksessa muistetaan vain K:n "viisu-bestis" eikä edes muisteta että sillä oli bändikin.
 

Yhteistyössä