vierailija
aargh, älkää nyt v*ttu sanoko Kultsi! Se on KULTSA, a loppuun 🫠Mene ostamaan muutama lisälippu Kultsiin jos Kärppä ei kelpaa, siellä saat kuulla poksuiltasi "uutta" ja "tuoretta" välispiikkiä.
aargh, älkää nyt v*ttu sanoko Kultsi! Se on KULTSA, a loppuun 🫠Mene ostamaan muutama lisälippu Kultsiin jos Kärppä ei kelpaa, siellä saat kuulla poksuiltasi "uutta" ja "tuoretta" välispiikkiä.
No siellä se on ihan miesystäväb kera ihan kokonaisena, vaikka kuvassa pitäskin tihrustaa. Vaalean puhtaan viileästä hohdesävystä ja jalosta profiilista ei voi erehtyäSaat ton kuulostamaan siltä et se näkyis siellä jotenki selkeesti ja todellisuus on et siellä näkyy taustalla vaaleehiuksinen henkilö jos oikeen tihrustaa.
Tota ihmettelen et miten se toisinaan niin suloinen persoona usein keikoilla muuttuu tuollaiseksi vähän töykeäksi ja ärsyyntynee. oloiseksi.Aina samat väsyneet läpät Käärijällä, vähän kyllästyneellä äänellä jo (SF live). 'Mä vittu oon mikä oon, tuolla on fanikamaa myynnissä, voitte pyyhkiä vaikka perseenne niillä"
Taitaa tulla breikki tarpeeseen
Sori, kiitos huomiosta, korjaan.aargh, älkää nyt v*ttu sanoko Kultsi! Se on KULTSA, a loppuun 🫠
Siellä on mukana "seuraa" joka tekee sen tuollaiseksi. Sama ilmiö toistunu usein ennenkin. Tuskinpa töykeilis, jos olis paikalla eräskin hyvätitsinen brunetti balkaniltaTota ihmettelen et miten se toisinaan niin suloinen persoona usein keikoilla muuttuu tuollaiseksi vähän töykeäksi ja ärsyyntynee. oloiseksi.
Minua, eikun kissaani, tuota vanhaa pervoa, kiinnostaisi myös koska en ole tällaista ficciä huomannut.Tästä kuvasta tuli mieleen, japyydän anteeksi jo etukäteen, että olisiko kellään suositella kaverilleni ficciä, jossa K rimmaa B:tä?
Tuskin se sinne väkisin menee. Kärppä haluaa sen sinne, joten eiköhän niiden suhde ole hyvä.Siellä on mukana "seuraa" joka tekee sen tuollaiseksi. Sama ilmiö toistunu usein ennenkin. Tuskinpa töykeilis, jos olis paikalla eräskin hyvätitsinen brunetti balkanilta
Älä viitsi! Kyllä se Kn toiveesta mukana kulkee! K on valinnut hänet.Siellä on mukana "seuraa" joka tekee sen tuollaiseksi. Sama ilmiö toistunu usein ennenkin. Tuskinpa töykeilis, jos olis paikalla eräskin hyvätitsinen brunetti balkanilta
Mene ja joutuin.Onko väärin nähdä fantasioita Tommysta ja palstalaisesta? Huomasin tuolta aiempaa että LG on pitkä blondi. Tuli se Tommyn seinälle laitto hänen toimestaan mieleen. Joo häpeän häpeän ja menen kellariin.
No eikä oo ruskeahiuksinenNyt kun kerran tihrustellaan kuvia ja videoita niin joku punertava tukkainen näkyy K stoorissa H mahanpullistusvideolla takana. Tämä siis niille jotka miettivät onko Eve vielä mukana. Ei tuostakaan varmaksi voi tietenkään sanoa että kuka on mutta ehkä Eve.
No oliko tää joku yllätys jollekkin oikeesti? Pitää ihan täällä ilmoittaa. Jeesus.No siellä se on ihan miesystäväb kera ihan kokonaisena, vaikka kuvassa pitäskin tihrustaa. Vaalean puhtaan viileästä hohdesävystä ja jalosta profiilista ei voi erehtyä
Ei oo väärin!! Oikein kiinnostavaaMene ja joutuin.
Oli. Tai no artistin tympeästä olemuksesta päätellen ei.No oliko tää joku yllätys jollekkin oikeesti? Pitää ihan täällä ilmoittaa. Jeesus.
Ainakin jomminkummin päin olen lukenut tai oikeamminkin pikaisesti skipannut koska kyseinen homma ei kuulu suosikkilukemisiini. Kokeile AO haulla.Tästä kuvasta tuli mieleen, japyydän anteeksi jo etukäteen, että olisiko kellään suositella kaverilleni ficciä, jossa K rimmaa B:tä?
Kirjoitinkin punertavahiuksinen ja siten itse näen.No eikä oo ruskeahiuksinen
Yritinkin jo etsiä mutta en löytänyt tai osannut etsiä oikein. Pitää yrittää uudelleen, kiitos. Minuakin kiinnostaisi pelkästään noin päin että K olisi antava osapuoli, ja vain siinä tapauksessa jos ficci ei ole liian graafisesti kirjoitettu.Ainakin jomminkummin päin olen lukenut tai oikeamminkin pikaisesti skipannut koska kyseinen homma ei kuulu suosikkilukemisiini. Kokeile AO haulla.
Eiks se tarkottanu UMK:ta?Toivottavasti joku sai tän videolle, tumblr on ainakin vielä ihan pimennossa tästä maininnasta!
Mitä se sano?Toinen Logomossa ollut täällä, Kärtsä tosiaan mainitsi Jokerit spiikissään, ja itselle tuli sellainen olo, että oli vaan pakko päästä mainitsemaan. Yleisö ei oikein lähtenyt mukaan kysymykseen, että tunnetteko Joker Outin, tuli sellainen olo että jos ois lähtenyt mukaan, ois varmaan joku Bojan potpuri taas lähtenyt käyntiin. Tuli jopa sellainen mieleen, että ei, Kärppy älä nyt vaan ala puhuu Bojanista
Jotain että on ollut täällä UMK:n jälkeenkin ja että tiedättekö sellaisen bändin kun Joker out ja hän oli täällä niiden kanssa yhden biisin vetämässä ja sit jotain et oli kännissä (vaikka ei ollut siellä kyllä) että enempää ei sitten annettu tai voinut vetää tms..Mitä se sano?
Voi K.ta, hyvä yritys. Mutta ei taida suurin osa Suomalaisista tuntea, kun niilekin jotka seuras Kärpän viisuseikkailuja se on "se K:n viisu-bestiksen bändi" eivätkä muista nimeä, tai luulee että bändin nimi oli Bojan, niin Joker Out ei sano mitään. Pahimmassa tapauksessa muistetaan vain K:n "viisu-bestis" eikä edes muisteta että sillä oli bändikin.Toinen Logomossa ollut täällä, Kärtsä tosiaan mainitsi Jokerit spiikissään, ja itselle tuli sellainen olo, että oli vaan pakko päästä mainitsemaan. Yleisö ei oikein lähtenyt mukaan kysymykseen, että tunnetteko Joker Outin, tuli sellainen olo että jos ois lähtenyt mukaan, ois varmaan joku Bojan potpuri taas lähtenyt käyntiin. Tuli jopa sellainen mieleen, että ei, Kärppy älä nyt vaan ala puhuu Bojanista