Oon aina tykännyt Madonnasta enkä aio mieltäni muuttaa.Cover on alkuperäistä parempi. Tai ainakin Alizée on kivempi silmälle kuin Madonna.
Oon aina tykännyt Madonnasta enkä aio mieltäni muuttaa.Cover on alkuperäistä parempi. Tai ainakin Alizée on kivempi silmälle kuin Madonna.
Niin, teitä on kaikkialla, rekkakuskeissakin.Oon aina tykännyt Madonnasta enkä aio mieltäni muuttaa.
Se oli vain tuollaista assihuumoria. Kyllä sinut vielä kuntoon saadaan, pilkulleen.Aha,mä en jaksa yhestä pisteestä nipottaa.
Välillä joutuu monta kertaa korjaamaan,että menee ees numerot tai kirjaimet oikein
Mä myös. Osaan lähes kaikki biisit ulkoa. Niitä on laulettu!Oon aina tykännyt Madonnasta enkä aio mieltäni muuttaa.
En oo seurannut Käärijää.Käärijän tän päivän keikka alkaa tunnin päästä ja olen innoissani! <3 <3 Sen eka keikka takaisin Suomessa Euroopankiertueen jälkeen, onkohan se huojentunut nyt kun sen ei tartte puhua englantia yleisön kanssa enään.
Sinä ja tyttö olette "material girl"-tyyppiä, poika ei?Mä myös. Osaan lähes kaikki biisit ulkoa. Niitä on laulettu!
Laitoinpas nyt soimaan Crazy for you ja sitten tulee Live to tell.
Täällä oli vaateiltamat. Heitettiin tytön kanssa pilevaatteet lattialle kasaan ja tanssittiin maskit naamassa kasan ympärillä hiuksia repien ja valitettiin että ei ole mitään laittaa päälle.
Huomenna on tytön ensimmäiset lukion kätypippalot!
Jossain reiveissä ovat kyllä jo juosseet ja sen sellasissa…mutta että käty. Siellä on kuulema alkomahooliakin tarjolla.
Hiivatin hyvä luokkahenki, hiljasimmatkin on saatu puhumaan ja mukaan menoon hulluttelemaan!
Kaksi luokasta on syvästi ihastuneet tyttöön, mutta tytöllä on jo poikkis. Lapissa (kävivät luokan kanssa sielläkin tsekkaamassa jo hoodit ja hakemassa luokkahenkeä) oli joku karpaasi ollut katselemassa revontulia tytön kanssa. Karpaasi oli sitten käynyt nopeasti sisällä ja tullut suureksi yllätykseksi ilman paitaa ulos osoittelemaan lihakset pinkeenä tytölle revontulia.
Voi noita nuoria!
Poika taas ei tunnu kelpuuttavan oikein ketään. Lukee vaan ja treenaa lajiaan.
Ei oo menny hibbaloihin. Häntä ei kiinnosta juopottelut eikä roskan syöpöttelyt, eikä laita pintaliitäjää.
Minkä ikäisenä teidän pojat ja tytöt alkoivat seukkaamaan?
Ei ounannut biisiä mutta ei mikään huono kutenkaan, kuten ei tuo Alizeekaan mikään huono ollut.Sinä ja tyttö olette "material girl"-tyyppiä, poika ei?
Minua lupasit olla potkaisematta, mutta et kai vaan potkaissut setistä munille?Missä kaikki ovat?
Runnoin varpaani. Pitänee lepäillä pari päivää kotosalla. On tylsää!
Naperona potkaisin vahingossa pikkuveljeä ja opin, etten tee niin enää ellen ole hengenvaarassa.Minua lupasit olla potkaisematta, mutta et kai vaan potkaissut setistä munille?
Vuoroin vieraissa...meitsi on snadissa käymässä
Otitko Rouvan mukaasi?meitsi on snadissa käymässä
Pysy pois sieltä punaisien lyhtyjen kadulta.meitsi on snadissa käymässä
En, tää on A-luokan reissuOtitko Rouvan mukaasi?
pysynPysy pois sieltä punaisien lyhtyjen kadulta.
Mitäs Krut siellä punaisten lyhtyjen alueella tekisi? Käy pelikaupassa katsomassa, löytyisikö joystickille jotakin uutta...En, tää on A-luokan reissu
pysyn
Puolen tunnin fillarointi ja siihen päälle hieman kuminauhajumppaa suoritettu.
Älyvempula ranteessa käskee lepäämään joten levätään sit.
Tänään on ruoaksi tomaatti-sipuli-basilikasalaattia ja tuorepastaa sekä anjovis-liihapullia
Älykello oli oikeessa.Puolen tunnin fillarointi ja siihen päälle hieman kuminauhajumppaa suoritettu.
Älyvempula ranteessa käskee lepäämään joten levätään sit.
Tänään on ruoaksi tomaatti-sipuli-basilikasalaattia ja tuorepastaa sekä anjovis-liihapullia