Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

vierailija
Käärijän tän päivän keikka alkaa tunnin päästä ja olen innoissani! <3 <3 Sen eka keikka takaisin Suomessa Euroopankiertueen jälkeen, onkohan se huojentunut nyt kun sen ei tartte puhua englantia yleisön kanssa enään.
 
Oon aina tykännyt Madonnasta enkä aio mieltäni muuttaa.
Mä myös.❤ Osaan lähes kaikki biisit ulkoa. Niitä on laulettu!

Laitoinpas nyt soimaan Crazy for you ja sitten tulee Live to tell.❤

Täällä oli vaateiltamat. Heitettiin tytön kanssa pilevaatteet lattialle kasaan ja tanssittiin maskit naamassa kasan ympärillä hiuksia repien ja valitettiin että ei ole mitään laittaa päälle.😁

Huomenna on tytön ensimmäiset lukion kätypippalot!
Jossain reiveissä ovat kyllä jo juosseet ja sen sellasissa…mutta että käty. Siellä on kuulema alkomahooliakin tarjolla.🤔

Hiivatin hyvä luokkahenki, hiljasimmatkin on saatu puhumaan ja mukaan menoon hulluttelemaan!💪
Kaksi luokasta on syvästi ihastuneet tyttöön, mutta tytöllä on jo poikkis. Lapissa (kävivät luokan kanssa sielläkin tsekkaamassa jo hoodit ja hakemassa luokkahenkeä) oli joku karpaasi ollut katselemassa revontulia tytön kanssa. Karpaasi oli sitten käynyt nopeasti sisällä ja tullut suureksi yllätykseksi ilman paitaa ulos osoittelemaan lihakset pinkeenä tytölle revontulia.😂
Voi noita nuoria!😂

Poika taas ei tunnu kelpuuttavan oikein ketään. Lukee vaan ja treenaa lajiaan.🤷‍♀️
Ei oo menny hibbaloihin. Häntä ei kiinnosta juopottelut eikä roskan syöpöttelyt, eikä laita pintaliitäjää.

Minkä ikäisenä teidän pojat ja tytöt alkoivat seukkaamaan?
 
Mä myös. Osaan lähes kaikki biisit ulkoa. Niitä on laulettu!

Laitoinpas nyt soimaan Crazy for you ja sitten tulee Live to tell.

Täällä oli vaateiltamat. Heitettiin tytön kanssa pilevaatteet lattialle kasaan ja tanssittiin maskit naamassa kasan ympärillä hiuksia repien ja valitettiin että ei ole mitään laittaa päälle.

Huomenna on tytön ensimmäiset lukion kätypippalot!
Jossain reiveissä ovat kyllä jo juosseet ja sen sellasissa…mutta että käty. Siellä on kuulema alkomahooliakin tarjolla.

Hiivatin hyvä luokkahenki, hiljasimmatkin on saatu puhumaan ja mukaan menoon hulluttelemaan!
Kaksi luokasta on syvästi ihastuneet tyttöön, mutta tytöllä on jo poikkis. Lapissa (kävivät luokan kanssa sielläkin tsekkaamassa jo hoodit ja hakemassa luokkahenkeä) oli joku karpaasi ollut katselemassa revontulia tytön kanssa. Karpaasi oli sitten käynyt nopeasti sisällä ja tullut suureksi yllätykseksi ilman paitaa ulos osoittelemaan lihakset pinkeenä tytölle revontulia.
Voi noita nuoria!

Poika taas ei tunnu kelpuuttavan oikein ketään. Lukee vaan ja treenaa lajiaan.
Ei oo menny hibbaloihin. Häntä ei kiinnosta juopottelut eikä roskan syöpöttelyt, eikä laita pintaliitäjää.

Minkä ikäisenä teidän pojat ja tytöt alkoivat seukkaamaan?
Sinä ja tyttö olette "material girl"-tyyppiä, poika ei?

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sinä ja tyttö olette "material girl"-tyyppiä, poika ei?

Ei ounannut biisiä mutta ei mikään huono kutenkaan, kuten ei tuo Alizeekaan mikään huono ollut.
Mutta, Matonna on matonna.❤
Harva vetää Matonnan piisejä niin hyvin että vois sanoa millään mittapuulla paremmaks vedoks.

Meillä ollaan vähän huonoja lokeroitumaan, mutta jos pitäis niin poika on konservatiivinen ja me ei niin.
 
Näkyykö kaikilla muilla ilmoitukset normaalisti?

Mulla ei ilmoita jos joku on tägänny mut, välillä ei ilmoita edes yksäreistä!😦

Kun seilaa ketjuissa niin saattaa sattumalta huomata että joku on maininnut/lainannut, mutta niistä ei ole tullut ilmoitusta.

Nyttenkin huomasin vasta nyt Roosan perjantaisen tägäyksen.😐
 

Yhteistyössä