Nyt vasta huomasin.Aamuyötä
En oikein tiiä mitä sanoja käyttää ensiksi, mutta aloitetaan nyt raakasti sillä....että mun elämäni ensi todellinen rakkauteni (esikoiseni) kuoli (19-20 päivä välisenä yönä tätä kuuta välisenä yönä sydämenpysähdykseen) ja mä mietin koko ajan (teko)syitä miksi en lähtisi vauvani perään...
Ainoa mitä pyydän teiltä muilta nyt on se, että menkää ja halatkaa omia palleroitanne tai soittakaa heille kertoen miten rakkaita ovat..onneks kerkesin taas kerran sen itekkin kertoa pojalle, koska muuten en kestäisi edes tämän vertaa..olen niin rikki ettei sanoja löydy sitä kuvaamaan...
Tee joku kepponen, se piristää aina.Körötiti, vruuuum, vruum. Kauas on pitkä matka...
Täälläkin oli eilen lunta mutta suli pian pois.Loska roiskuu. Hämeenlinnassa on maa valkoisena...
Juu. Uusilla nasta-hakkapeliitoilla painellaan.Täälläkin oli eilen lunta mutta suli pian pois.
Joko te vaihdoitte ne kuluneet kitkat alta pois? Täällä on vaihteeks nastat.
*halaus*Lääkäriin puoli 2,ahistaa.
Saa nähdä miten käy
*halaus* täältäkin.Lääkäriin puoli 2,ahistaa.
Saa nähdä miten käy
Kuulostaa tosi kurjalta.B-lausunto kelalle kuntoutustukea varten 4 kk.
Tuskin työkyky palaa 4 kk
No saa nähdä miten jatkot sitten.
Lisää laajoja verikokeita maanantaina,maksa-arvot koholla. Jos tulee vatsakipuja niin päivystykseen.
Joo onha se mutta näillä nyt mennäänKuulostaa tosi kurjalta.
Cover on alkuperäistä parempi. Tai ainakin Alizée on kivempi silmälle kuin Madonna.Niitä aamuja kun jäljellä olevat 18 työpäivää tuntuvat tosi, tosi, tosi pitkältä ajalta.
Mäkin haluan jo San Pedroon nauttimaan mereltä puhaltavasta lämpimästä tuulesta.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
13.11 on kyllä iltapäivällä. 13.11. olisi päivämäärä.Ultra on sitten 13.11 aamulla.
Just soitti hoitaja
Aha,mä en jaksa yhestä pisteestä nipottaa.13.11 on kyllä iltapäivällä. 13.11. olisi päivämäärä.
13.11.1856. Aivan, on se juuri tuo päivämäärä.13.11 on kyllä iltapäivällä. 13.11. olisi päivämäärä.
Pilkun viilaajat huomaavat puuttuvat pisteet, ei tavikset.Aha,mä en jaksa yhestä pisteestä niiputtaa.
Välillä joutuu monta kertaa korjaamaan,että menee ees numerot tai kirjaimet oikein
Kyllä illatiivit, promiinit, allatiivit, sekä verbit, adjudantit, yhdyssanat, pilkut, pisteet ym. murtoluvut ja desimaalit pitää tietää ei riitä, että osaa pelata sököä.Pilkun viilaajat huomaavat puuttuvat pisteet, ei tavikset.
Luulet vain. Sökö on piisannut mulle.Kyllä illatiivit, promiinit, allatiivit, sekä verbit, adjudantit, yhdyssanat, pilkut, pisteet ym. murtoluvut ja desimaalit pitää tietää ei riitä, että osaa pelata sököä.