Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Iltoja ketjuun!


Mulla on stifadoa (kreikkalaista sipuli-lihapataa) uunissa. Miehen eksä tulee yökylään, se ei oikeastaan syö lihaa mutta mies halusi lämmintä, tuhtia pataruokaa joten ton on kelvattava. -Ja eukko söi viimeksi salaa nakkeja jääkaapista joten tuskinpa liha kokonaan nounou on :D

Huomenna pitäisi istua yli kuusi tuntia autossa. Matkakohteemme, ton eksän asioita, sijaitsee tietysti huomiseksi povatun lumisadealueen toisella puolella.


Tullee ratkiriemukasta. Ratiritiralla ja kaiktyynni!
 
Aamuyötä

En oikein tiiä mitä sanoja käyttää ensiksi, mutta aloitetaan nyt raakasti sillä....että mun elämäni ensi todellinen rakkauteni (esikoiseni) kuoli (19-20 päivä välisenä yönä tätä kuuta välisenä yönä sydämenpysähdykseen) ja mä mietin koko ajan (teko)syitä miksi en lähtisi vauvani perään...

Ainoa mitä pyydän teiltä muilta nyt on se, että menkää ja halatkaa omia palleroitanne tai soittakaa heille kertoen miten rakkaita ovat..onneks kerkesin taas kerran sen itekkin kertoa pojalle, koska muuten en kestäisi edes tämän vertaa..olen niin rikki ettei sanoja löydy sitä kuvaamaan...
Nyt vasta huomasin.
Voi Ellu kulta!😭
Pshinta on tapshtumut, en ikinä olisi osannut tuota edes kuvitella. En näe nyt kirjoittaa kun kyyneleet silmissä.
Tunne on varmaan absurdi. Ellu rakas sun on jaksettava jatkaa senkin vuoksi että on muita jotka äitiä tarvii. Olen niin pahoillani sun puolesta ja toivon että jaksaisit jatkaa ja hakea apua, ellet ole vielä hakenut. Jatkan yyveellä.
 
B-lausunto kelalle kuntoutustukea varten 4 kk.
Tuskin työkyky palaa 4 kk
No saa nähdä miten jatkot sitten.
Lisää laajoja verikokeita maanantaina,maksa-arvot koholla. Jos tulee vatsakipuja niin päivystykseen.
 
  • Surullinen
Reactions: Echo
Niitä aamuja kun jäljellä olevat 18 työpäivää tuntuvat tosi, tosi, tosi pitkältä ajalta.

Mäkin haluan jo San Pedroon nauttimaan mereltä puhaltavasta lämpimästä tuulesta.


Cover on alkuperäistä parempi. Tai ainakin Alizée on kivempi silmälle kuin Madonna.

 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä