Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Koska tuo vaihtuu paellapannuun? Tammikuussa?

Tässä ehdotuksia rantapukeutumiseen, malli (Claire Gerhardstein) kelpaa varmaan Echollekin.

Alle viisikymmentä päivää!

Ja joo, mulla on mustat naru-kolmiobikinit mut ajattelin hankkia toiset jotka pysyvät päällä hieman piukemmin. Sellaiset joissa olkaimet menevät takaa ristiin ja alaosa on ihan perus tanga, brief tai hotpants.

Niitten kans on sit kivempi snorklailla kun on varma etteivät ne karkaa vaiks tulisi isompi aalto.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja m1es
Niijoo, toi ruokahan oli fuusiokeittiötä koreasta ja thaimaasta; Gochujang-tahnalla, valkosipulilla, sichuaninpippurilla, soijalla, etikalla ja siirapilla maustettua kanaa sipulin ja paprikan kera. Tahmeita kukkakaaleja teriyakisoosilla ja seesaminsiemenillä. Basmatiriisiä.

Ja etenkin toi kaalisalaatti, HUOM! HERKKUA!

Tee ihan normi 1:2:3 liemi vedestä, sokerista ja etikasta. -Tee sellainen mistä tykkäät, ellet ole niin makean ystävä ni se voi olla 1:1:2 tai ihan mimnen haluat.

Lohko kaalia syötävän kokoisiksi paloiksi ja silppua porkkanaa ohuiksi siivuiksi.

Mausteeksi suht isoja chilinsiivuja jotta herkemmät voivat onkia ne lautaselta syrjään sekä hyvin pesty, siivutettu sitruuna.

Purkkiin, liemi päälle ja jääkaappiin maustumaan muutamaksi päiväksi.


Sitä vetää sit ihan sellaisenaan, :p
 
Tänään leikataan suurentuneet kystat. Odotan nyt leikkaussaliin pääsyä. 😬
Mä odottelen työterveyslääkäriin menoa. Parin tunnin päästä aika ja odottavan aika on piiiiiiiiitkä. Kuten tiedät.


Toivottavasti sun operaatio sujuu ongelmitta ja toivut melkis oitis!
Ei ihme, että hyvinvointialueet kuormittuvat. Palstan naisista puolet on hoidossa/lääkärissä? Missä muuten @Elena777 mahtaa olla? Sairaana?
@Kais toivottavasti on voiton puolella lääkeongelmissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobie
Äsh,otin aamulla kokonaisen tabletin ja oksensin nyt sitte taas pari kertaa.
Jää lounas syömättä.
Ei oo vielä kroppa tottunut 14 mg lääkkeeseen.
2.11 onneksi on lääkäri.
Tehokas lääke kyllä,nopeasti alkoi verensokeri laskea ja näläntunnetta ei välillä oo ollu.
No katsotaan miten tässä käy.
 
  • Surullinen
Reactions: Boobie
Aamuyötä

En oikein tiiä mitä sanoja käyttää ensiksi, mutta aloitetaan nyt raakasti sillä....että mun elämäni ensi todellinen rakkauteni (esikoiseni) kuoli (19-20 päivä välisenä yönä tätä kuuta välisenä yönä sydämenpysähdykseen) ja mä mietin koko ajan (teko)syitä miksi en lähtisi vauvani perään...

Ainoa mitä pyydän teiltä muilta nyt on se, että menkää ja halatkaa omia palleroitanne tai soittakaa heille kertoen miten rakkaita ovat..onneks kerkesin taas kerran sen itekkin kertoa pojalle, koska muuten en kestäisi edes tämän vertaa..olen niin rikki ettei sanoja löydy sitä kuvaamaan...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä