Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Kaksi vasenta rengasta sain vaihdettua ja sitten hajosi tunkki... Kävin hommaamassa uuden ja siitä tuli päivän treeni samalla. En tajunnut, että kunnon tunkki painaa 50kg ja sitä sai sitten kantaa tavaratalon perimmäisestä nurkasta kassalle ja kassalta autolle minkä olin jättänyt viereisen tavaratalon parkkipaikalle.
😦
Olisit ottanut paketista pois ja rullannut perille? Tai miten ois ostoskärri?

Mullakin on kunnon hallitunkki.👍
 
Kaksi vasenta rengasta sain vaihdettua ja sitten hajosi tunkki... Kävin hommaamassa uuden ja siitä tuli päivän treeni samalla. En tajunnut, että kunnon tunkki painaa 50kg ja sitä sai sitten kantaa tavaratalon perimmäisestä nurkasta kassalle ja kassalta autolle minkä olin jättänyt viereisen tavaratalon parkkipaikalle.
Kilttikselle ei olisi missään tapauksessa käynyt noin ikävästi.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Tuotetestaus: jäätävää yli-imelää kuraa. Tässä ei maistu lapsuuteni Omar eikä kunnon suklaa.
Mun mies tosin tykkäs.

No hyi hitto!!!🤮🤢

Mä meinaan jouluna vetää liköörikonvehteja, niitä aitoja Fazerin, ja räin ne ällöt suklaakuoret pois!🤗 Missä lie palmuöljyssä nuo sukulaatit nykyään uikaan. Ja soijahötöissä!🤢🤮
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Echo
No tuota suklaaomaria ei oo palmuöljyyn tehty, mut silti maku toi mieleen aavikolla kakkoseen yrittävän beduiinin...
Reipas kuvailu sinulta! Tuohan tarkoittaa, että olet (ainakin mielikuvissa) ottanut beduiinilta suihin sen epäonnistuneen penetraation jälkeen. :unsure:
Vaihtoehtoisesti sinulla on makuaistia ruoansulatuskanavan molemmissa päissä...

Kuvailu oli kuitenkin hyvä - ei tee mieli maistaa. :sick:
 
  • Vau!
Reactions: Echo

Yhteistyössä