Jäin ylkkyyn, että mul ois joskus varaa ottaa sut sylkkyynYlkky ja sylkkä
Voi nylkytys sentään...
Jäin ylkkyyn, että mul ois joskus varaa ottaa sut sylkkyynYlkky ja sylkkä
Voi nylkytys sentään...
Nii-i, mun sylkky maksaa maltaita.Jäin ylkkyyn, että mul ois joskus varaa ottaa sut sylkkyyn
Jäin ylkkyyn, että mul ois joskus varaa ottaa sut sylkkyyn
Askel kerrallaan.Nii-i, mun sylkky maksaa maltaita.
Mutta ei sitten nylkkyä eli nylkytystä!
En lupaa mitäänNii-i, mun sylkky maksaa maltaita.
Mutta ei sitten nylkkyä eli nylkytystä!
Muistakaa kuitenkin varoa nalkkia.En lupaa mitään
Niinpä, ettei käy kuin viimekerralla.Muistakaa kuitenkin varoa nalkkia.
Kaksi vasenta rengasta sain vaihdettua ja sitten hajosi tunkki... Kävin hommaamassa uuden ja siitä tuli päivän treeni samalla. En tajunnut, että kunnon tunkki painaa 50kg ja sitä sai sitten kantaa tavaratalon perimmäisestä nurkasta kassalle ja kassalta autolle minkä olin jättänyt viereisen tavaratalon parkkipaikalle.
Kilttikselle ei olisi missään tapauksessa käynyt noin ikävästi.Kaksi vasenta rengasta sain vaihdettua ja sitten hajosi tunkki... Kävin hommaamassa uuden ja siitä tuli päivän treeni samalla. En tajunnut, että kunnon tunkki painaa 50kg ja sitä sai sitten kantaa tavaratalon perimmäisestä nurkasta kassalle ja kassalta autolle minkä olin jättänyt viereisen tavaratalon parkkipaikalle.
No ei kehdannut kun sen kerran nostin syliin. Olisi ollut nöyrtyminenOlisit ottanut paketista pois ja rullannut perille? Tai miten ois ostoskärri?
Mullakin on kunnon hallitunkki.
Olisi käynyt vielä ikävemmin. Kassa olisi mollannut lihasten puutteesta sekä jättänyt vielä tervehtimättä...Kilttikselle ei olisi missään tapauksessa käynyt noin ikävästi.
Luuletko, että olisi jättänyt jopa tervehtimättä?Olisi käynyt vielä ikävemmin. Kassa olisi mollannut lihasten puutteesta sekä jättänyt vielä tervehtimättä...
Ja jättänyt vielä palvelemmatta, jos kilttis olisi kysellyt jotainLuuletko, että olisi jättänyt jopa tervehtimättä?
Joo, niin kyllä, mutta kilttis ei ymmärtääkseni puhu turhaan eikä tyhjiäJa jättänyt vielä palvelemmatta, jos kilttis olisi kysellyt jotain
En ota kantaa ymmärrykseesi tai ymmärtämättömyyteesi, tai turhan ja tyhjän määritelmään tai määrittelemättömyyteen.Joo, niin kyllä, mutta kilttis ei ymmärtääkseni puhu turhaan eikä tyhjiä
joo, miehillä suklaa ei korvaa seksiäTuotetestaus: jäätävää yli-imelää kuraa. Tässä ei maistu lapsuuteni Omar eikä kunnon suklaa.
Mun mies tosin tykkäs että haluu panna mua.
No hyi hitto!!!Tuotetestaus: jäätävää yli-imelää kuraa. Tässä ei maistu lapsuuteni Omar eikä kunnon suklaa.
Mun mies tosin tykkäs.
Fazer Omar Choco Bites pussi 120g | S-kaupat ruoan verkkokauppa
Tilaa Fazer Omar Choco Bites pussi 120g ja muut ruokaostokset S-kaupat-palvelusta nyt suoraan kotiovellesi toimitettuna.www.s-kaupat.fi
No tuota suklaaomaria ei oo palmuöljyyn tehty, mut silti maku toi mieleen aavikolla kakkoseen yrittävän beduiinin...No hyi hitto!!!
Mä meinaan jouluna vetää liköörikonvehteja, niitä aitoja Fazerin, ja räin ne ällöt suklaakuoret pois! Missä lie palmuöljyssä nuo sukulaatit nykyään uikaan. Ja soijahötöissä!
Heitä sille suklaaomarille diskorahaa ni jää vain kiihdytysviivat jälkeen…No tuota suklaaomaria ei oo palmuöljyyn tehty, mut silti maku toi mieleen aavikolla kakkoseen yrittävän beduiinin...
Reipas kuvailu sinulta! Tuohan tarkoittaa, että olet (ainakin mielikuvissa) ottanut beduiinilta suihin sen epäonnistuneen penetraation jälkeen.No tuota suklaaomaria ei oo palmuöljyyn tehty, mut silti maku toi mieleen aavikolla kakkoseen yrittävän beduiinin...
Huom."yrittävän".Reipas kuvailu sinulta! Tuohan tarkoittaa, että olet (ainakin mielikuvissa) ottanut beduiinilta suihin sen epäonnistuneen penetraation jälkeen.
Vaihtoehtoisesti sinulla on makuaistia ruoansulatuskanavan molemmissa päissä...
Kuvailu oli kuitenkin hyvä - ei tee mieli maistaa.