Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en. Jos löytyisi, sen pitäisi olla ihanampi kuin Kärtsä näytti olevan ja sitä on vaikea kuvitella. Mielellään saisi olla myös vielä mies tässä vaiheessa.
Miksi sillä on sinulle mitään väliä, että onko B:n puoliso mies? Miksi faneilla edes olisi mielipide että kumppani olisi "mieluummin" mies? Että voit täyttää päässäsi luodun homosuhdefantasian B:n kautta?
 
vierailija
Mua vaan harmittaa, että ei voi shipata enää muualla kuin tumpussa. Vauvalla kaikki se hauskuus, yhteisö, listat, hahmot ja yhteiset mayhemit ja delulut, niitä tulee ikävä. En ymmärrä miksi muiden hauskanpito otti joillakin niin koville, että palsta piti pilata. Mutta kiitos kaikille kaikesta kivasta 💚
 
vierailija
En tiedä onko teistä kukaan aikoinaan seurannut Versailles tv-sarjaa, mutta siinä aurinkokuninkaan veljen Filipin näyttelijän ja tämän rakastajan Chevalierin näyttelijöiden kemia oli tosi ilmeistä. Toinen heistä julkisesti homo ja toinen hetero irl. Ovat vielä vuosikymmen myöhemminkin hyviä ystäviä ja tapaavat säännöllisesti, vaikka asuvat eri mantereilla. Mulla tulee sama fiilis K:n ja B:n kemiasta. 😍
 
vierailija
Mua vaan harmittaa, että ei voi shipata enää muualla kuin tumpussa. Vauvalla kaikki se hauskuus, yhteisö, listat, hahmot ja yhteiset mayhemit ja delulut, niitä tulee ikävä. En ymmärrä miksi muiden hauskanpito otti joillakin niin koville, että palsta piti pilata. Mutta kiitos kaikille kaikesta kivasta
Tää on kyllä tosi sääli. 🥺 Elättelen vielä toiveita, että tilanne rauhoittuisi.
 
vierailija
Tämä on kyllä ihan paska puhetta. JO on ollut tunnettu pidempään kuin Käärijä ja jos katsoit heidän backstage vlogeja, euroviisu haastatteluja jne niin heillä faneja riitti viisuissa ja prepartyissa. Melkein kaikki artistit ja haastattelijat hehkutti heitä. Olivat ystävällisiä, ulospäinsuuntautuneita, puhuivat sujuvaa englantia jne
Omassa maassaan suosittuja ja varmaan sosiaalisia haastatteluissa esc tubettajien kanssa. Suurelle yleisölle kuitenkin tuntemattomampia. Ja ei missään vaiheessa suosikkeja edes viisufanien keskuudessa. Shippivaikutuksesta kertonee myös se, että B:n seuraajat nousi paljon muuta bändiä enemmän aina kun K nosti häntä esiin somessa. Ja sen viimeisen K:n Euroviisujulkaisun jälkeen B:llä oli hurja seuraajanousu. Valitettavasti shippaus ei tosiaan näy niin paljon JO striimeissä.
 
vierailija
Voisi varmasti, mutta kyllä tämä puoli vuotta on näyttänyt että K on vakavasti heterosuhteessaan eikä tule olemaan tällaista poikkkeusta.
Puoli vuotta on ihan hemmetin lyhyt aika näissä asioissa, joskus menee vuosia tai vuosikymmeniä ennenkuin uskaltaa astua laatikon ulkopuolelle. Enkä tarkoita, että K:n kohdalla näin kävisi, mutta niin vaan omasta tuttavapiiristänikin löytyy ihmisiä, jotka vuosikymmenen heterosuhteen ja perhe-elämän jälkeen elävät nykyään liitossa samaa sukupuolta olevan partnerin kanssa.
 
vierailija
Omassa maassaan suosittuja ja varmaan sosiaalisia haastatteluissa esc tubettajien kanssa. Suurelle yleisölle kuitenkin tuntemattomampia. Ja ei missään vaiheessa suosikkeja edes viisufanien keskuudessa. Shippivaikutuksesta kertonee myös se, että B:n seuraajat nousi paljon muuta bändiä enemmän aina kun K nosti häntä esiin somessa. Ja sen viimeisen K:n Euroviisujulkaisun jälkeen B:llä oli hurja seuraajanousu. Valitettavasti shippaus ei tosiaan näy niin paljon JO striimeissä.
Jep, suurin vinkki on nimenomaan tuo B:n ja JO:n tilien välinen seuraajamäärän ero. Ja B:n seuraajamäärät ovat lähteneet myös laskuun, vaikka JO:n määrä ei juurikaan ole värähtänyt (kävi 150k NT:n aikana kun K promosi, mutta nyt tippunut 149k:hon, ja pysynyt)
 
vierailija
Mua vaan harmittaa, että ei voi shipata enää muualla kuin tumpussa. Vauvalla kaikki se hauskuus, yhteisö, listat, hahmot ja yhteiset mayhemit ja delulut, niitä tulee ikävä. En ymmärrä miksi muiden hauskanpito otti joillakin niin koville, että palsta piti pilata. Mutta kiitos kaikille kaikesta kivasta
No tämä. Mulla on ollut tästä todella paha mieli ja joudun ihan oikeasti työstämään tätä menetystä. Säälittävää, tiedän.
 
vierailija
Puoli vuotta on ihan hemmetin lyhyt aika näissä asioissa, joskus menee vuosia tai vuosikymmeniä ennenkuin uskaltaa astua laatikon ulkopuolelle. Enkä tarkoita, että K:n kohdalla näin kävisi, mutta niin vaan omasta tuttavapiiristänikin löytyy ihmisiä, jotka vuosikymmenen heterosuhteen ja perhe-elämän jälkeen elävät nykyään liitossa samaa sukupuolta olevan partnerin kanssa.
No, se varmaan shippaajia sitten lohduttaakin. K on todella tunneälykäs ihminen ja ei pelkää puhua tunteistaan. Se on hänen asiansa, eikä kuulu meidän spekuloitavaksi.
 
vierailija
Puoli vuotta on ihan hemmetin lyhyt aika näissä asioissa, joskus menee vuosia tai vuosikymmeniä ennenkuin uskaltaa astua laatikon ulkopuolelle. Enkä tarkoita, että K:n kohdalla näin kävisi, mutta niin vaan omasta tuttavapiiristänikin löytyy ihmisiä, jotka vuosikymmenen heterosuhteen ja perhe-elämän jälkeen elävät nykyään liitossa samaa sukupuolta olevan partnerin kanssa.
Eli jatkatte tähän "rakkasutarinaan" uskomista, vaikka K joskus toisi suhteensa julkisuuteen, saisi lapsia jne. Koska "vois vuosikymmenien jälkeen muuttaa suuntautumistaan"?
 
vierailija
Mä en. Jos löytyisi, sen pitäisi olla ihanampi kuin Kärtsä näytti olevan ja sitä on vaikea kuvitella. Mielellään saisi olla myös vielä mies tässä vaiheessa.
Ei kai tämä voi olla tosissaan kirjoitettu mutta vastaan kuitenkin. K on varattu. Yksinkö B:n mielestäsi pitäisi silloin olla? Itse toivon vaan että jossain vaiheessa löytää jonkun joka saa hänet hehkumaan. Tietenkin jos itse ylipäätään haluaa jonkun löytää.
 
vierailija
Siis joo... ihmettelen kanssa, että eikö siitä ole kuin yksi todiste muka, että tällainen on laitettu. Yksi on siis napannut sen J:n istasta ennen kuin poistui. Ja tuossa ei näy kyllä mitään
Mitä sä vielä jankutat? Tuossa klipissä oli K:n puhelimen näyttö näkyvillä, kuvakaappaaja oli sumentanut sen.
K oli poistanut tuon videon ja ladannut SEN UUDESTAAN niin, ettei se puhelin näy siinä.
 
vierailija
kyllä se oli Bojan joka siellä Liverpoolissa oli aloitteellinen ja järjesti itsensä Käärijän kainaloon joka ilta. Mutta se siitä. Näistä luetelluista toi HS:n klippi(joka on siellä
Instassa vieläkin..) on ainoa joka on kyllä hieman ajatuksia herättävä. En pysty oikein katsomaan sitä vieläkään, liian intiimi🫣
Tarkoitin aloitteellisuudella sitä, että K kyseli ”what do you wanna eat? Me?”, kosintaa, puheet boyfriendistä bussissa, ”You look sexy, pussymagnet”, saunarekka, jne.
Älkäämmekä unohtako kaulapusuja! ☝
 

Yhteistyössä