Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
minusta JO:n striimiluvut ovat kyllä varsin korkeita ottaen huomioon että kyseessä on sloveniankielinen indiebändi Balkanilta. Jos vertailukohdaksi otetaan saman kategorian sisältö suosituimmat vaikka MRFY tai viime vuonna sloveniaa edustanut LPS niin onhan nuo striimimäärät ainakin kymmenkertaisia. Sama pätee jos verrataan serbialaiseen Buc Kesidiin, joka on ehkä alueen tunnetuin indiebändi.
Ovatko he nyt indibändi, jos ovat yksi suosituimmista omassa maassaan? K on alt/metalli/rap -artisti suomenkielellä... siihen nähden hänen striiminsä ovat ällistyttäviä
 
vierailija
Käärijän IG livet missä on ollut mukana Bojan / JO on ollut miljoona kertaa paremmat kuin ne hänen omat missä vaan öristään esim kalsarit päässä ja hoetaan vittua. Kaikki hänen omat mitkä oon nähnyt 3-4kpl? On ollut ihan surkeita. Aiheuttavat myötähäpeää.
😂🤣😂 Vaikka Käärijästä tykkään niin pakko myöntää että Jokereiden kanssa tehdyt oli parempia.
 
vierailija
vierailija
vierailija
Meneekö joillain nyt tunteisiin, että K on tällä hetkellä JO suositumpi viisumenestyksen takia ja K yhteys auttanut heitä? Vai mistä tämä K:n alaspainaminen nyt tulee. Eihän ystävien tukemisessa bisneksissä ole mitään pahaa. Tilanne voi muuttua, jos JO saa esim. enkunkielisen hitin. Sitten tilanne on toisinpäin ja toivottavasti JO nostaa K:ta. B&K ovat ystäviä ja B sanonut, että vielä 40 vuoden päästä. Siinä mahtuu uralle paljon erivaiheita molemmilla. Molempien musiikista ei tarvitse pitää, mutta jos fanittaa esim B:ta mitä järkeä on haukkua ikävään sävyyn hänen hyvää ystävää? B ei varmaan arvostaisi. Ja sama toisinpäin.
 
vierailija
minusta JO:n striimiluvut ovat kyllä varsin korkeita ottaen huomioon että kyseessä on sloveniankielinen indiebändi Balkanilta. Jos vertailukohdaksi otetaan saman kategorian sisältö suosituimmat vaikka MRFY tai viime vuonna sloveniaa edustanut LPS niin onhan nuo striimimäärät ainakin kymmenkertaisia. Sama pätee jos verrataan serbialaiseen Buc Kesidiin, joka on ehkä alueen tunnetuin indiebändi.
Eikös JO ollut tyyliin yksi maansa suosituimpia bändejä vuosia? Ja ainakin äsken tässäkin ketjussa hehkutettiin että heillä on isot fanikunnat Balkaneilla, eikä siellä ihan pienet asukasluvut ole. Jo pelkästään croatia plus serbia on yli 10mil asukasluvun alue.
 
vierailija
Mä oon ajatellut, että B haluaa pitää suhteensa yksityisenä ja etenkin NT:rin jälkeen etenkin ovat lähentyneet enemmän.
Samoin, itsekin katsoisin välien enemmin lähentyneen, ja täällä, kun jollain oli aika apeat tunnelmat, niin kyllä meitä vielä on jotka shipataan, ei ole mitenkään vähentynyt itselläni ainakaan, täällä ja vauvalla itse, tumbl on, mutta katselen siellä vaan muiden julkaisuja, en oo oppinut sitä käyttämään. Ja toivon näitä vielä todellisessakin elämässä yhteen, ei voi tietää
 
vierailija
Tuskin... Onhan K nähnyt B:n bändin ja crewn kanssa NT:llä. K:llakin on paljon hyviä ystäviä ja puoliso.. varmasti haluaa samaa B:lle
Ja vaikka olisi ihastunut tai rakastunutkin, tai ehkä etenkin jos on rakastunut, niin vielä enemmän haluaa nähdä hänet onnellisena, varsinkin jos itse ei kykene heittäytymään suhteeseen tai ajattelee olevansa jollain tapaa "huono" vaihtoehto B:lle. Ihan puhdasta spekua ja mahdollisuuksien miettimistä tämä siis, en pakota ketään suuntaan tai toiseen ja tiedostan, että emme tiedä heidän ajatuksistaan, tunteistaan ja suuntauksistaan mitään.
 
vierailija
😂🤣😂 Vaikka Käärijästä tykkään niin pakko myöntää että Jokereiden kanssa tehdyt oli parempia.
Sama! En seurannut K:n instaa viisujen aikaan, mutta näissä viisujen jälkeisissä K:n liveissä (ilman Jokereita) on mun makuun liikaa testosteronia 😄😄

Ja testosta puheen ollen: Kun täällä pohdittiin B:n panohommia, niin sanon, että tuollainen mies parhaassa panoiässä ei ole ilman. Joko B seurustelee tai sitten hänellä on jokin vakituinen järjestely.
 
vierailija
Minä en ole vieläkään nähnyt mitään tarkkaa kuvaa näytöstä, jossa asia olisi todistettu, mutta jatkakaa te ihkuttelua
Oikeat fanit tuskin sitä sensuroimatonta videota julkaisevatkaan . Siinä tumblerin kommentin lopussa on kirjainläjä ifykyk eli If You Know, You Know. Eli tietäjät tietää miksi se on peitetty. Toki siellä voisi olla vaikka B kuviakin mutta en sitten tiedä peittäisikö fanit niitä vai mehusteltaisiinko niillä suurennoksilla oikein kunnolla.

Ehkä se sensuroimaton vielä jostain putkahtaa jos sen joku muu on saanut talteen.
 

Yhteistyössä