Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarkoitin aloitteellisuudella sitä, että K kyseli ”what do you wanna eat? Me?”, kosintaa, puheet boyfriendistä bussissa, ”You look sexy, pussymagnet”, saunarekka, jne.
Älkäämmekä unohtako kaulapusuja! ☝
Näin viisujen aikaan noista jutuista hyvän tiktokin, jossa se lataaja ihmetteli tätä shippiä ja sanoi, että nimenomaan tuollainen huulen heitto kuuluu nuorten heteromiesten ystävädynamiikkaan. Feikkikosinnat, vihjailut hotelliyöistä jne. kuuluu heteromiesten väliseen ystävyyteen. Tässä esim. homomiehen kysymys eräällä palstalla aiheeseen liittyen:
 
vierailija
en usko että kovin suuri prosentti JOn faneista kuuntelee Käärijän musiikkia. En edes itse kuuntele vaikka olen suomalainen HHH, CCC ja ICIP ihan hauskoja kun niitä jossain kuulee mutta en mitään vanhempaa tuotantoa edes pysty kuuntelemaan. JO molemmat albumit jokapäiväisessä kuuntelussa. Käärijää seuraan somessa vain Bojanin takia - ei toisin päin. Otetaan vielä huomioon miten hyvät albumit pojat on julkaissut jo 22-23 vuotiaina. Mihin he pystyvät 30v synttäreihinsä mennessä!
 
vierailija
Puoli vuotta on ihan hemmetin lyhyt aika näissä asioissa, joskus menee vuosia tai vuosikymmeniä ennenkuin uskaltaa astua laatikon ulkopuolelle. Enkä tarkoita, että K:n kohdalla näin kävisi, mutta niin vaan omasta tuttavapiiristänikin löytyy ihmisiä, jotka vuosikymmenen heterosuhteen ja perhe-elämän jälkeen elävät nykyään liitossa samaa sukupuolta olevan partnerin kanssa.
Kuinkahan usein miehet? 🤔
 
vierailija
en usko että kovin suuri prosentti JOn faneista kuuntelee Käärijän musiikkia. En edes itse kuuntele vaikka olen suomalainen HHH, CCC ja ICIP ihan hauskoja kun niitä jossain kuulee mutta en mitään vanhempaa tuotantoa edes pysty kuuntelemaan. JO molemmat albumit jokapäiväisessä kuuntelussa. Käärijää seuraan somessa vain Bojanin takia - ei toisin päin. Otetaan vielä huomioon miten hyvät albumit pojat on julkaissut jo 22-23 vuotiaina. Mihin he pystyvät 30v synttäreihinsä mennessä!
Kiva kokemuskertomus, mutta striimeistä näet, että olet vähemmistössä. Minä taas kuuntelen K:n vanhaa ja uutta tuotantoa joka päivä, mutta lopetin JO:n kuuntelun kesäkuussa, kun kyllästyin siihen.
 
vierailija
en usko että kovin suuri prosentti JOn faneista kuuntelee Käärijän musiikkia. En edes itse kuuntele vaikka olen suomalainen HHH, CCC ja ICIP ihan hauskoja kun niitä jossain kuulee mutta en mitään vanhempaa tuotantoa edes pysty kuuntelemaan. JO molemmat albumit jokapäiväisessä kuuntelussa. Käärijää seuraan somessa vain Bojanin takia - ei toisin päin. Otetaan vielä huomioon miten hyvät albumit pojat on julkaissut jo 22-23 vuotiaina. Mihin he pystyvät 30v synttäreihinsä mennessä!
JO:n ulkomaan/Länsi-Euroopan, ja etenkin Suomen faneista varmaan valtaosa kuuntelee K:ta. Mutta balkaneilla tilanne erilainen.
 
vierailija
vierailija
Joskus ihmettelen sitä kun sanotaan että esim. olisi huippujuttu jos K menisi keikalle Sloveniaan B:n/JO:n kanssa kun mulla on jotenkin sellainen kuva että tuo yhteys / K:n musiikki ei ole mitenkään suosittua Balkanilla. Tietysti siellä on joitain faneja mutta tuntuu että KB-yhteisfanitus on enemmän Länsi- ja Pohjois-Euroopan juttu.
 
vierailija
Mun on oikeesti vaikea ajatella, että tällainen jumalainen mies (B) olisi ilman ketään erityistä. Varmaan ei ole helppo kohdata sitä oikeaa, mutta että olisi ilman se*siä tällainen nuori mies...
 
vierailija
Kiva kokemuskertomus, mutta striimeistä näet, että olet vähemmistössä. Minä taas kuuntelen K:n vanhaa ja uutta tuotantoa joka päivä, mutta lopetin JO:n kuuntelun kesäkuussa, kun kyllästyin siihen.
siis oikeasti luulet että JO fanit Sloveniassa, Balkanilla, muualla Euroopassa kuuntelee Käärijää?! Kyllä Käärijän musiikilla on ihan eri fanit.
 
vierailija
Luulen, että kun B löytää sen jonkun erityisen, ja jos K sen läheltä näkisi, niin vois mustasukkaisuus nostaa päätä (niin kuin meillä kaikilla). Että nyt joku muu saa tän ihanuuden. (Vaikka hyvää me kaikki tietysti hänelle toivotaan).
 
vierailija
Linnassa on Halloween-tapahtuma:
Dance - Halloween 2023 will take place on the 10th anniversary of the event from Friday, October 27, to Monday, October 30, 2023, and brings a varied medieval program for all generations, entertaining magic shows, a spectacular fire show and an evening musical treat on two stages.
Tapahtumapaikan somesta selviää että osalla artisteista on tapana pukeutua Halloween-teeman mukaisesti. Vaikea kyllä uskoa että missään hedelmäasussa pystyy kovin taitavasti soittamaan mitään instrumenttia 😀🤔
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Joskus ihmettelen sitä kun sanotaan että esim. olisi huippujuttu jos K menisi keikalle Sloveniaan B:n/JO:n kanssa kun mulla on jotenkin sellainen kuva että tuo yhteys / K:n musiikki ei ole mitenkään suosittua Balkanilla. Tietysti siellä on joitain faneja mutta tuntuu että KB-yhteisfanitus on enemmän Länsi- ja Pohjois-Euroopan juttu.
Tietenkin se olisi huippujuttu! Jos JO promoaisi K:ta siellä alueella, missä heillä on enemmän faneja, niin kuin K on tehnyt puoli vuotta omalla vaikutusalueellaan. Ja kuuluihan kesällä K:n biisejä festareilla Serbiassa, ja muutenkin ainakin viisufanit tietävät K:n varmasti Balkaneilla. Luulisi että alkuperäiset fanit tietäisivät edes ccc:n verran K:n tuotannosta ihan seuraamalla JO:n somea. Balkaneilla K:kin voisi siis hyötyä tästä ystävyydestä artistina, sen vuoksi haluan nähdä sen. Olihan JO kutsunut K:n areenakeikalleen, kyllä he vaikuttavat uskovan siellä olevan mielenkiintoa.
 
vierailija
Puoli vuotta on ihan hemmetin lyhyt aika näissä asioissa, joskus menee vuosia tai vuosikymmeniä ennenkuin uskaltaa astua laatikon ulkopuolelle. Enkä tarkoita, että K:n kohdalla näin kävisi, mutta niin vaan omasta tuttavapiiristänikin löytyy ihmisiä, jotka vuosikymmenen heterosuhteen ja perhe-elämän jälkeen elävät nykyään liitossa samaa sukupuolta olevan partnerin kanssa.
Mulla on myös ihan samanlainen kokemusta tästä omassa tuttavapiirissäni. Eli monen vuoden avioliiton jälkeen tuli ero ja löytyi samaa sukupuolta oleva kumppani, ovat nyt naimisissa. Eli ei ne asiat niin helppoja ja mustavalkoisia ole.
 
vierailija
Tapahtumapaikan somesta selviää että osalla artisteista on tapana pukeutua Halloween-teeman mukaisesti. Vaikea kyllä uskoa että missään hedelmäasussa pystyy kovin taitavasti soittamaan mitään instrumenttia 😀🤔
Totta. Tätä soittamista en ajatellut kun ehdotin heille asuja. Teletappiasussa ei nyt kukaan pysty soittamaan, prinsessa-asussa ehkä jotenkin :D
 
vierailija
Luulen, että kun B löytää sen jonkun erityisen, ja jos K sen läheltä näkisi, niin vois mustasukkaisuus nostaa päätä (niin kuin meillä kaikilla). Että nyt joku muu saa tän ihanuuden. (Vaikka hyvää me kaikki tietysti hänelle toivotaan).
Tuskin... Onhan K nähnyt B:n bändin ja crewn kanssa NT:llä. K:llakin on paljon hyviä ystäviä ja puoliso.. varmasti haluaa samaa B:lle
 
vierailija
Käärijän IG livet missä on ollut mukana Bojan / JO on ollut miljoona kertaa paremmat kuin ne hänen omat missä vaan öristään esim kalsarit päässä ja hoetaan vittua. Kaikki hänen omat mitkä oon nähnyt 3-4kpl? On ollut ihan surkeita. Aiheuttavat myötähäpeää.
 
vierailija
Juu, kyllähän niin tehtiin myös Lukelle, A:lle jne. Mutta olisi ihan typerää väittää, että 22. tullut olisi saanut tuollaisen nosteen, tai jäänyt viisufanien muistiin ilman yhteyttä vuoden viisulegendaan. Mutta tuo yhteys ei vain välity striimilukuihin, koska musiikki ei ollut se ykkösjuttu näille faneille. Tietenkin he olivat tunnettuja omalla alueellaan ennen viisuja, mutta laajempi tietoisuus liittyi tiiviisti K:hon.
minusta JO:n striimiluvut ovat kyllä varsin korkeita ottaen huomioon että kyseessä on sloveniankielinen indiebändi Balkanilta. Jos vertailukohdaksi otetaan saman kategorian sisältö suosituimmat vaikka MRFY tai viime vuonna sloveniaa edustanut LPS niin onhan nuo striimimäärät ainakin kymmenkertaisia. Sama pätee jos verrataan serbialaiseen Buc Kesidiin, joka on ehkä alueen tunnetuin indiebändi.
 
vierailija
Käärijän IG livet missä on ollut mukana Bojan / JO on ollut miljoona kertaa paremmat kuin ne hänen omat missä vaan öristään esim kalsarit päässä ja hoetaan vittua. Kaikki hänen omat mitkä oon nähnyt 3-4kpl? On ollut ihan surkeita. Aiheuttavat myötähäpeää.
Kyynel kyynel... icip:ä ennen oli tuskallinen, koska kukaan K:n vieraista ei puhunut.. ja K oli äärimmäisen väsynyt (ei ollut nukkunut 36 tuntiin tai jotain). Mutta tuo keikkabussissa tehty ennen hhh:ta oli hyvä! JO:n oma ennen NT:tä ei ollut myöskään kovin kiinnostava.
 
vierailija
Eiköhän todellinen syy B:n eiliselle paidattomuudelle ollut se, että paita oli liian hikinen edellisillan jäljiltä. Nyt on sitten takkikin. Nacekin oli vaihtanut eilen uuden paidan. Stozicen asut ei ehkä ole ihan vesipestäviä. Tuskin niitä nähdään kovin monella loppuvuoden keikalla.
 

Yhteistyössä