Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luen ketjua jäätävän takamatkan päästä, joten pahoittelut jos tämä oma vikinäni on toistettu täällä jo useamman kerran. Mutta vastaan tähän vaan sen verran, että muuten hyvä ja uskottava analyysi, MUTTA uskon kyllä Kärpällä olleen /olevan ystävyyttä ja kiintymystä syvenpiäkin tunteita Boitsua kohtaan. Kyllä ne näkyivät päällepäin, ei sitä vaan voi feikata. Myös ihan seksuaalista vetovoimaa…
Kyllä se minusta kärpästä näkyi/näkyy, että muutakin on kuin ystävyyttä Bojania kohtaan. Itsellä on sellainen olo tällä hetkellä, että tunteet hiipuilee molemmin puolin. Liekö sitten omaa syysmelankoliaa tämä tunne vai mitä.
 
vierailija
Täällä on tänään pohdiskeltu vanhojakin juttuja, niin ehkä tämä omakin pohdinta mahtuu joukkoon. Pahoittelen jo etukäteen pitkää tekstiä, on tunne että pitää jotenkin itsellekin vetää yhteen tämä homma.

Olen ollut matkassa jo huhtikuun alusta, tarkoitan siis tätä K ja B juttua ja kaikkia sen käänteitä. Mun ajatukset siitä mitä tapahtui ja mitä tapahtuu:

K:n kaipauspuheet ja pyykkistoorit, ne on sitä mitä K luulee fanien haluavan. Luulen että hän on todella hyvin perillä siitä mitä heistä puhutaan (vielä paljon paremmin kuin kuvitellaan) ja toivotaan, ja sitä hän sitten antaa. Mä uskon myös, että se antaa hänelle pienen suojamekanismin omaa elämäänsä kohtaan ja hän käyttää sen hyväkseen, minkä ymmärrän kyllä. Ei hän puhuisi tuollaisia juttuja, jos olisi oikeasti romanttisesti, huom nimenomaan romanttisesti ihastunut B:hen.

Uskon todellakin, että hän ihan aidosti kyllä välittää B:stä todella paljon. Mutta omaa oikeaa suhdettaa hän ei ole halunnut edes mainita, ei hän höpisisi lavalla Beestä jos olisi tähän ihastunut. En tiedä pysyykö nyksän kanssa yhdessä, mutta jos ei, veikkaan että ei mene montaa kk kun on uusi, hän vaikuttaa ihmiseltä, joka ei halua olla yksin. Siis sen lisäksi että on varmasti ihana ja mukava.

B sen sijaan ihastui, jopa rakastui, keväällä, siitä olen melko varma, kaikki puhuu sen puolesta, eikä hän myöskään höpise keikoilla K:sta eikä tee hassunhauskoja muka-kaipaus- stooreja, toki on varmasti eri tyylinen ihminen muutenkin tässä. Mutta se olisi myös liian ”totta”. Luulen että NT oli hänelle oikeasti hyvä kokemus ja hän nautti kun sai olla K:n kanssa, ja väittäisin, että todellisuus sen jälkeen tuli taas hänelle selväksi, kun mikään ei muutu, vaikka heillä oli ihanat päivät täällä. Ja mä voisin olla jopa niin harhainen, että ajattelisin, että hän oli jopa menossa esim Lontoon keikalle (en kyllä usko että sen takia jäi reissusta pois), mutta tajusi että se olisi hänen itsensä ja tunteidensa takia huono juttu.

uskon että pysyvät kavereina ja jopa ystävinä, mutta B on nyt hyväksynyt sen, että mitään muuta ei tule olemaan. Ja hyvä niin. En usko, että K tulee menemään Sloveniaan, ainakaan yksin, ns perhelomalle ehkä. Suomeen jokerit varmasti tulevat keikkailemaan, mutta mitään NT 2 ei tulla näkemään. Kun B löytää elämäänsä jonkun tärkeän, hän ei tule jatkamaan edes mitään vihjailevaa K:n suhteen, ja varmasti tekee asian selväksi myös K:lle.

Näin mä tämän näen ja tämä on itse asiassa helpottavaa joskin haikeaa.
Oon kyllä eri mieltä. K on enemmän näyttänyt kontrolloimattomia tunteita kuin Bojan (Hs I love you Bojan, Nt:llä Yle There’s something between us, hymy Bojan-serenaadin perään Antwerpenissä, jatkuva aloitteellisuus Bojanin perään Liverpoolissa 2.-8.5. ja sitä ennen Pre Partyilla.
Bojan tuli Helsinkiin ja omasi myös tunteita (ehkä enemmänkin kuin K, vaikea sanoa), mutta pystyi kontrolloimaan ne useimmiten hyvin (poikkeuksena mm reaktio nuuska kosintaan).
Uskon siihen, että K:n on vaikea muodostaa emotionaalisesti merkityksellistä suhdetta nais(ee)iin, mutta sellainen muodistui kuin itsestään Bojaniin. Se on eri asia haluaako siitä mitään seksuaalista tai suhdetyyppistä. Näyttäisi, ettei (at the moment). Muuttuuko viimeksi mainittu, on mahdotonta sanoa.
 
vierailija
Niinpä, aika hyviä näyttelijöitä on K&B jos tuo kaikkien näkemä kemia on esitystä vaan.
Ei kemiaa esitetä.. se vain on. Mutta se katsojien näkemä kemia ei tarkoita, että itse kohteilla olisi mitään romanttisia tunteita toisiaan kohtaan (niin kuin mulder ja scullyn näyttelijät, jotka eivät voi näytellä samaa kemiaa toisen vastanäyttelijän kanssa)
 
vierailija
TÄMÄ! K on todella söpöystävä muillekin ystävilleen, ja on esitellyt ja kiitellyt crewn jäseniä lavalla (pusuttelun ja halien lisäksi). Ja aina kun K mainitsee B:n lavalla, JO hyötyy eniten. Ei ole sieltä suunnasta tullut mitään tukea K:ta kohtaan vastakaikuna. Siksi olen vähän nihkeä JO:n suhteen ja harkitsen heidän tukemistaan tulevaisuudessa
JO ei hyödy siitä yhtään enempää kuin toinenkaan osapuoli. Ja kuka haluaisi henkilökohtaisesti laittaa oman itsensä likoon jossain hyötymistarkoituksessa, kun samaan aikaan joutuu pitämään taukoa somesta ja puhuu suoraan sen haitoista. Sehän jo kertoo paljon että ei itse juurikaan osallistu noihin K:n juttuihin julkisesti. Jos yrittäisi hyötyä jotain niin jatkaisi niitä. Hän haluaa päinvastoin pitää välit yksityisinä.
 
vierailija
Dunje viittaa kvitteneihin monikossa ja antiikin kreikkalaisessa runoudessa kvittenit oli hieman rietas kiertoilmaisu nuorille rinnoille. Vaikka B on todellisten tunteiden ilmaisun suhteen hieman ”reserved”, tissit hän uskaltaa paljastaa (no ehkå vähän muutakin - umazane misli vaan)
Eli siis nyt B puhuu juuri niistä tisseistä, joista on ollut puhe viime aikoina :D Omistaan :D Vitsi
 
vierailija
JO ei hyödy siitä yhtään enempää kuin toinenkaan osapuoli. Ja kuka haluaisi henkilökohtaisesti laittaa oman itsensä likoon jossain hyötymistarkoituksessa, kun samaan aikaan joutuu pitämään taukoa somesta ja puhuu suoraan sen haitoista. Sehän jo kertoo paljon että ei itse juurikaan osallistu noihin K:n juttuihin julkisesti. Jos yrittäisi hyötyä jotain niin jatkaisi niitä. Hän haluaa päinvastoin pitää välit yksityisinä.
Anteeksi, mutta JO:n hyödyn kieltäminen on vain tahallista silmien peittelyä. JO:n nousu tietoisuuteen oli selkeästi liitoksissa K:hon viisuissa. Heidän fandominsakin ovat tiukasti sidoksissa monissa someissa. Mutta ero on siinä, että K:lla on laajempi fandom joka oikeasti kuuntelee hänen musiikkiaan.
 
vierailija
No, jos Bojanilla nyt joku something more juttu siellä on meneillään niin uskon että ovat K;n kanssa sen verran hyviä ystäviä että K sen myös tietää. Ja uskon ettei enää sitten jatka sitä julkista feikki-ikävöintiä koska varmaan kuitenkin kunnioittaa ystäväänsä. Eli tarkkaillaanpa K:n käytöstä👀🧐.
 
vierailija
Anteeksi, mutta JO:n hyödyn kieltäminen on vain tahallista silmien peittelyä. JO:n nousu tietoisuuteen oli selkeästi liitoksissa K:hon viisuissa. Heidän fandominsakin ovat tiukasti sidoksissa monissa someissa. Mutta ero on siinä, että K:lla on laajempi fandom joka oikeasti kuuntelee hänen musiikkiaan.
Omituista vastakkainasettelua. Ihan kuin JO:n fanit sitten eivät oikeasti kuuntelisi heidän musiikkiaan. Ihan todella lupaava bändi on, tulevat varmasti menestymään. Jos itse et jonkun tyyppisestä musiikista syty, älä oleta että muut eivät sitä kuuntelisi.
 
vierailija
Musta se oli sitä että se oli vielä sekaisin lähinnä yleisesti siitä viisukokemuksesta johon Bojan liittyi niin vahvasti. Myötähäpeää se kieltämättä hiukan aiheutti.
Mulla ei aiheuttanut yhtään 😊 Olisin voinut katsoa vaikka miten monta sellaista haastattelua. Jotenkin ehkä mietin, että sehän on varattu, että voi höpistä ihan mitä haluaa, eikä kukaan ajattele, että se on ihan tosissaan. Tosin ajattelin, että se on rakastunut Bojaniin, mutta silleen ystävänä.
Itsellenikin kävi muuten kerran noin. En ole muistanutkaan tätä enkä aiemmin koko shipin aikana tullut ajatelleeksi sitä kokemustani. Meille tuli töihin (naisvaltainen ala) yksi nuori poika (satunnaisia poikia on aiemminkin ollut, muiden kanssa ei käynyt näin) ja yks kaks mä vain tajusin, että olin tosi ihastunut häneen.
Hän oli siis tosi ihana. Hän säteili just jotain sellaista ihmeellistä universaalia rakkautta, johon rupesin reflektoimaan ihan sikana. Oli ihan tosi noloa kun en pystynyt puhumaankaan hänelle mitenkään normaalisti, kun olin niin tunteiden vallassa.
Tietysti K vuorovaikutti Bojanin kanssa ihan normaalisti, mutta siis pointti oli, että en haaveillut sen henkilön suuntaan suhteesta! Mulle ei ollut ikinä käynyt niin, että koen rakkautta ja en kaipaa sen enempää.
Niin mistä sen tietää jos noilla oli jotain samanlaista.
 
vierailija
Oon kyllä eri mieltä. K on enemmän näyttänyt kontrolloimattomia tunteita kuin Bojan (Hs I love you Bojan, Nt:llä Yle There’s something between us, hymy Bojan-serenaadin perään Antwerpenissä, jatkuva aloitteellisuus Bojanin perään Liverpoolissa 2.-8.5. ja sitä ennen Pre Partyilla.
Bojan tuli Helsinkiin ja omasi myös tunteita (ehkä enemmänkin kuin K, vaikea sanoa), mutta pystyi kontrolloimaan ne useimmiten hyvin (poikkeuksena mm reaktio nuuska kosintaan).
Uskon siihen, että K:n on vaikea muodostaa emotionaalisesti merkityksellistä suhdetta nais(ee)iin, mutta sellainen muodistui kuin itsestään Bojaniin. Se on eri asia haluaako siitä mitään seksuaalista tai suhdetyyppistä. Näyttäisi, ettei (at the moment). Muuttuuko viimeksi mainittu, on mahdotonta sanoa.
kyllä se oli Bojan joka siellä Liverpoolissa oli aloitteellinen ja järjesti itsensä Käärijän kainaloon joka ilta. Mutta se siitä. Näistä luetelluista toi HS:n klippi(joka on siellä
Instassa vieläkin..) on ainoa joka on kyllä hieman ajatuksia herättävä. En pysty oikein katsomaan sitä vieläkään, liian intiimi🫣
 
vierailija
Omituista vastakkainasettelua. Ihan kuin JO:n fanit sitten eivät oikeasti kuuntelisi heidän musiikkiaan. Ihan todella lupaava bändi on, tulevat varmasti menestymään. Jos itse et jonkun tyyppisestä musiikista syty, älä oleta että muut eivät sitä kuuntelisi.
Ihan viittasin striimilukuihin uuden biisin kohdalla. A:lla on samaa kokoluokkaa oleva fandom, ja hänen biisejään on striimattu enemmän. Ja K:lla tietenkin paljolti on samankokoinen äänekkäin ydinfandom esim. tumpussa, mutta hänen kummatkin biisinsä ovat ensimmäisenä vuorokautena saaneet 217k ja 250k kuuntelua.. vs. SSOL, joka sai n. 87k kuuntelua.
 
vierailija
No, jos Bojanilla nyt joku something more juttu siellä on meneillään niin uskon että ovat K;n kanssa sen verran hyviä ystäviä että K sen myös tietää. Ja uskon ettei enää sitten jatka sitä julkista feikki-ikävöintiä koska varmaan kuitenkin kunnioittaa ystäväänsä. Eli tarkkaillaanpa K:n käytöstä👀🧐.
Tat B ei näe itään ongelmaa K:n lavapuheissa, vaikka seurustelisi. Hän jos joku tietää, että lavashow on esitystä yleisölle
 
vierailija
kyllä se oli Bojan joka siellä Liverpoolissa oli aloitteellinen ja järjesti itsensä Käärijän kainaloon joka ilta. Mutta se siitä. Näistä luetelluista toi HS:n klippi(joka on siellä
Instassa vieläkin..) on ainoa joka on kyllä hieman ajatuksia herättävä. En pysty oikein katsomaan sitä vieläkään, liian intiimi🫣
Kyllä.. JO oli maininnut K:ta somessaan jo helmikuun lopusta asti. Kaikki tiesivät, että K on todella suosittu viisuissa. Ja tarkoituksellinen K:n läheisyyteen hakeutuminen ei tarkoita, etteikö ystävyys olisi aitoa. Mutta JO:lla on kunnianhimoiset tavoitteet. Nuo K:n haastispuheet taas... hän on hyvin avoin ja puhuu hyvin tunteistaan. Puhui haastattelussa B:stä kaverina.
 

Yhteistyössä