Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jep... Minulle tuli tuosta todella söpö käsitys K:sta Itse en ole ikinä pitänyt mieheni kuvaa kännykässä taustana, eikä hän minun... ehkä pitäisi kokeilla xD
Sama! Kaikenlaisia random kuumuuksia kyllä on taustakuvina ollut, niin itselläni kuin miehelläkin, mutta ei koskaan toistemme kuvia. 😄 Mä nään sitä tarpeeksi ilmankin. 🤣 Tuskin löytäisin edes kuvagalleriastani yhtään otosta miehestäni ja vice versa.

Mut söpöä Kärtsyltä, taitaa olla aika söpöilijä irl. 🥰
 
vierailija
No nyt olisi kaikista huonoin aika uudelle parisuhteelle, kun yrittävät tosissaan ulkomaan markkinoille ja ovat todella kiireisiä, jatkuvasti kiertueella tai studiossa. Suurin onnentuoja Bojanille olisi todennäköisesti bändin menestys ja vakiinnuttaminen paikkansa Euroopan markkinoilla, jonka eteen ovat tehneet kovasti töitä.
Samanlaiseen saumaan se Kärtsälläkin uusi parisuhde tuli ja hyvin on mennyt. If there is a will there's a way.
 
vierailija
Minusta tuo on vähän hassusti sanottu, niin kuin ihminen voisi olla onnellinen vain parisuhteessa.
Tietenkin voi olla onnellinen muutenkin ja huono parisuhde tai onneton rakkaus voi vähentääkin sitä onnellisuutta. Ja jotkut haluavat olla vapaita. Mutta kyllä useimpien onnellisuutta lisää jos rinnalle löytyy juuri itselle sopiva, rakas ihminen. Bojan vaikuttaa tekstiensäkin perusteella tunteelliselta kaverilta, joten toivoisin hänen löytävän rakkauttakin. Ja itsestäänselvästi vain jos hän itse haluaa, tuskin nyt muuten suhteeseen alkaisikaan. Eli lyhyemmin ei, en ajattele että ainoastaan romanttinen rakkaus tekee onnelliseksi, ei näissä lyhyissä viesteissä voi aina avata koko ajatusmaailmaansa.
 
vierailija
Täällä on tänään pohdiskeltu vanhojakin juttuja, niin ehkä tämä omakin pohdinta mahtuu joukkoon. Pahoittelen jo etukäteen pitkää tekstiä, on tunne että pitää jotenkin itsellekin vetää yhteen tämä homma.

Olen ollut matkassa jo huhtikuun alusta, tarkoitan siis tätä K ja B juttua ja kaikkia sen käänteitä. Mun ajatukset siitä mitä tapahtui ja mitä tapahtuu:

K:n kaipauspuheet ja pyykkistoorit, ne on sitä mitä K luulee fanien haluavan. Luulen että hän on todella hyvin perillä siitä mitä heistä puhutaan (vielä paljon paremmin kuin kuvitellaan) ja toivotaan, ja sitä hän sitten antaa. Mä uskon myös, että se antaa hänelle pienen suojamekanismin omaa elämäänsä kohtaan ja hän käyttää sen hyväkseen, minkä ymmärrän kyllä. Ei hän puhuisi tuollaisia juttuja, jos olisi oikeasti romanttisesti, huom nimenomaan romanttisesti ihastunut B:hen.

Uskon todellakin, että hän ihan aidosti kyllä välittää B:stä todella paljon. Mutta omaa oikeaa suhdettaa hän ei ole halunnut edes mainita, ei hän höpisisi lavalla Beestä jos olisi tähän ihastunut. En tiedä pysyykö nyksän kanssa yhdessä, mutta jos ei, veikkaan että ei mene montaa kk kun on uusi, hän vaikuttaa ihmiseltä, joka ei halua olla yksin. Siis sen lisäksi että on varmasti ihana ja mukava.

B sen sijaan ihastui, jopa rakastui, keväällä, siitä olen melko varma, kaikki puhuu sen puolesta, eikä hän myöskään höpise keikoilla K:sta eikä tee hassunhauskoja muka-kaipaus- stooreja, toki on varmasti eri tyylinen ihminen muutenkin tässä. Mutta se olisi myös liian ”totta”. Luulen että NT oli hänelle oikeasti hyvä kokemus ja hän nautti kun sai olla K:n kanssa, ja väittäisin, että todellisuus sen jälkeen tuli taas hänelle selväksi, kun mikään ei muutu, vaikka heillä oli ihanat päivät täällä. Ja mä voisin olla jopa niin harhainen, että ajattelisin, että hän oli jopa menossa esim Lontoon keikalle (en kyllä usko että sen takia jäi reissusta pois), mutta tajusi että se olisi hänen itsensä ja tunteidensa takia huono juttu.

uskon että pysyvät kavereina ja jopa ystävinä, mutta B on nyt hyväksynyt sen, että mitään muuta ei tule olemaan. Ja hyvä niin. En usko, että K tulee menemään Sloveniaan, ainakaan yksin, ns perhelomalle ehkä. Suomeen jokerit varmasti tulevat keikkailemaan, mutta mitään NT 2 ei tulla näkemään. Kun B löytää elämäänsä jonkun tärkeän, hän ei tule jatkamaan edes mitään vihjailevaa K:n suhteen, ja varmasti tekee asian selväksi myös K:lle.

Näin mä tämän näen ja tämä on itse asiassa helpottavaa joskin haikeaa.
Luen ketjua jäätävän takamatkan päästä, joten pahoittelut jos tämä oma vikinäni on toistettu täällä jo useamman kerran. Mutta vastaan tähän vaan sen verran, että muuten hyvä ja uskottava analyysi, MUTTA uskon kyllä Kärpällä olleen /olevan ystävyyttä ja kiintymystä syvenpiäkin tunteita Boitsua kohtaan. Kyllä ne näkyivät päällepäin, ei sitä vaan voi feikata. Myös ihan seksuaalista vetovoimaa…
 
vierailija
Luen ketjua jäätävän takamatkan päästä, joten pahoittelut jos tämä oma vikinäni on toistettu täällä jo useamman kerran. Mutta vastaan tähän vaan sen verran, että muuten hyvä ja uskottava analyysi, MUTTA uskon kyllä Kärpällä olleen /olevan ystävyyttä ja kiintymystä syvenpiäkin tunteita Boitsua kohtaan. Kyllä ne näkyivät päällepäin, ei sitä vaan voi feikata. Myös ihan seksuaalista vetovoimaa…
Anteeksi, mutta tuollaisia asioita ei voi kukaan muu kuin K itse sanoa. Se ei vain ole mahdollista "nähdä". Joillakin ihmisillä on vain todella hyvä kemia, vaikka ei muuten tulisi toimeen. Esim. X-files -sarjan Mulderin ja Scullyn näyttelijöiden välistä kemiaa on ylistetty aina erityiseksi, mutta tämä kemia ei ikinä viitannut henkilökohtaisiin tunteisiin. Oli jopa spekulaatioita, että näyttelijät eivät tulleet toimeen henkilökohtaisessa elämässään.
 
vierailija
Sama! Kaikenlaisia random kuumuuksia kyllä on taustakuvina ollut, niin itselläni kuin miehelläkin, mutta ei koskaan toistemme kuvia. Mä nään sitä tarpeeksi ilmankin. Tuskin löytäisin edes kuvagalleriastani yhtään otosta miehestäni ja vice versa.

Mut söpöä Kärtsyltä, taitaa olla aika söpöilijä irl.
Minä en ole vieläkään nähnyt mitään tarkkaa kuvaa näytöstä, jossa asia olisi todistettu, mutta jatkakaa te ihkuttelua
 
vierailija
Sama! Kaikenlaisia random kuumuuksia kyllä on taustakuvina ollut, niin itselläni kuin miehelläkin, mutta ei koskaan toistemme kuvia. Mä nään sitä tarpeeksi ilmankin. Tuskin löytäisin edes kuvagalleriastani yhtään otosta miehestäni ja vice versa.

Mut söpöä Kärtsyltä, taitaa olla aika söpöilijä irl.
Joo! tiedän, että aihe on ehkä vähän punainen vaate, mutta jotenkin pidän tätä niin söpönä eleenä! K vaikuttaa kyllä aika söpöstelijältä ollessaan J :) Näkisin mieluusti tätä puolta hänestä enemmänkin, mutta ymmärrän että se ei juuri hänen lavapersoonaansa kuulu :D
 
vierailija
Luen ketjua jäätävän takamatkan päästä, joten pahoittelut jos tämä oma vikinäni on toistettu täällä jo useamman kerran. Mutta vastaan tähän vaan sen verran, että muuten hyvä ja uskottava analyysi, MUTTA uskon kyllä Kärpällä olleen /olevan ystävyyttä ja kiintymystä syvenpiäkin tunteita Boitsua kohtaan. Kyllä ne näkyivät päällepäin, ei sitä vaan voi feikata. Myös ihan seksuaalista vetovoimaa…
Ehkä saattoi viisukuplassa tovin olla. Sen jälkeen kaikki on ollut fanserviceä ja K:n omalaatuista huumoria (josta en niin itse välitä)
 
vierailija
Luulin olevani perillä Joksujen keikoista mutta väärässä olin :D Eli siis onko tuo Wienin keikka se mihin pyysivät halloweenasu ehdotuksia? Ja mikä tuo keikka on mikä on tossa hienossa paikassa?
 
vierailija
Luen ketjua jäätävän takamatkan päästä, joten pahoittelut jos tämä oma vikinäni on toistettu täällä jo useamman kerran. Mutta vastaan tähän vaan sen verran, että muuten hyvä ja uskottava analyysi, MUTTA uskon kyllä Kärpällä olleen /olevan ystävyyttä ja kiintymystä syvenpiäkin tunteita Boitsua kohtaan. Kyllä ne näkyivät päällepäin, ei sitä vaan voi feikata. Myös ihan seksuaalista vetovoimaa…
Veit sanat suustani ja minäkin uskon tuohon seksuaaliseenkin vetovoimaan
 
vierailija
Sellainen ero, että hän ei kai haikaile julkisesti kenenkään perään tietääkseni.
Ja ystävää kohtaan ei saa esittää kaipuuta? B:sta puhumisen on K:lla pakko olla romanttista? Ja tämä sinun mielestä "mourumaminen" on tuomittavaa, mutta sinua ei yhtään haittaa toisaalta, että B/JO on täysillä hyödyntänyt shippiä oman uransa buustaamiseen, viimeksi SSOL julkaisun aikaan NT:lla? Ooookeiii...
 
vierailija
Anteeksi, mutta tuollaisia asioita ei voi kukaan muu kuin K itse sanoa. Se ei vain ole mahdollista "nähdä". Joillakin ihmisillä on vain todella hyvä kemia, vaikka ei muuten tulisi toimeen. Esim. X-files -sarjan Mulderin ja Scullyn näyttelijöiden välistä kemiaa on ylistetty aina erityiseksi, mutta tämä kemia ei ikinä viitannut henkilökohtaisiin tunteisiin. Oli jopa spekulaatioita, että näyttelijät eivät tulleet toimeen henkilökohtaisessa elämässään.
Siinä kaksi ammattinäyttelijää vs. kaksi touhutonttua.
 
vierailija
Ja ystävää kohtaan ei saa esittää kaipuuta? B:sta puhumisen on K:lla pakko olla romanttista? Ja tämä sinun mielestä "mourumaminen" on tuomittavaa, mutta sinua ei yhtään haittaa toisaalta, että B/JO on täysillä hyödyntänyt shippiä oman uransa buustaamiseen, viimeksi SSOL julkaisun aikaan NT:lla? Ooookeiii...
TÄMÄ! K on todella söpöystävä muillekin ystävilleen, ja on esitellyt ja kiitellyt crewn jäseniä lavalla (pusuttelun ja halien lisäksi). Ja aina kun K mainitsee B:n lavalla, JO hyötyy eniten. Ei ole sieltä suunnasta tullut mitään tukea K:ta kohtaan vastakaikuna. Siksi olen vähän nihkeä JO:n suhteen ja harkitsen heidän tukemistaan tulevaisuudessa
 
vierailija
Niin? Tarkoitin, että ihmisillä voi olla ulkopuolisten mielestä "erityinen" kemia, ilman että itse henkilöt kokevat mitään oikeita tunteita toisiaan kohtaan. Täällä tuo ihastuminen on muuttumaton totuus, mutta ei niin voi olettaa vain sen perusteella mitä me näemme somessa
Siinä sarjassa näyttelijöiden tehtävä on esittää, että heillä on kemiaa, kuten monissa sarjoissa ja elokuvissa, missä onnistutaan vaihtelevissa määrin. Itse en ole nähnyt oikein koskaan sellaista kemiaa livenä kuin K&B:n välillä.
 
vierailija
Siinä sarjassa näyttelijöiden tehtävä on esittää, että heillä on kemiaa, kuten monissa sarjoissa ja elokuvissa, missä onnistutaan vaihtelevissa määrin. Itse en ole nähnyt oikein koskaan sellaista kemiaa livenä kuin K&B:n välillä.
Minä näin K ja B livenä, mutta en pitänyt heidän kemiaansa erityisenä... senkin voi tulkita monella tavalla
 

Yhteistyössä