Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä haluavat antaa hyvän mielen niille faneille, jotka rintsikoita on heitelleet, että arvostavat fanejaan näin tms, tai ehkä se Balkanilla jotenkin vaan kuuluu asiaan, ja toisaalta vahvistaa heteromielikuvia.
Vähän ällöttävä tapa tuo kyllä on, mutta onhan sitä ennen vanhaan Suomessakin heitelty ihan pikkuhousujakin lavalle, että onneksi ei sentään sellaista enää. Ja onneksi ei NT Suomen-keikoilla heitetty kuin ne yhdet liivit. Uskoisin että bändi oli ihan mielissään, ettei tarvinnutkaan pelehtiä minkään liivien kanssa lavalla täällä.
Tällanen rokkitähdille heitellään rintsikoita meininki on kyllä niin klisee.
 
vierailija
mistä tää s homma on oikein revitty kun joku toistelee tätä kokoajan?
Yleisesti ottaen haluaa trollata sillä, että Bojan tapailisi fania. Varmaan valinnut just tän naisen kohteeksi siksi, että hän on vloggaaja ja osa JO:n innokkainta, kansainvälistä faniporukkaa, joka harrastaa myös Euroviisuja intohimoisesti. Käynyt monilla keikoilla monissa maissa, tavannut bändin monta kertaa. Ja kaunis.
 
vierailija
Joku kirjoitti aiemmin Bojanin äänestä, en nyt löydä sitä kommenttia että voisin lainata, mutta olen niin samaa mieltä. Upea lauluääni, samalla pehmeän rauhoittava ja vahva. Itse pidän niistä kohdista, joissa niin vaivattomasti lisää voimakkuutta ääneen kesken kappaleen, esim. Novi valin aikana. Lausuu laulaessaan sanat kauniisti sloveeniksi, sen kuulee vaikkei kieltä ymmärräkään. Pidän myös puheäänestään.
 
vierailija
Mutta kun etsivä on jo täällä paikalla. Jos tarkoitit sitä joka löysi sen edellisen. Nyt ei vaan soita kelloja ja itse myös tuossa äsken kyselin ystävän puolesta tätä ficciä jotta pääsee siihen tutustumaan.
Jälkikäteen kommentointi: ihanaa, että etsivä oli jo paikalla!!! Tarkoitin sillä, että tämä on varmaan helpompi ja että tarviiko etsijäkykyjä käyttää, jos muutenkin löytyy ja jos etsijän tehtäville on rajallinen kapasiteetti<3:D

Mulla n. 20 sivua lukematta, niin tsekkaan, jos löydän! Kiitos vielä ettsijän ystävälle, kun oli apuna edellisen ficin löytämisessä!
 

Yhteistyössä