vierailija
Boris oli toisenlainen,
Boris oli slovenialainen,
Hän näytti mulle miltä tuntuu
kun saa maistaa omaa lääkettään.
Että siinä ET:n lumpustelijalle
Boris oli toisenlainen,
Boris oli slovenialainen,
Hän näytti mulle miltä tuntuu
kun saa maistaa omaa lääkettään.
Että siinä ET:n lumpustelijalle
Tämä.Please ei puhuta mistään poneista täällä! Ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa.
Ja ei ole tarve jatkaa siitä, tässä viimeinen viestini aiheesta.No vähän hankala tuosta on analysoida mitään jos viestien taso on koppotia, B istuu selässäni, olen sängyssä B:n kanssa toni, B:n kivekset jolkuttaa minua vasten. Ja joku spämmää Loreenia koko ketjun täyteen. Siinä tiivistys ponikeissistä.
JO:n kannattaa todellakin olla hyvää pataa Rylanin kanssa. Verkostoitumista tuo koko ala on niin ei kai siinä hyötymisessä pahaa ole.B:llä on ollut ihan hyvää pelisilmää että pitää yllä kontaktia Rylaniin, vaikka voihan se myös olla että tässä ei ole kyse opportunismista vaan kaveruudesta. Hänhän on ihan hyvää uraa tehnyt Britanniassa mm radiossa ja tv:ssä ja muutenkin mediassa. Ties vaikka saa vähän buustattua JO:n uraa tällä kontaktilla edes vähäsen Britanniassa. Muistan että B julkaisi joskus viisuaikaan stoorin Käärijän Nordic keikasta viisuissa jota oli ollut seuraamassa myös Rylan. Rylan taitaa kyllä lähtökohtaisesti, vaikka viisujen kanssa tekemisissä onkin ollut, olla kumminkin enempi Loreenin kannattaja,eikö hän tyyliin ole kaverit Lortsun kanssa?
Kiitos tiivistyksestä. Ja samoin.Ja ei ole tarve jatkaa siitä, tässä viimeinen viestini aiheesta.
Verratkaa tätä tuhmaa poikaa siihen siloposkiseen lukiolaiseen, joka deittaili kärtsää viisuissa. Ei oo sama ihminen on muuten käärylekin muuttunut, oli myös niin nuoren ja freesin näköinen viisuissaLoma on tehnytkin pahaa B:lle. Ensin eilisen keikat elkeet ja nyt tämä. Missä meidän herttainen kuoropoika on?
Muistan Rylanin X Factor ajoilta kun hän juonsi jotain tiettyä X Factoriin liittyvää lähetystä juontajakollegansa kanssa niinä aikoina kun Saara Aalto oli kisaamassa. Jäänyt sieltä mieleen.JO:n kannattaa todellakin olla hyvää pataa Rylanin kanssa. Verkostoitumista tuo koko ala on niin ei kai siinä hyötymisessä pahaa ole.
Ja jos joskus näen B:n livenä (toki myös Nace ja Jan olisi kiva nähdä ), niin toivon että K on palauttanut kostopitsit siihen mennessä x)Onko täällä Nordic Touria livenä seuranneita? Itse haaveilen että pääsen näkemään B:n livenä. Niin kauan siitä on jankattu että pitää omin silmin päästä näkemään tämä mies S
Muistan Rylanin X Factor ajoilta kun hän juonsi jotain tiettyä X Factoriin liittyvää lähetystä juontajakollegansa kanssa niinä aikoina kun Saara Aalto oli kisaamassa. Jäänyt sieltä mieleen.
Ai kellonsiirto edessä ? Hyvä kun muistutit. Hyvää yötä!Äh, poistuin aika lailla heti ponijuttujen alettua emopaatilta ja nytkin olen yrittänyt tuoda vain muista aiheista viestejä, mutta näköjään täälläkin jumitutaan jauhamaan samasta aiheesta. Toivottavasti huomenna saisi jutella K/B/JO-aiheista jossain ilman yhtään elukkaa (eläimellinen meno esim tän päivän Joksujen keikkaklipeistä tosin ei ainoastaan sallittua vaan jopa suotavaa). Hyvää yötä ja muistakaa herätä neljältä siirtämään kelloja!
Hyvää yötä! Toivon samaa. Olkoon unissasi toivottuja vierailijoita!Äh, poistuin aika lailla heti ponijuttujen alettua emopaatilta ja nytkin olen yrittänyt tuoda vain muista aiheista viestejä, mutta näköjään täälläkin jumitutaan jauhamaan samasta aiheesta. Toivottavasti huomenna saisi jutella K/B/JO-aiheista jossain ilman yhtään elukkaa (eläimellinen meno esim tän päivän Joksujen keikkaklipeistä tosin ei ainoastaan sallittua vaan jopa suotavaa). Hyvää yötä ja muistakaa herätä neljältä siirtämään kelloja!
Mun tavoite tulevilla Joker Outin keikoilla on seurata välillä myös muiden kuin Bojanin esiintymistä. Se on Suomen-keikkojen perusteella haastavaa.Ja jos joskus näen B:n livenä (toki myös Nace ja Jan olisi kiva nähdä ), niin toivon että K on palauttanut kostopitsit siihen mennessä x)
Mullakin olisi muutamat pieneksi jääneet liivit mutta en helevetissä niitä kyllä lavalle nakkaisi! Mielummin vaikka.... matonkuteeksi (vitsi vitsi) Oon aina miettinyt mitä nää lavalle nakatut liivit on. Hyviä istuvia liivejä on monesti hankala löytää, kai ne naiset heittelee huonot heräteostos liivinsä lavalleSiellä on koko tissiliiviosasto paikallisesta liikkeestä tyjjennetty, vai liekö käytettyjä.
On se kyllä elämä epäreilua :-DOn se kyllä epäreilua että ei kaikki voida saada mieheksemme Bojania. Ei muuta.
Muistaakseni lensi vain yhdet. En muista missä, ja niitä B ei mitenkään roikotellut esiin.Lensikö muuten JO Suomen keikoilla yhtään rintaliivejä lavalle? Tuolla Balkanin keikoilla tuntuu olevan yleinen tapa, vaikka minusta näyttää lähinnä hölmöltä nuo mikkiständistä roikkuvat rintsikat.
Voisiko joku Pelle Peloton keksiä sellaisen monistuskoneen Alkuperäiset K ja B jäisivät toisilleen, mutta halukkaat saisivat heistä kopiot.On se kyllä epäreilua että ei kaikki voida saada mieheksemme Bojania. Ei muuta.
Olin itse Logomossa ja Tavastian K-18 keikalla. Voin suositella, ovat kova livebändi ja toki B itse ihanuus. Eikä muissakaan Joksuissa mitään valittamista.Onko täällä Nordic Touria livenä seuranneita? Itse haaveilen että pääsen näkemään B:n livenä. Niin kauan siitä on jankattu että pitää omin silmin päästä näkemään tämä mies S
Muistan Rylanin X Factor ajoilta kun hän juonsi jotain tiettyä X Factoriin liittyvää lähetystä juontajakollegansa kanssa niinä aikoina kun Saara Aalto oli kisaamassa. Jäänyt sieltä mieleen.
Ensimmäisen poni viestin sanoma oli; shippaus on väärin.Sanonpa vaan että moni ei ymmärtänyt ponien pointtia. Eikä varmaan tule ymmärtämäänkään. Ainakaan niiden ensimmäisten ponien. Loppupäässä olikin sekavampaa menoa.
Yhdet, Turussa. Ihmettelen oikeasti tätä tapaa mutta kun kerran JO niitä rintsikoita kämpillään pitää, niin kai ne sit jotain voitonmerkkejä on. Mutta en mä kyllä noin treenikämppääni sisustaisi, toisten vanhoilla hikisillä liiveillä...Lensikö muuten JO Suomen keikoilla yhtään rintaliivejä lavalle? Tuolla Balkanin keikoilla tuntuu olevan yleinen tapa, vaikka minusta näyttää lähinnä hölmöltä nuo mikkiständistä roikkuvat rintsikat.