Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua kiinnostaa todella paljon tuleeko Kärpylle voitto MTV Emassa. Osa minussa pitää sitä todennäköisenä ja osa ei. Kun kyse on Nordic Act palkinnosta niin Käärijällä voi olla tsänssejä koska pääsi pohjoismaissa ja virossa spotifylistan kärkeen. Ei sitä kuulkaas koskaan tiedä! Minun mielestä hän ansaitsee tuon palkinnon sataprosenttisesti.
Niinpä... K:lla on mahdollisuus tuon viisuhäviön vuoksi, ja hänellä on aktiivinen fandom, jossa on useita äänestämässä useita, jopa satoja kertoja. Vaikea sanoa, kun en ole seurannut EMA:n äänestyksiä fanina aiemmin. Toisaalta voisin nähdä K:n voittamassa, toisaalta ajattelen, että tietenkin se Zara voittaa
 
vierailija
Olen pahoillani, että sinulla on komplekseja, mutta niistä aiheutuvaa pahaa oloa ei tarvitse purkaa muihin. Kirjoitin yllä asiaa, kuten tapanani on. Et myöskään tiedä, millä palstoilla minä kirjoitan. Täälläkin hyvin harvoin. Täällä on monenlaisia kirjoittajia erilaisin kiinnostuksenkohtein. Minua eivät esimerkiksi Käärijän kemut kiinnosta vähääkään.
We know who you are 😚
 
vierailija
Sanonpa vaan että moni ei ymmärtänyt ponien pointtia. Eikä varmaan tule ymmärtämäänkään. Ainakaan niiden ensimmäisten ponien. Loppupäässä olikin sekavampaa menoa.
No ei siinä ollut mitään järkeä edes alussa. Jos olisi ollut jokin pointti, sen olisi voinut osoittaa muutoin kuin tuolla maanisella trollaamisella ja muiden keskustelujen pilaamisella.
 
vierailija
B:llä on ollut ihan hyvää pelisilmää että pitää yllä kontaktia Rylaniin, vaikka voihan se myös olla että tässä ei ole kyse opportunismista vaan kaveruudesta.:D Hänhän on ihan hyvää uraa tehnyt Britanniassa mm radiossa ja tv:ssä ja muutenkin mediassa. Ties vaikka saa vähän buustattua JO:n uraa tällä kontaktilla edes vähäsen Britanniassa. Muistan että B julkaisi joskus viisuaikaan stoorin Käärijän Nordic keikasta viisuissa jota oli ollut seuraamassa myös Rylan. Rylan taitaa kyllä lähtökohtaisesti, vaikka viisujen kanssa tekemisissä onkin ollut, olla kumminkin enempi Loreenin kannattaja,eikö hän tyyliin ole kaverit Lortsun kanssa?
 
vierailija
No ei siinä ollut mitään järkeä edes alussa. Jos olisi ollut jokin pointti, sen olisi voinut osoittaa muutoin kuin tuolla maanisella trollaamisella ja muiden keskustelujen pilaamisella.
Ai nytkö meillä on joku erittäin älykäs intertekstuaalisia viittauksia tekevä trolli. Joopa joo. Yritti jakaa tätäkin ketjua mainilla että tämäkin saadaan täyteen sontaa. Toki voi olla kyse monesta henkilöstä.
 
vierailija
Niinpä... K:lla on mahdollisuus tuon viisuhäviön vuoksi, ja hänellä on aktiivinen fandom, jossa on useita äänestämässä useita, jopa satoja kertoja. Vaikea sanoa, kun en ole seurannut EMA:n äänestyksiä fanina aiemmin. Toisaalta voisin nähdä K:n voittamassa, toisaalta ajattelen, että tietenkin se Zara voittaa
Zara voitti muutama vuosi sitten. Ei siitä kauaa ole. Nyt ois aika uudelle voittajalle.
 
vierailija
Nyt mua vähän harmittaa että luovutin ja poistuin melkein heti sen ponimayhemin alettua, tekstianalyysi kiinnostaa. Täytyy tosin tunnustaa sivistymättömyyteni My Little Ponyn suhteen.
 
vierailija
Ponijutut vaihteli, osa oli ihan hauskoja, osa koppotikoppia. En kyllä tajua miten joistain niistä vedettiin herne nenään. Tai varmaan liittyi siihen shippikritiikkiin. On siellä palstalla ollut älyvapaata menoa ennenkin. Vai muistelenko nyt UMK-ketjua..

Mutta tärkeämpiin asioihin kuten B:n smokkivyöhön.
No siis yksi poni teki jonkun julistuksen että ponit ajaa shipin alas päättäen siis kaikkien muidenkin puolesta. Uskon että ponitouhuun lähti myös muut shippiä vastustavat koppotikoppotilla ja jakoivat kokoajan massapostituksena sitä että K on hetero K on hetero. Osa poniviesteistä oli ihan asiallisia ja jopa hauskoja.
 
vierailija
No ei siinä ollut mitään järkeä edes alussa. Jos olisi ollut jokin pointti, sen olisi voinut osoittaa muutoin kuin tuolla maanisella trollaamisella ja muiden keskustelujen pilaamisella.
Ei se ollut mitään keskustelujen pilaamista, siellä on ollut pitkin matkaa mitä ihmeellisimpiä asiaankuulumattomia viestejä. Ekat ponit oli ihan rauhallisia mutta jostain syystä niistä suututtiin heti. Se floodaaminen oli siinä kohtaa pahimmillaan kun alettiin spämmätä ylislautajonnea ja kärtsyn puheita.
 

Yhteistyössä