Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Verratkaa tätä tuhmaa poikaa siihen siloposkiseen lukiolaiseen, joka deittaili kärtsää viisuissa. Ei oo sama ihminen on muuten käärylekin muuttunut, oli myös niin nuoren ja freesin näköinen viisuissa
Keikkaelämä on ihan hirveän kuluttavaa varmasti. Kokoajan tien päällä. Alkoholiakin varmasti on mennyt, vaikka uskon että B on yrittänyt noudattaa viimeaikoina terveellisempiä elämäntapoja.

Oletteko nähneet niitä kuvia B:stä vähän ennen viisuja? Kyseessä on kuin eri mies. Näyttää ihan poikaselta niissä. Mitä hänelle tapahtui? :D En siis sano tätä missään mielessä negatiivisessa mielessä, vaan hän on jotenkin miehistynyt merkittävästi. Ennen oli sellainen siloposkiprinssi, nyt on miehekkäämpi.
 
vierailija
Lopettiko Jokerit muuten sen desibelin mittauksen Stožiceen? Käsitin, että sitä piti jatkaa koko ulkomaan kiertueen ajan, mut ehkä luopuivat tavasta, kun korvat ei enää kestäneet kirkumista. 😅 Tai ei oo ainakaan näkynyt lukuja nyt tuolta Serbiasta.
 
vierailija
Keikkaelämä on ihan hirveän kuluttavaa varmasti. Kokoajan tien päällä. Alkoholiakin varmasti on mennyt, vaikka uskon että B on yrittänyt noudattaa viimeaikoina terveellisempiä elämäntapoja.

Oletteko nähneet niitä kuvia B:stä vähän ennen viisuja? Kyseessä on kuin eri mies. Näyttää ihan poikaselta niissä. Mitä hänelle tapahtui? En siis sano tätä missään mielessä negatiivisessa mielessä, vaan hän on jotenkin miehistynyt merkittävästi. Ennen oli sellainen siloposkiprinssi, nyt on miehekkäämpi.
Dinner datejen aikaan Bojanista tuli ihan kuin jotkut lukiolaispoika vibat ulkoisesti vielä. :D Semmoinen kiltin siloposkisen pojan näköinen. Nykyään vetää kostopitseissä ja ilman paitaa, karskimman miehen näköisenä. Jossain kuvissa hän näytti melko sirolta K:n vierellä kostopitseissään. On hänessä semmoinen häivähdys poikamaisuutta vieläkin. Hän on sen näköinen tyyppi joka saattaa olla ikääntyessäänkin ns. babyface.
 
vierailija
Yhdet, Turussa. Ihmettelen oikeasti tätä tapaa mutta kun kerran JO niitä rintsikoita kämpillään pitää, niin kai ne sit jotain voitonmerkkejä on. Mutta en mä kyllä noin treenikämppääni sisustaisi, toisten vanhoilla hikisillä liiveillä...
Niin.. tallessa pidetään, vaikka palstalla arveltiin niiden heti menevän roskiin. Tietenkin fanit jatkavat niiden heittämistä, kun näkevät että niistä pidetään
 
vierailija
Lopettiko Jokerit muuten sen desibelin mittauksen Stožiceen? Käsitin, että sitä piti jatkaa koko ulkomaan kiertueen ajan, mut ehkä luopuivat tavasta, kun korvat ei enää kestäneet kirkumista. Tai ei oo ainakaan näkynyt lukuja nyt tuolta Serbiasta.
Eikö se B puhunut jostain tinnituksesta mikä sille oli hetkellisesti tullut huudon myötä. ei hyvä. Mielestäni tuommoiset huutojutut on huono idea no itse artistille mutta myös yleisölle josta kaikki ei käytä kuulosuojausta. Ehkä ihan hyvä että tuo idea haudattiin.
 
vierailija
Eikö se B puhunut jostain tinnituksesta mikä sille oli hetkellisesti tullut huudon myötä. ei hyvä. Mielestäni tuommoiset huutojutut on huono idea no itse artistille mutta myös yleisölle josta kaikki ei käytä kuulosuojausta. Ehkä ihan hyvä että tuo idea haudattiin.
Sanoi NTn jälkeen ollut tinnitusta 3 päivää. Ottaa myös välillä kuulokkeen pois kuullakseen yleisön äänen. On myös aiemmin kertonut, että on hieman huono kuulo.
 
vierailija
Eikö se B puhunut jostain tinnituksesta mikä sille oli hetkellisesti tullut huudon myötä. ei hyvä. Mielestäni tuommoiset huutojutut on huono idea no itse artistille mutta myös yleisölle josta kaikki ei käytä kuulosuojausta. Ehkä ihan hyvä että tuo idea haudattiin.
Joo ei ehkä ihan loppuun asti mietitty juttu, kun voi aiheuttaa kuulovaurioita sekä yleisölle että artisteille itselleen.
 
vierailija
Yhdet, Turussa. Ihmettelen oikeasti tätä tapaa mutta kun kerran JO niitä rintsikoita kämpillään pitää, niin kai ne sit jotain voitonmerkkejä on. Mutta en mä kyllä noin treenikämppääni sisustaisi, toisten vanhoilla hikisillä liiveillä...
Ehkä haluavat antaa hyvän mielen niille faneille, jotka rintsikoita on heitelleet, että arvostavat fanejaan näin tms, tai ehkä se Balkanilla jotenkin vaan kuuluu asiaan, ja toisaalta vahvistaa heteromielikuvia.
Vähän ällöttävä tapa tuo kyllä on, mutta onhan sitä ennen vanhaan Suomessakin heitelty ihan pikkuhousujakin lavalle, että onneksi ei sentään sellaista enää. Ja onneksi ei NT Suomen-keikoilla heitetty kuin ne yhdet liivit. Uskoisin että bändi oli ihan mielissään, ettei tarvinnutkaan pelehtiä minkään liivien kanssa lavalla täällä.
 
vierailija
Eikö se B puhunut jostain tinnituksesta mikä sille oli hetkellisesti tullut huudon myötä. ei hyvä. Mielestäni tuommoiset huutojutut on huono idea no itse artistille mutta myös yleisölle josta kaikki ei käytä kuulosuojausta. Ehkä ihan hyvä että tuo idea haudattiin.
tuo oli yhtä pöhlö idea kuin K:n idea ottaa koira lavalle ja nostaa se kuin leijonakuningas elokuvassa. Mutta ei siitä sen enempää. Joskus tulee aivopieruja. Tässä on pari esimerkkitörähdystä. Mutta elämä opettaa.
 
vierailija
K:n hieroessa B:n kroppaa lavalla tulee aina ja hänen aina muistaessa mainita kuinka komea B on niin minulle tulee kyllä vahva tunne että K tuntee häneen jotain ( open minded straight guy) vetoa. Vaikka olisikin fanserviceä niin harva sitä jaksaa kuitenkaan noin uteliaasti aina koskettaa toista ja kerta toisensa jälkeen painottaa sitä kuinka komea joku on.

En tiedä meneekö homma toisinpäin, että myös B kokee K:n vetävänä.
 

Yhteistyössä