Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B:llä on ollut ihan hyvää pelisilmää että pitää yllä kontaktia Rylaniin, vaikka voihan se myös olla että tässä ei ole kyse opportunismista vaan kaveruudesta. Hänhän on ihan hyvää uraa tehnyt Britanniassa mm radiossa ja tv:ssä ja muutenkin mediassa. Ties vaikka saa vähän buustattua JO:n uraa tällä kontaktilla edes vähäsen Britanniassa. Muistan että B julkaisi joskus viisuaikaan stoorin Käärijän Nordic keikasta viisuissa jota oli ollut seuraamassa myös Rylan. Rylan taitaa kyllä lähtökohtaisesti, vaikka viisujen kanssa tekemisissä onkin ollut, olla kumminkin enempi Loreenin kannattaja,eikö hän tyyliin ole kaverit Lortsun kanssa?
JO:n kannattaa todellakin olla hyvää pataa Rylanin kanssa. 😀Verkostoitumista tuo koko ala on niin ei kai siinä hyötymisessä pahaa ole.
 
vierailija
Onko täällä Nordic Touria livenä seuranneita? Itse haaveilen että pääsen näkemään B:n livenä. Niin kauan siitä on jankattu että pitää omin silmin päästä näkemään tämä mies :D S
JO:n kannattaa todellakin olla hyvää pataa Rylanin kanssa. Verkostoitumista tuo koko ala on niin ei kai siinä hyötymisessä pahaa ole.
Muistan Rylanin X Factor ajoilta kun hän juonsi jotain tiettyä X Factoriin liittyvää lähetystä juontajakollegansa kanssa niinä aikoina kun Saara Aalto oli kisaamassa. Jäänyt sieltä mieleen.
 
vierailija
Äh, poistuin aika lailla heti ponijuttujen alettua emopaatilta ja nytkin olen yrittänyt tuoda vain muista aiheista viestejä, mutta näköjään täälläkin jumitutaan jauhamaan samasta aiheesta. Toivottavasti huomenna saisi jutella K/B/JO-aiheista jossain ilman yhtään elukkaa (eläimellinen meno esim tän päivän Joksujen keikkaklipeistä tosin ei ainoastaan sallittua vaan jopa suotavaa). Hyvää yötä ja muistakaa herätä neljältä siirtämään kelloja!
 
vierailija
Onko täällä Nordic Touria livenä seuranneita? Itse haaveilen että pääsen näkemään B:n livenä. Niin kauan siitä on jankattu että pitää omin silmin päästä näkemään tämä mies S


Muistan Rylanin X Factor ajoilta kun hän juonsi jotain tiettyä X Factoriin liittyvää lähetystä juontajakollegansa kanssa niinä aikoina kun Saara Aalto oli kisaamassa. Jäänyt sieltä mieleen.
Ja jos joskus näen B:n livenä (toki myös Nace ja Jan olisi kiva nähdä :D), niin toivon että K on palauttanut kostopitsit siihen mennessä x)
 
vierailija
Lensikö muuten JO Suomen keikoilla yhtään rintaliivejä lavalle? Tuolla Balkanin keikoilla tuntuu olevan yleinen tapa, vaikka minusta näyttää lähinnä hölmöltä nuo mikkiständistä roikkuvat rintsikat.
 
vierailija
Äh, poistuin aika lailla heti ponijuttujen alettua emopaatilta ja nytkin olen yrittänyt tuoda vain muista aiheista viestejä, mutta näköjään täälläkin jumitutaan jauhamaan samasta aiheesta. Toivottavasti huomenna saisi jutella K/B/JO-aiheista jossain ilman yhtään elukkaa (eläimellinen meno esim tän päivän Joksujen keikkaklipeistä tosin ei ainoastaan sallittua vaan jopa suotavaa). Hyvää yötä ja muistakaa herätä neljältä siirtämään kelloja!
Ai kellonsiirto edessä ? Hyvä kun muistutit. Hyvää yötä!
 
vierailija
Äh, poistuin aika lailla heti ponijuttujen alettua emopaatilta ja nytkin olen yrittänyt tuoda vain muista aiheista viestejä, mutta näköjään täälläkin jumitutaan jauhamaan samasta aiheesta. Toivottavasti huomenna saisi jutella K/B/JO-aiheista jossain ilman yhtään elukkaa (eläimellinen meno esim tän päivän Joksujen keikkaklipeistä tosin ei ainoastaan sallittua vaan jopa suotavaa). Hyvää yötä ja muistakaa herätä neljältä siirtämään kelloja!
Hyvää yötä! Toivon samaa. Olkoon unissasi toivottuja vierailijoita!
 
vierailija
Siellä on koko tissiliiviosasto paikallisesta liikkeestä tyjjennetty, vai liekö käytettyjä.
Mullakin olisi muutamat pieneksi jääneet liivit mutta en helevetissä niitä kyllä lavalle nakkaisi! Mielummin vaikka.... matonkuteeksi :D (vitsi vitsi) Oon aina miettinyt mitä nää lavalle nakatut liivit on. Hyviä istuvia liivejä on monesti hankala löytää, kai ne naiset heittelee huonot heräteostos liivinsä lavalle :D
 
vierailija
Onko täällä Nordic Touria livenä seuranneita? Itse haaveilen että pääsen näkemään B:n livenä. Niin kauan siitä on jankattu että pitää omin silmin päästä näkemään tämä mies S


Muistan Rylanin X Factor ajoilta kun hän juonsi jotain tiettyä X Factoriin liittyvää lähetystä juontajakollegansa kanssa niinä aikoina kun Saara Aalto oli kisaamassa. Jäänyt sieltä mieleen.
Olin itse Logomossa ja Tavastian K-18 keikalla. Voin suositella, ovat kova livebändi ja toki B itse ihanuus. Eikä muissakaan Joksuissa mitään valittamista. 😍
 
vierailija
Sanonpa vaan että moni ei ymmärtänyt ponien pointtia. Eikä varmaan tule ymmärtämäänkään. Ainakaan niiden ensimmäisten ponien. Loppupäässä olikin sekavampaa menoa.
Ensimmäisen poni viestin sanoma oli; shippaus on väärin.

Voidaanko jatkaa jo eteenpäin? Niin My little ponytkin ovat tehneet. Vauvan aihe vapaan ponit edustavat jo vanhaa sukupolvea, ja ovat So last season. Pölyttyvät jo varastossa.
 
vierailija
Lensikö muuten JO Suomen keikoilla yhtään rintaliivejä lavalle? Tuolla Balkanin keikoilla tuntuu olevan yleinen tapa, vaikka minusta näyttää lähinnä hölmöltä nuo mikkiständistä roikkuvat rintsikat.
Yhdet, Turussa. Ihmettelen oikeasti tätä tapaa mutta kun kerran JO niitä rintsikoita kämpillään pitää, niin kai ne sit jotain voitonmerkkejä on. Mutta en mä kyllä noin treenikämppääni sisustaisi, toisten vanhoilla hikisillä liiveillä...
 

Yhteistyössä