vierailija
Olikohan vauvalle laitettu kellonsiirto väärään suuntaan kun se on edelleenkin yömoodissa
Eikunhelskatti, kyllähän sen pitäis olla kuitenkin jo auki Hyvin menee mullaOlikohan vauvalle laitettu kellonsiirto väärään suuntaan kun se on edelleenkin yömoodissa
Eka viesti ketjussa on mun. Tuo edellinen ei.Minun on mahdoton ymmärtää mitä ihmiset ovat Käärijässä näkevinään ja kuulevinaan. Pötkäle, joka tekee junttia tavaraa. Nuo kotivideot ovat aivan hirveitä. Cringe äijä.
Joo, kommentointi on yhä kiinni, eli perinteisesti joku on siellä tunaroinut. Toisaalta ei haittaa yhtään, ei siellä teekään mieli keskustella tällä hetkellä.Olikohan vauvalle laitettu kellonsiirto väärään suuntaan kun se on edelleenkin yömoodissa
En ois minäkään tiennyt, kiitos! Vaikka puhelin sen nykyään tietääkin niin on se silti kiva olla kartalla. Itsellä vielä menoa junalla tänään, nyt aamulla…Ai kellonsiirto edessä ? Hyvä kun muistutit. Hyvää yötä!
Joo ja pysy siellä. Keitään ei noi luvut kiinnosta.Tänään kaikki kuuntelemaan urakalla HHH:ta niin saadaan sille huomenna milli täyteen! Tänään ei taida vielä tulla.
t. Striimimääräjankkaaja
Ps. Olen kyllä täysin tuuliajolla ilman paattia, en oikein osaa tänne kirjoitella niin keskityn musiikkiin ja odotan että saadaan taas bileet pystyyn kannella 3
Mua kiinnostaa, älä ole ilkeä! Kyllä nyt täytyy herranjumala musafiilistelyn mahtua paattiin niin kuin aina.Joo ja pysy siellä. Keitään ei noi luvut kiinnosta.
No mene lukemaan tuon epätodellisuussekoilijan tekstejä sitten Vauvalle. On niin ihanaa kun nämä kannella 3 -huutelijat ovat kaikki siellä. Mitään kansia 3 tai 11 ei ole olemassakaan, paitsi hridän seonneissa mielissään.Mua kiinnostaa, älä ole ilkeä! Kyllä nyt täytyy herranjumala musafiilistelyn mahtua paattiin niin kuin aina.
Junakuvassa kuultiin naisen puhetta Btä vastapäätä. Oli kyllä sloveniaa/serbiaa, ja vaikea olisi kuvitella jonkun ruotsalaisselman sitä puhuvan. Sitäkin joku epäili.Lomailukumppani ei kyl ole random fani vaan sg more
Väärän tiedon levittäminen ei ole mielipideEipä taas aleta haukkua kaikkia trolleiksi. Se, että joku ei ajattele kuten sinä, ei tee hänestä trollia. Se, että joku kirjoittaa toisella tyylillä kuin sin. ei ole trollaamista. Muiden syyttely ja nimittely ei johda mihinkään.
Junassa varmaan aika paljon muitakin ihmisiä kuin B ja se musiikkomies, tuo ei tietenkään, voi olla joku täysin tuntematon ihminen, ei mitään hyötyä arvailla?Junakuvassa kuultiin naisen puhetta Btä vastapäätä. Oli kyllä sloveniaa/serbiaa, ja vaikea olisi kuvitella jonkun ruotsalaisselman sitä puhuvan. Sitäkin joku epäili.
Mieluummin mä niitä luen kun loputonta analyysia siitä onko kyseessä hartausliina vai tyrävyö.No mene lukemaan tuon epätodellisuussekoilijan tekstejä sitten Vauvalle. On niin ihanaa kun nämä kannella 3 -huutelijat ovat kaikki siellä. Mitään kansia 3 tai 11 ei ole olemassakaan, paitsi hridän seonneissa mielissään.
En tunne Selmaa henkilökohtaisesti, mutta sen tiedän 100% varmuudella ettei hän ole B:n tyttöystävä. On todella loukkaavaa kertoa tuollaisia juoruja, joilla ei ole mitään perää todellisuudessa. Jos joku vetoaa taas siihen, ettei ole asiallista kirjoittaa B:stä ja K:sta, niin se on tässä tapauksessa aivan eri juttu. Tajuaako tämä yksi juorujen keksijä sitä, että Selma saattaa joutua ajojahdin kohteeksi, jos joku alkaa uskomaan näitä juoruja. Anna sen tytön olla rauhassa, hän on täysin sivullinen ja syytön. Ei ole väärin olla kenenkään suuri fani.Voitaisko sopia, ettei kommentoida yhtäkään Bojanin gf- (tai muu bf kuin K) -juttua, ei ponijuttuja eikä mitään sellaista, mikä selkeästi tulee näiltä ikävää fiilistä levitteleviltä vauvalaisilta. Sinne Vauvalle menette vastaamaan niihin, jookos? Ne lukevat sitäkin palstaa aivan varmasti.
Mun viisari kääntyy aina Käärijään suuntaan.Kellot tosiaan näytetään siirtyneen väärään suuntaan Vauvalla, koska vanhaa aikaa kello olisi jo 8:30...
Ei. Perätön juoru fanista, jota joku ilkeämielinen yrittää levittää. Ohita.Kenestä Selmasta me täällä nyt puhutaan? Tai siis ei puhuta. Onko pakko selata kaikki yön aikana tulleet viestit läpi?