Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tiedätkö mitä on kintsugi? Se on vanha japanilainen tekniikka, jossa rikkoutunut astia korjataan ja liitoskohdan naarmuja korostetaan kullalla. Naarmut tuodaan näkyviksi ja niitä kunnioitetaan. Rikkinäisestä tehdään kaunista, hyväksytään epätäydellisyys. Sellaisia me ollaan, vähän kolhuilla elämästä, epätäydellisiä. Mutta pieni kultakoristelu tekee elämästä vähän kauniimpaa.
Tässä ketjussa on ihmisiä, jotka löytää aina ne oikeat sanat ja joilla on kykyä levittää lämpöä ympäristöönsä.❤ Mitä tulee minun shippaukseeni, niin en ole koskaan sekoittanut siihen Kärtsän ja Bojanin arkielämää. En edes osaa silloin ajatella, että heillä on sellaista. Mä elän pilvilinnassa, jossa nämä kaksi ihastuvat, kokeilevat kepillä jäätä toistensa suhteen, alkavat seurustelemaan jne. Jos heillä on arkielämää, niin se on heidän kahden välistä. Mun päässä näiden kahden seksi on villiä ja estotonta. Mä en ole edes ajatellut, että nämä kaksi päätyisivät joskus oikeasti yhteen ja jos päätyisivät, niin se olisi vaan ylimääräistä plussaa.
 
vierailija
Tuosta Bn toiminnasta ja don't look, feel (+muutaman lauseen minificistä) tulee mieleen se ficci, jossa joko B tai K näyttää toiselle, millaista kosketus voi miesten välillä olla.

En yhtäkkiä muista yhtään, kummin päin se oli, mutta se oli musta kyllä tosi hyvin kuvattu ja kirjoitettu!!!

Ja miten toisella meni niistä näennäisesti pienistä bäkkärikosketuksista pakka ihan sekaisin.
Muistatko ficin nimen tai muistaako joku?😇
 
vierailija
Onko se yhteys mihinkään kadonnut? En usko. Kun kohtaavat, mennään taas ja lujaa, ja me perässä. En minä ainakaan ole ajatellut, että heille mitään perinteistä parisuhdetta koskaan tulee. Heidän välillään on käsittämättömän ja ulospäin vahvasti hehkuva kemia, joka on ruokkinut meidän mielikuvitustamme.
Ja olisiko vielä niin, että "something more"-ystävyys on pysyvämpää kuin perinteinen ihastus/rakastuminen?
Olen niin samaa mieltä ❤ "Something more" on todellakin enemmän kuin arkipäiväinen parisuhde.
Älkää unohtako sitä matkaa, mitä ollaan tässä puoli vuotta oltu näkemässä ja todistamassa. Jokainen kuitenkin näki sen, mitä tapahtui niin me täällä kuin koko euroviisuyhteisö ja muut kilpailijat.
Sitä mikä B&K välillä oli ja ehkä edelleenkin on, ei kukaan eikä mikään voi ottaa pois. Se muisto, jos ei mikään muu, säilyy ikuisesti ja tuntuu varmasti hyvältä molemmista aina kun sitä miettivät.
Se, että arkirealismi tulee suhteen tielle tai että suhde muuttaa muotoaan, sillehän eivät edes asianomaiset itse voi mitään. Mutta voivat varmaan miettiä välillä, että entä jos... Siis ihan samalla lailla kuin me shippaajat täällä. Sitähän tämä shippailu on, haaveilua ja sellaista rinnakkaistodellisuuden rakentelua.
Ja oikeasti... juurihan K viikko sitten kertoi puhuneensa B kanssa. Eli en sanoisi vielä, että tämä matka oli tässä 😊
 
vierailija
Tuosta Bn toiminnasta ja don't look, feel (+muutaman lauseen minificistä) tulee mieleen se ficci, jossa joko B tai K näyttää toiselle, millaista kosketus voi miesten välillä olla.

En yhtäkkiä muista yhtään, kummin päin se oli, mutta se oli musta kyllä tosi hyvin kuvattu ja kirjoitettu!!!

Ja miten toisella meni niistä näennäisesti pienistä bäkkärikosketuksista pakka ihan sekaisin.
Tälläkin ystävän puolesta taas kyselen jos joku muistaisi että mikä ficcci. Ystävällä ei ole tunnuksia ao3 mutta toivottavasti on kaikille luettavissa.
 
vierailija
Minä olen huomannut että viime aikoina useampikin JO-superfani on muuttanut instatilinsä yksityisesti. Näillä palstoilla on ollut joku ”pakkomielle” tuohon yhteen ukrainalaisfaniin (tai siis tarkoitan että erityisesti hänen tuottamiaan sisältöjä on linkattu ja ihmetelty), mutta onhan noita muitakin. En tiedä mitä tässä on. Sekoamisia palstalla, fanisotia twitterissä ym.
 
vierailija
Minä olen huomannut että viime aikoina useampikin JO-superfani on muuttanut instatilinsä yksityisesti. Näillä palstoilla on ollut joku ”pakkomielle” tuohon yhteen ukrainalaisfaniin (tai siis tarkoitan että erityisesti hänen tuottamiaan sisältöjä on linkattu ja ihmetelty), mutta onhan noita muitakin. En tiedä mitä tässä on. Sekoamisia palstalla, fanisotia twitterissä ym.
Yksityisviestit lentelevät pienistäkin jutuista. Onhan se nähty meidänkin palstoilla miten jotkut ainakin väittävät laittaneensa K viestiä siitä ja tästä. Kuka sitä jatkuvasti jaksaa. Jos kiellät yksityisviestit niin luultavasti alkavat vinistä instan kommenteissa.

Varmasti nämä superfanit saavat myös lokaa niskaansa muuallakin netissä. Sama juttu K superfanien kanssa. Laittoihan se Emiliekin twitterinsä yksityiseksi.
 
vierailija
On tää taas seilausta: aamun haipeista iltapäivän ankeutukseen, ja siitä taas mitä kauneimpiin ajatuksiin. Olen varma siitä, että kyseisen tarinan päähenkilöt ovat pelkästään iloisia siitä, että ovat työllään ja taiteellaan saaneet aikaiseksi suuria tunteita ja koskettaneet ihmisiä esityksillään. Täällä me vielä selaillaan näillä aalloilla.
 
vierailija
Bojan vietti viikon perheensä ja mummojen kanssa ja seurasi etänä Kärtsän kiertuetta, joten ei ihme että on nyt niin horny ja estoton. Miettikää jos NT olisi osunut tähän saumaan niin mitä näiden kahden välillä olisi voinut tapahtua🔥Epäilen ettei olisi jäänyt pelkkään kaulapusuun.
 
vierailija
Tälläkin ystävän puolesta taas kyselen jos joku muistaisi että mikä ficcci. Ystävällä ei ole tunnuksia ao3 mutta toivottavasti on kaikille luettavissa.
Täällä alkuperäinen ficistä mainitselija, eikun siis siltä yhdeltä ystävältään ficistä muute vaan kuullut, huutelee laivan infotiskiltä apua, muistaako kukaan muu tätä ficciä? Siellä se kyllä varmasti on, eikä poistunut niin kuin se yksi, joten etsivää turha kutsua paikalle. Äkkiseltään ei tullut vastaan mulle, todnäk yhden luvun fic ja musta ainakaan siinä ekassa tai ainoassa ei ollut suoraa toimintaa. Soittaako kellään muulla kelloa?
 
vierailija
Täällä alkuperäinen ficistä mainitselija, eikun siis siltä yhdeltä ystävältään ficistä muute vaan kuullut, huutelee laivan infotiskiltä apua, muistaako kukaan muu tätä ficciä? Siellä se kyllä varmasti on, eikä poistunut niin kuin se yksi, joten etsivää turha kutsua paikalle. Äkkiseltään ei tullut vastaan mulle, todnäk yhden luvun fic ja musta ainakaan siinä ekassa tai ainoassa ei ollut suoraa toimintaa. Soittaako kellään muulla kelloa?
Muistan kyllä, mutta täytyy käydä aikamoinen määrä noita ficcejä läpi, jotta löytyy 😅 En muista yhtään sitä tapahtuma ympäristöä siinä ficcissä, eli tapahtuiko Euroviisuissa vai jossain muualla.
 
vierailija
Mielestäni vain kerroin, miltä minusta tuntuu tuo K B suhde ja mitä siltä haluaisin. Muuten seuraan kyllä vain sivusta shippaamista. Taidan olla nyt päivän ankeuttaja. Joskus vaan tekee mieli kertoa se oma tunnelma.
 
vierailija
Täällä alkuperäinen ficistä mainitselija, eikun siis siltä yhdeltä ystävältään ficistä muute vaan kuullut, huutelee laivan infotiskiltä apua, muistaako kukaan muu tätä ficciä? Siellä se kyllä varmasti on, eikä poistunut niin kuin se yksi, joten etsivää turha kutsua paikalle. Äkkiseltään ei tullut vastaan mulle, todnäk yhden luvun fic ja musta ainakaan siinä ekassa tai ainoassa ei ollut suoraa toimintaa. Soittaako kellään muulla kelloa?
Muistan kyllä ficin, mutta en sen nimeä, eikä minulle jäänyt varsinaisesti mieleen kiinnostavana.
 
vierailija
Bojan vietti viikon perheensä ja mummojen kanssa ja seurasi etänä Kärtsän kiertuetta, joten ei ihme että on nyt niin horny ja estoton. Miettikää jos NT olisi osunut tähän saumaan niin mitä näiden kahden välillä olisi voinut tapahtuaEpäilen ettei olisi jäänyt pelkkään kaulapusuun.
Mitä jos nämä kaksi jäisi autiolle saarelle pariksi viikoksi?😉 Älkääkä vaan sanoko, että tästä on jo ficci.😂
 
vierailija
Mitä jos nämä kaksi jäisi autiolle saarelle pariksi viikoksi? Älkääkä vaan sanoko, että tästä on jo ficci.
I would see three scenarios: 1 They would end up fighting to vent their hyperactivity (and then they would have sex) 2 They would laugh continuously until they collapsed exhausted (and, as soon as they recovered, they would have sex) 3 They would continuously have sex. Made in Italy
 
vierailija
Täällä alkuperäinen ficistä mainitselija, eikun siis siltä yhdeltä ystävältään ficistä muute vaan kuullut, huutelee laivan infotiskiltä apua, muistaako kukaan muu tätä ficciä? Siellä se kyllä varmasti on, eikä poistunut niin kuin se yksi, joten etsivää turha kutsua paikalle. Äkkiseltään ei tullut vastaan mulle, todnäk yhden luvun fic ja musta ainakaan siinä ekassa tai ainoassa ei ollut suoraa toimintaa. Soittaako kellään muulla kelloa?
Mutta kun etsivä on jo täällä paikalla. Jos tarkoitit sitä joka löysi sen edellisen. Nyt ei vaan soita kelloja ja itse myös tuossa äsken kyselin ystävän puolesta tätä ficciä jotta pääsee siihen tutustumaan.
 
vierailija
Itselleni K&B seuraaminen on opettanut että rakkautta/ihastumista voi olla monenlaista eikä sitä edes aina tarvitse selittää sen kummemmin ♥ Eikä minua kiinnosta mitkään taustalla vilahtelevat yksityishenkilöt tai heidän tavaransa, saati että jaksaisin sellaisia edes tutkia. Ymmärrän että joitakin saattaa ns. turhauttaa tämä tilanne kun ei tiedetä milloin he tapaavat taas seuraavan kerran, mutta eipä tässä nyt oikeen muuta voi kun seurailla molempien keikkoja & muita juttuja erikseen, kyllähän niissäkin riittää fiilisteltävää
 

Yhteistyössä