vierailija
Tässä ketjussa on ihmisiä, jotka löytää aina ne oikeat sanat ja joilla on kykyä levittää lämpöä ympäristöönsä. Mitä tulee minun shippaukseeni, niin en ole koskaan sekoittanut siihen Kärtsän ja Bojanin arkielämää. En edes osaa silloin ajatella, että heillä on sellaista. Mä elän pilvilinnassa, jossa nämä kaksi ihastuvat, kokeilevat kepillä jäätä toistensa suhteen, alkavat seurustelemaan jne. Jos heillä on arkielämää, niin se on heidän kahden välistä. Mun päässä näiden kahden seksi on villiä ja estotonta. Mä en ole edes ajatellut, että nämä kaksi päätyisivät joskus oikeasti yhteen ja jos päätyisivät, niin se olisi vaan ylimääräistä plussaa.Tiedätkö mitä on kintsugi? Se on vanha japanilainen tekniikka, jossa rikkoutunut astia korjataan ja liitoskohdan naarmuja korostetaan kullalla. Naarmut tuodaan näkyviksi ja niitä kunnioitetaan. Rikkinäisestä tehdään kaunista, hyväksytään epätäydellisyys. Sellaisia me ollaan, vähän kolhuilla elämästä, epätäydellisiä. Mutta pieni kultakoristelu tekee elämästä vähän kauniimpaa.