Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä tekisin K:n kanssa:

Olis kiva pötkötellä ja jutella sen kanssa - tai siis ihan keskustella, kun niin moni on häntä keskustelijana kehunut. Minäkin yrittäisin vaivihkaa utsia hänen ajatuksiaan B:stä 😄 Sen jälkeen olis kiva mennä jonnekin bilettämään eli tanssimaan hänen kanssaan, olisi varmasti hyvää bileseuraa. Sitten kotiin. Pyytäisin varmaan pukemaan sen kiltin päälle viimeistään tässä vaiheessa. Sormeakin vois työnnellä suuhun. Minä menisin tuosta yhdistelmästä varmaan niin puihin etten kykenisi sen läheisempään kontaktiin. Sen sijaan laittaisin K:n soittamaan videopuhelun B:lle ja jäisin kurkkimaan ovenraosta.

Mitä tekisin K:n ja B:n kanssa:

Kehottaisin niitä puuhaamaan keskenään ja itse kurkkisin ovenraosta 🥵

Kiitos ja anteeksi avautumisesta 🙈🙈🙈
 
vierailija
Mitä tekisin K:n kanssa:

Olis kiva pötkötellä ja jutella sen kanssa - tai siis ihan keskustella, kun niin moni on häntä keskustelijana kehunut. Minäkin yrittäisin vaivihkaa utsia hänen ajatuksiaan B:stä Sen jälkeen olis kiva mennä jonnekin bilettämään eli tanssimaan hänen kanssaan, olisi varmasti hyvää bileseuraa. Sitten kotiin. Pyytäisin varmaan pukemaan sen kiltin päälle viimeistään tässä vaiheessa. Sormeakin vois työnnellä suuhun. Minä menisin tuosta yhdistelmästä varmaan niin puihin etten kykenisi sen läheisempään kontaktiin. Sen sijaan laittaisin K:n soittamaan videopuhelun B:lle ja jäisin kurkkimaan ovenraosta.

Mitä tekisin K:n ja B:n kanssa:

Kehottaisin niitä puuhaamaan keskenään ja itse kurkkisin ovenraosta

Kiitos ja anteeksi avautumisesta
Eikös kiltti olisi ihan passeli varustus sinne tanssilattialle, tuulettuukin hyvin jos on hikinen meno. :p
 
vierailija
Tuli tuosta mitä tekisit K kanssa mieleen Salena. Sillä on sellainen hyvä, suojeleva suhde Kärtsään ja arvostan sitä. Luulen, että K arvosti todella paljon Salenan rohkeutta ja puolustamista. K muistaa sen kyllä, lojaali kun on.
 
vierailija
No nyt kun on puhuttu tavastian jälkeisestä aamusta, niin olen miettinyt että oliko Boitsulle kuitenkin ostettu hotellihuone/oletettu hänen nukkuvan hotellissa mutta suunnitelmat muuttuivat...
Kulla, minä rakastan sinua lauseessa on 3 sanaa
 
vierailija
Siis B olisi ihan hyvin voinut vetäistä itselleen pottiksen 😂
Tai jos tuo onkin pottis, stailattu vaan näyttämään erilaiselta? 🤔
Kärtsälle sitten esittelee Cha Cha Cha -Bojanin, boleron kera? Mikäs se B:n lempiväri olikaan?
 

Yhteistyössä