Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B voisin ehkä itsekin lähestyä jonkun kuvan ottamisen toivossa tms. K tuntuu että jo pelkkä katse saattaisi olla liikaa. Näiden fanituskin on kyllä mulla vähän eri tasolla.
Mulla on just päinvastoin :'D K tuntuu helposti lähestyttävältä, kehtaisin jopa mennä kuvaa pyytämään (fanitapaamisessa, en kaupassa). Mutta B:tä en uskalla lähestyä. Kirjaimellisesti Turussa osuin Logomon pihaan yhtä aikaa poikien kanssa ja pyörähdin kannoillani ja kävelin muualle. En halunnut ottaa riskiä, että sekoan sanoissani ja teen itsestäni narrin.
 
vierailija
Mulla on just päinvastoin :'D K tuntuu helposti lähestyttävältä, kehtaisin jopa mennä kuvaa pyytämään (fanitapaamisessa, en kaupassa). Mutta B:tä en uskalla lähestyä. Kirjaimellisesti Turussa osuin Logomon pihaan yhtä aikaa poikien kanssa ja pyörähdin kannoillani ja kävelin muualle. En halunnut ottaa riskiä, että sekoan sanoissani ja teen itsestäni narrin.
Se voi mulla johtua siitä että K on vähän tuhmia ajatuksia joiden pelkään suorastaan loistavan naamastani ja B taas ei.
 
vierailija
Mä haluaisin jonnekin kunnon reiveihin bilettämään Kn, Bn ja Joksupoksujen & näiden molempien crewn kanssa. Olisi ihana tanssia heidän kaikkien kanssa! Ja sitten jatkoille juomaan vähön punaviiniä, fiilistelemään hyvää musaa ja pelaamaan vaikka pullonpyöritystä. Tulis niin mahtavia juttuja heti mieleen toteuttaa, ihan sama oisko kyseessä totuus vai tehtävä. 😊

T. Bilehile
 
vierailija
Yritin löytää, mutta en kyllä onnistunut. Sieltä Glasgown keikalta kyllä löytyy materiaalia ihan Google haulla, mutta ikävä kyllä sitä pätkää ei löydy. Ja lähdettä ei ole siinä MadameCykan pätkässä.
Kiitos. Kun vaivauduit🩷, lohdutukseksi löysin youtubesta "tankotanssikohdan". V***ttaa cykan ign kadotus, ja erityisesti nyt,kun joku kertoo, mitä siellä on stooreissa.😬
 
vierailija
Jokohan täällä uskaltaisi mainostaa, että ensi viikon Käärijän Apollon keikalle on suunnitteilla The Nautaetkot Helsingin keskustaan johonkin ravintolaan...

Kiinnostuneet voivat laittaa meiliä osoitteeseen mikidimikko36@gmail.com ja ilmoittautua mukaan (HUOM: sähköpostiosoitteen takaa löytyy keski-ikäinen naishenkilö eikä mikään salskea uros )

Aika ja paikka on vielä sopimatta, eikä sitä tulla julkisesti täällä jakamaan. Ilmoittautumiset vaikkapa su-iltaan klo 23 mennessä ja sen jälkeen luon meille s-postiryhmän, jossa voimme sopia tapaamisen yksityiskohdista.

Meitä on nyt 3-5 henkilöä jo tulossa etkoilemaan, eikä kaikki tunneta toisiamme etukäteen. Olisi mahtavaa tavata mukavia, ennakkoluulottomia ja hauskoja ihmisiä täältä Plussalta ja Vauvan emoalukselta, mutta kaikenlaisten trollien ja röllipeikkojen toivomme pysyvän kaukana tapahtumasta!
Saako sinulle laittaa sähköpostia, vaikka ei tulisikaan etkoille? Haluaisin lähinnä antaa maili osoitteeni vastaisuuden varalle. Olisi kiva joskus tavata muita. Itse menen seuraavan kerran keikalle vasta kun on Logomon pikkujoulut.
 
vierailija
Toi Avara Luonto vaan naurattaa 🤣 Pojille OF ja mä voisin sinne mennä David Attenboroughksi. No niin ja tässä näemme Vantaalaisen pottapään soidintanssin vastaako Slovenialainen lajitoveri?
 
vierailija
Oi tulisipa sitä liveä! Olen jo vähän kaivannut että saan täällä yksinäni laulaa loilottaa slovenialaisia veisuja oikein kunnolla. Jos ei tule niin kai se on joku beer fest tallenne sitten katsottava.
 
vierailija
Ihana! <3
Tuli tästä mieleen, että mä olen pitkään ajatellut sitä aamua kun Boitsu heräsi Kn asunnosta Tavastian jälkeen.
Tai siis onhan se ihana mielikuva, että ovat molemmat väsyneitä aikaisesta herätyksestä ja tekevät normi aamutoimia, keittävät kahvit, syövät aamiaista, pesevät hampaat jne.. En tiedä mikä tuossa ajatuksessa on niin ihanaa, toivottavasti en ole ainut :D
Totta. Olisivat nukkuneet aivan liian pitkään, matka Turkuun odotti. Krapulakin oli, päässä jyskytti. Bojanin kännykässä oli about kolmekymmentä viestiä bändin muilta pojilta, ja yksi puhelinsoitto Kikiltä. Hotellissa hirvittävä huoli hulivili-Bojanista, vaikka kaikille olisi itsestään selvää, kenen matkassa tämä lähti ja missä yönsä vietti.

Ja nämä kaksi joisivat kahvia (paitsi että K taitaa juoda vain teetä) kaikessa rauhassa, katselisivat toisiaan silmiin ja välillä aina kikattelisivat jostain vähän. Ottaisivat vahingossa, tai ehkä tarkoituksella, samanaikaisesti kiinni voiveitsestä, käsi koskettaisi toisen kättä, ja sitten taas katsoisivat toisiaan silmiin. Hymy kasvoilla, hiukset pystyssä, K:n silmämeikit levinneenä.

Ihan totaalisen rakastuneita.
 

Yhteistyössä