Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kn (tai oikeastaan varmaan Jeren enemmänkin) kanssa vuorovaikutuksessa olleena voin kertoa et kannattaa ehdottomasti käyttää tilaisuus, jos se tulee vastaan. Nopeasti karisi jännitys itseltä ainakin pois, kun on niin sydämellinen ja välitön.
Uskon mutta jäätyminen olisi satavarmaa kohdallani. Tyytyisin ihailemaan kauempaa jos ei nyt aivan yllätyksenä vastaan tulisi. Kiva kun olet päässyt juttusille!
 
vierailija
Ihana! <3
Tuli tästä mieleen, että mä olen pitkään ajatellut sitä aamua kun Boitsu heräsi Kn asunnosta Tavastian jälkeen.
Tai siis onhan se ihana mielikuva, että ovat molemmat väsyneitä aikaisesta herätyksestä ja tekevät normi aamutoimia, keittävät kahvit, syövät aamiaista, pesevät hampaat jne.. En tiedä mikä tuossa ajatuksessa on niin ihanaa, toivottavasti en ole ainut
Et todellakaan ole ainut! Tukat pörröllään aamumörreinä ovat katsoneet toisiaan. B käyttänyt suihkussa Jeren suihkusaippuaa<3
 
vierailija
Ihana! <3
Tuli tästä mieleen, että mä olen pitkään ajatellut sitä aamua kun Boitsu heräsi Kn asunnosta Tavastian jälkeen.
Tai siis onhan se ihana mielikuva, että ovat molemmat väsyneitä aikaisesta herätyksestä ja tekevät normi aamutoimia, keittävät kahvit, syövät aamiaista, pesevät hampaat jne.. En tiedä mikä tuossa ajatuksessa on niin ihanaa, toivottavasti en ole ainut
Et ole ainut 😊 Tuossa on vaan jotakin ihanaa ❤
 
vierailija
Kn (tai oikeastaan varmaan Jeren enemmänkin) kanssa vuorovaikutuksessa olleena voin kertoa et kannattaa ehdottomasti käyttää tilaisuus, jos se tulee vastaan. Nopeasti karisi jännitys itseltä ainakin pois, kun on niin sydämellinen ja välitön.
Sama täällä. Mä en voinut ikinä kuvitellakaan meneväni kyttämään ketään artistia keikkapaikan ulkopuolelle tuntikausiksi, mutta K oli kyllä aivan ihana ja symppis. Jopa rättiväsyneenä.
Ja siis Bojankin oli niin mukava.... 😬

T. Amsterdamin aasi/Sisilia
 
vierailija
Ihana! <3
Tuli tästä mieleen, että mä olen pitkään ajatellut sitä aamua kun Boitsu heräsi Kn asunnosta Tavastian jälkeen.
Tai siis onhan se ihana mielikuva, että ovat molemmat väsyneitä aikaisesta herätyksestä ja tekevät normi aamutoimia, keittävät kahvit, syövät aamiaista, pesevät hampaat jne.. En tiedä mikä tuossa ajatuksessa on niin ihanaa, toivottavasti en ole ainut :D
Ihana 💚 Tukka aamupörrössä siellä molemmat. Noinhan se pitäisi olla pikkuinen perhe.
 
vierailija
Ihana! <3
Tuli tästä mieleen, että mä olen pitkään ajatellut sitä aamua kun Boitsu heräsi Kn asunnosta Tavastian jälkeen.
Tai siis onhan se ihana mielikuva, että ovat molemmat väsyneitä aikaisesta herätyksestä ja tekevät normi aamutoimia, keittävät kahvit, syövät aamiaista, pesevät hampaat jne.. En tiedä mikä tuossa ajatuksessa on niin ihanaa, toivottavasti en ole ainut
Et todellakaan! Aivan supersöpö mielikuva.
 
vierailija
Ihana! <3
Tuli tästä mieleen, että mä olen pitkään ajatellut sitä aamua kun Boitsu heräsi Kn asunnosta Tavastian jälkeen.
Tai siis onhan se ihana mielikuva, että ovat molemmat väsyneitä aikaisesta herätyksestä ja tekevät normi aamutoimia, keittävät kahvit, syövät aamiaista, pesevät hampaat jne.. En tiedä mikä tuossa ajatuksessa on niin ihanaa, toivottavasti en ole ainut
Joku joka osaa voisi kirjoittaa tuosta aamusta ihanan kuvailevan minificin <3
 
vierailija
Joku joka osaa voisi kirjoittaa tuosta aamusta ihanan kuvailevan minificin <3
Olen just kirjoittamassa tuosta aamusta tämänhetkiseen ficciini. :) Se on tosin vähän sekoitus draamaa ja söpöä aamuhetkeä.

Ja ei jestas, kun tämä ficci on valmiina, minulle tulee 100K sanaa täyteen AO3:ssa. Kaikkea sitä ihminen tekeekään elämällään.

- Joymuffin
 
vierailija
K ja B ovat molemmat hyvin lähestyttäviä tyyppejä. Avoimia ja sydämellisiä. K:lle olen muutaman sanan laittanut silloin lippugaten aikaan ja ihana on ihminen. B vaikuttaa vähän pidättyneemmältä mutta kyllä häntäkin uskaltaisin lähestyä jos olisi tilaisuus. Ihania molemmat.
- se Ukrainalainen
 
vierailija
Mitä mä tekisin K&B tilanteessa: jos oli nuori ja jumalainen, niin ménage à trois, ehkä uskaltautuisin heittäytyä. Mutta näin taviksena katselisin vaan kauempaa B:n ihanaa suuta ja silmiä ja kuuntelisin K:n naurua (ja niitä tietysti yhdessä).
 
vierailija
Kyllä minä saan täällä kirjoittaa siinä kuin muutkin.

Aito
Tämä en ollut minä, Aito. Mulla on rekisteröitynä nimimerkkikin tänne, jos asiaa pitää jotenkin todistaa. en tiedä näkyykö siinä pvm kun tili on luotu, mutta siinä on nimi (Aito) plus kirsikka-kuvake. Olen sittemmin ollut havaitsevinani, että sillä kuvakkeella jokin härski merkitys, vai tulkitsinko omiani? 🙈
En ole sillä vielä kirjoittanut ikinä yhtäkään viestiä, mutta erotuksena sille, jos trolli luo nimelläni tilin ja alkaa väittää olevansa minä.
Olin tänään töissä klo 19:ään, joten en ole tuota viestiä todellakaan kirjoittanut.
Aito
 

Yhteistyössä