vierailija
itse asiassa tuo Bojanin hiusten leikkaus on suoranainen rikos ihmiskuntaa tai vähintäänkin fanikuntaa kohtaan.
itse asiassa tuo Bojanin hiusten leikkaus on suoranainen rikos ihmiskuntaa tai vähintäänkin fanikuntaa kohtaan.
Okei, lol. Näistä emojeista tulee välillä aivan omiaan Mutta ollos hyvä vaan, piristi ihan itseäkin nähdä toi taas. Joskus olin tajunnut sentään linkin ottaa talteen, mutta en näköjään silloin vielä kirjanmerkitä sitä twitterissä. Nyt on sekin puute korjattu!En minä tuota naarasmerkkiä valinnut
Joo joku nyt pilailee urakalla. Mutta hyvä, kun korjasitJa siis töiden jälkeen oli kotimatka jonka ajan autolla plus kotihommia ennen kuin pääsin koneen ääreen.
Aito
Joku epäilee yhdeksi ja toinen toiseksi. Anonyymillä palstalla sillä ei pitäisi olla väliä.Siis haluaisin tietää keneksi joku täällä tuota ponia epäilee?
Eikös kiltti olisi ihan passeli varustus sinne tanssilattialle, tuulettuukin hyvin jos on hikinen meno.Mitä tekisin K:n kanssa:
Olis kiva pötkötellä ja jutella sen kanssa - tai siis ihan keskustella, kun niin moni on häntä keskustelijana kehunut. Minäkin yrittäisin vaivihkaa utsia hänen ajatuksiaan B:stä Sen jälkeen olis kiva mennä jonnekin bilettämään eli tanssimaan hänen kanssaan, olisi varmasti hyvää bileseuraa. Sitten kotiin. Pyytäisin varmaan pukemaan sen kiltin päälle viimeistään tässä vaiheessa. Sormeakin vois työnnellä suuhun. Minä menisin tuosta yhdistelmästä varmaan niin puihin etten kykenisi sen läheisempään kontaktiin. Sen sijaan laittaisin K:n soittamaan videopuhelun B:lle ja jäisin kurkkimaan ovenraosta.
Mitä tekisin K:n ja B:n kanssa:
Kehottaisin niitä puuhaamaan keskenään ja itse kurkkisin ovenraosta
Kiitos ja anteeksi avautumisesta
Juu täälläkin!Mulle kelpaisi Mikke aamupörröisenä
Yritti matkia sinua selvästi vauvallakin joku ns. poni, ei me uskotaJa siis töiden jälkeen oli kotimatka jonka ajan autolla plus kotihommia ennen kuin pääsin koneen ääreen.
Aito
Kullä. Tai vaikka iltapörröisenä. Ihan sama. MikkeMulle kelpaisi Mikke aamupörröisenä
Ihan totta, kyllä se kiltti pitäis olla päällä jo bilettäessä ihan ilmastointisyistä. Ja kivasti helmat hulmahtelis tanssin tuoksinassaEikös kiltti olisi ihan passeli varustus sinne tanssilattialle, tuulettuukin hyvin jos on hikinen meno.
Niinpä. Mene ja tiedä.Enpä ole enää niin varma. Eipä sillä mitään väliä tosin ole kun selvyyttä ei saada suuntaan eikä toiseen vaikka kuinka vakuuteltaisiin niin ja näin. Harvinaisia kyllä tuollaiset flippaukset ja nyt kun näitä on sattunut kaksi.
Kiinnostaa ainakin sen verran, että tarkoittaako epäilijä, että ketjuissa keväästä laskien on mukana ollut KAKSI kirjoittajaa, joilla on useita hahmoja? Muutenhan hänen voisi ajatella viittaavan Ruusurouvaan.Joku epäilee yhdeksi ja toinen toiseksi. Anonyymillä palstalla sillä ei pitäisi olla väliä.
Tää oli ihana. Mäkin haluaisin nauraa niiden kanssa.Jos saisin molempien kanssa viettää tovin, niin haluaisin ehdottomasti vetää kunnon paskanaurubattlen poikien kanssa. Sellaisen oikein levottoman.
https://x.com/amxdiem/status/1684537392475279361?s=46&t=291i2SgETBGMmVEWJQKh-w
Älä muuta virko! Itseasiassa jos tänään tulee liveä, toivon, että fööni ja geelipurkki on unohtunut kotiin. Minä en kestä tuota poikabändien 90-lukulaista stereotukkaa.itse asiassa tuo Bojanin hiusten leikkaus on suoranainen rikos ihmiskuntaa tai vähintäänkin fanikuntaa kohtaan.
Joo B hiuksiin geelipurkki ja taakse vedetty letti.. Auts.Älä muuta virko! Itseasiassa jos tänään tulee liveä, toivon, että fööni ja geelipurkki on unohtunut kotiin. Minä en kestä tuota poikabändien 90-lukulaista stereotukkaa.
Eikös Joksut yleensä ole 2x huone kun matkustavat. Montakos heitä oli crew mukaanlukien Suomessa?No nyt kun on puhuttu tavastian jälkeisestä aamusta, niin olen miettinyt että oliko Boitsulle kuitenkin ostettu hotellihuone/oletettu hänen nukkuvan hotellissa mutta suunnitelmat muuttuivat...
Kulla, minä rakastan sinua lauseessa on 3 sanaa
Ei kai se tukka voi hirveän pöyheänä pysyä kuitenkaan hikisenä lavalla, tuskin hän laittaa siihen 80-lukulaisia määriä tököttejä sentään.Älä muuta virko! Itseasiassa jos tänään tulee liveä, toivon, että fööni ja geelipurkki on unohtunut kotiin. Minä en kestä tuota poikabändien 90-lukulaista stereotukkaa.