vierailija
Perjantai-illan Avara luonto on ilmeisesti vähän eri tyyliä kuin se lauantai-illan.
Päivän paras.
T. Ei-jankkari
Perjantai-illan Avara luonto on ilmeisesti vähän eri tyyliä kuin se lauantai-illan.
Ei eivät ole mun tyyppiä .Miksi siis, eikö viisari värähdä?
Uskon mutta jäätyminen olisi satavarmaa kohdallani. Tyytyisin ihailemaan kauempaa jos ei nyt aivan yllätyksenä vastaan tulisi. Kiva kun olet päässyt juttusille!Kn (tai oikeastaan varmaan Jeren enemmänkin) kanssa vuorovaikutuksessa olleena voin kertoa et kannattaa ehdottomasti käyttää tilaisuus, jos se tulee vastaan. Nopeasti karisi jännitys itseltä ainakin pois, kun on niin sydämellinen ja välitön.
Et todellakaan ole ainut! Tukat pörröllään aamumörreinä ovat katsoneet toisiaan. B käyttänyt suihkussa Jeren suihkusaippuaa<3Ihana! <3
Tuli tästä mieleen, että mä olen pitkään ajatellut sitä aamua kun Boitsu heräsi Kn asunnosta Tavastian jälkeen.
Tai siis onhan se ihana mielikuva, että ovat molemmat väsyneitä aikaisesta herätyksestä ja tekevät normi aamutoimia, keittävät kahvit, syövät aamiaista, pesevät hampaat jne.. En tiedä mikä tuossa ajatuksessa on niin ihanaa, toivottavasti en ole ainut
Minulla taas Jan ja Nace eivät ole yhtään tyyppiäni, mutta jos he pyytäisivät minua kolmen kimppaan niin en kyllä viitsisi kieltäytyä. Sarjassamme todennäköisiä skenaarioita.Ei eivät ole mun tyyppiä .
Et ole ainut Tuossa on vaan jotakin ihanaaIhana! <3
Tuli tästä mieleen, että mä olen pitkään ajatellut sitä aamua kun Boitsu heräsi Kn asunnosta Tavastian jälkeen.
Tai siis onhan se ihana mielikuva, että ovat molemmat väsyneitä aikaisesta herätyksestä ja tekevät normi aamutoimia, keittävät kahvit, syövät aamiaista, pesevät hampaat jne.. En tiedä mikä tuossa ajatuksessa on niin ihanaa, toivottavasti en ole ainut
En usko että sillä on aikaa edes käydä siellä kun spämmääminen vie kaiken ajan. Saattaa olla että itse laittaa sitä linkkiäkin sinne.En tiedä onko täältä, mut ei ton äänestyslinkin spämmimistä nyt vauvalle kiitos ja hei. Käy vielä hassusti.
Sama täällä. Mä en voinut ikinä kuvitellakaan meneväni kyttämään ketään artistia keikkapaikan ulkopuolelle tuntikausiksi, mutta K oli kyllä aivan ihana ja symppis. Jopa rättiväsyneenä.Kn (tai oikeastaan varmaan Jeren enemmänkin) kanssa vuorovaikutuksessa olleena voin kertoa et kannattaa ehdottomasti käyttää tilaisuus, jos se tulee vastaan. Nopeasti karisi jännitys itseltä ainakin pois, kun on niin sydämellinen ja välitön.
Ihana Tukka aamupörrössä siellä molemmat. Noinhan se pitäisi olla pikkuinen perhe.Ihana! <3
Et todellakaan! Aivan supersöpö mielikuva.Ihana! <3
Joku joka osaa voisi kirjoittaa tuosta aamusta ihanan kuvailevan minificin <3Ihana! <3
Olen just kirjoittamassa tuosta aamusta tämänhetkiseen ficciini. Se on tosin vähän sekoitus draamaa ja söpöä aamuhetkeä.Joku joka osaa voisi kirjoittaa tuosta aamusta ihanan kuvailevan minificin <3
Tämä, vaikka haluaisinkin päästä heidän sänkyhommia jostain ovenraosta tarkkailemaan.B kohdalla ei itsellänikään värähdä oikeastaan ollenkaan. K kohdalla värähtää kyllä.
Olen just kirjoittamassa tuosta aamusta tämänhetkiseen ficciini. Se on tosin vähän sekoitus draamaa ja söpöä aamuhetkeä.
Ja ei jestas, kun tämä ficci on valmiina, minulle tulee 100K sanaa täyteen AO3:ssa. Kaikkea sitä ihminen tekeekään elämällään.
- Joymuffin
Joo ja he yhdessä niin silloin värähtelee kyllä mullakin.Tämä, vaikka haluaisinkin päästä heidän sänkyhommia jostain ovenraosta tarkkailemaan.
IhanaaOlen just kirjoittamassa tuosta aamusta tämänhetkiseen ficciini. Se on tosin vähän sekoitus draamaa ja söpöä aamuhetkeä.
Ja ei jestas, kun tämä ficci on valmiina, minulle tulee 100K sanaa täyteen AO3:ssa. Kaikkea sitä ihminen tekeekään elämällään.
- Joymuffin
Mulla värähtelee B ja K myös erikseen, ehkä K pikkasen enemmän, mut sit ku miettii näitä kahta yhdessä ni sit vasta värähteleekin Ja juu tupenrapinat onJoo ja he yhdessä niin silloin värähtelee kyllä mullakin.
Tämä en ollut minä, Aito. Mulla on rekisteröitynä nimimerkkikin tänne, jos asiaa pitää jotenkin todistaa. en tiedä näkyykö siinä pvm kun tili on luotu, mutta siinä on nimi (Aito) plus kirsikka-kuvake. Olen sittemmin ollut havaitsevinani, että sillä kuvakkeella jokin härski merkitys, vai tulkitsinko omiani?Kyllä minä saan täällä kirjoittaa siinä kuin muutkin.
Aito