Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä juttelisin syvällisiä, Jere on niin hyvä puhumaan kaikesta<3
Sitten voitaisiin lukea mun parhaat tallennetut viestit/ficit ja tietysti the lista. Sitten siirrytään Finnairin sivuille ja ostan Klle Sloveniaan lentoliput, paluulipun noin kuukauden päähän.
Sitten tietysti videopuhelu Blle ja seuraan oven raosta tilannetta, varsinkin kun hän ilmoittaa tulevansa kuukaudeksi kylään
Ja sitten seuraavana päivänä mennään ostamaan uusi sohva.
No nyt, tämä kuulostaa suunnitelmalta!👍
 
  • Tykkää
Reactions: aksu:3
vierailija
Ainakin yksi ficci on muuten missä on Bojan/Jere/Reader, eli K&B ovat radalla ja iskevät ficin "lukijan" kolmanneksi pyöräksi. En yleensä välitä reader-ficeistä ollenkaan. Siinä suosikkiasiani oli se, että ko. lukijahahmo on niin fiiliksissä siitä, miten rakastuneita pojat ovat. (JOULUhan se olisi.)
Eiiii. Löytäisitkö linkkiä tähän?
 
vierailija
Voit mun puolesta kuvailla lyhyesti ja ytimekkäästi tai kiertoilmaisuin, jos haluat

- ja yleisellä tasolla aiheeseen, tää oli hauska kysymys, ja tältä kannalta ei olla varmaan pureskeltukaan aihetta aihemmin!

Jatkokysymyksenä, jos saisit tehdä mitä vaan K sekä B kanssa, molemmat paikalla yhtä aikaa, niin mitä tekisit silloin?
Hmm.. En haluaisi kyllä pilata heidän kahdenkeskeistä aikaa joten asentaisin kameran seuraamaan heitä ja lähtisin kotiin katsomaan yksityisliveä.
 
vierailija
Voit mun puolesta kuvailla lyhyesti ja ytimekkäästi tai kiertoilmaisuin, jos haluat:)

- ja yleisellä tasolla aiheeseen, tää oli hauska kysymys, ja tältä kannalta ei olla varmaan pureskeltukaan aihetta aihemmin!

Jatkokysymyksenä, jos saisit tehdä mitä vaan K sekä B kanssa, molemmat paikalla yhtä aikaa, niin mitä tekisit silloin?
Kullä tohon ekaan kohtaan. En panisi myöskään pahakseni lyhyttä tai vaikka vähän pisempääkin kuvausta tilanteesta.
 
vierailija
Onko tämän kokoaja täällä? Saanko käyttää tätä shippiarttiin julkaisen sen sitten Tumpussa.
Bojan is mine, he's all mine. The Bojan. I touch The Bojan titties. Bojan is a beautiful boy. Good looking guy. Where are you Bojan? Come back to my heart, I really need you. Bojan and Käärijä best boyfriends. Yes I say I love you. Don't ask me why he was at my house. I put some bed for you and formulalakanat. My my my my my my man. Next week Bojan come and we go to the toilet. Are you? We are boyfriends yes. You wanna keep me. I just spoke with Bojan.
I love you Bojan, come to Finland. With me.
 
vierailija
Onko tämän kokoaja täällä? Saanko käyttää tätä shippiarttiin julkaisen sen sitten Tumpussa.
Bojan is mine, he's all mine. The Bojan. I touch The Bojan titties. Bojan is a beautiful boy. Good looking guy. Where are you Bojan? Come back to my heart, I really need you. Bojan and Käärijä best boyfriends. Yes I say I love you. Don't ask me why he was at my house. I put some bed for you and formulalakanat. My my my my my my man. Next week Bojan come and we go to the toilet. Are you? We are boyfriends yes. You wanna keep me. I just spoke with Bojan.
I love you Bojan, come to Finland. With me.
❤
 
vierailija
K&B yhdessä:
Tää on itse asiassa mun pitkäaikainen haave (siis jo kauan ennen shippiä, enkä nyt ehkä ihan oikeasti haluaisi tätä juuri heidän kanssaan toteuttaa). Eka pnisi minua samaan aikaan kun toinen pnisi häntä.
Anteeksi. En jaksanut keksiä elegantteja kiertoilmaisuja, toivottavasti kukaan ei järkyttynyt sydänjuuriaan myöten.
 
vierailija
Minä haluaisin pötkötellä Kn (tai itse asiassa mieluiten Jn) kanssa formulalakanoissa, oltaisiin lähekkäin ja silitettäisiin toisia silmiin katsoen. Ja höpötettäisiin jotain hauskaa. Halittaisiin. Ja lopulta laittaisin minäkin videopuhelun Blle ja tökkäisin puhelimen Jn käteen ja jättäisin heidät sinne.

Sitten taas siitä seksuaalisesta puolesta sen verran, että tavallaan kolmen kimppa olisi mielenkiintoinen, mutta luulen että nauttisin enemmän jos saisin vain katsella. Heillä olisi täysi huomio toisissaan. Voisihan siinä joku ulkopuolinen samalla minua hoidella, mutta niin etten minä näkisi hänen kasvojaan, vaikka takaapäin. Mutta tämäkin tyyppi pitäisi lähellä.
 
vierailija
Eikös me voitais vastata täällä myös kyselyyn? Mä haluaisin pötköttellä vieressä koko päivän ja silittää sen massua.
Kattelisin silmiin, silittelisin vähän, kysyisin siltä, mikä ihme siinä Bojanissa oikein vetää, ja toivoisin, että tällaisena empaattisena ja jo vähän kokeneempana äiti-ihmisenä saisin sen avautumaan. Voitaisiin puhua vaikka koko yö Bojanin ihanuudesta, mullakin olisi siihen kaikenlaista sanottavaa.

Ja sitten kun alkaa silmät painaa, kyhnäisin itteni ihan kiinni kylkeen nukkumaan. Aamulla keittäisin sille kahvit ja tekisin hyvät voileivät. Ja eläisin onnellisena elämäni loppuun saakka.
 
vierailija
Kattelisin silmiin, silittelisin vähän, kysyisin siltä, mikä ihme siinä Bojanissa oikein vetää, ja toivoisin, että tällaisena empaattisena ja jo vähän kokeneempana äiti-ihmisenä saisin sen avautumaan. Voitaisiin puhua vaikka koko yö Bojanin ihanuudesta, mullakin olisi siihen kaikenlaista sanottavaa.

Ja sitten kun alkaa silmät painaa, kyhnäisin itteni ihan kiinni kylkeen nukkumaan. Aamulla keittäisin sille kahvit ja tekisin hyvät voileivät. Ja eläisin onnellisena elämäni loppuun saakka.
Ääää en kestä, olipa kauniisti kirjoitettu!
 
vierailija
En tiedä, en taas kykene näkemään itseäni minkäänlaisessa vuorovaikutuksessa edes K kanssa. Pitänee taas mielikuvaharjoitella tätä. Kärpäsenä katossa voisin kyllä seurata sen tekemisiä vaikka ilman Btäkin.
 
vierailija
Jäin kaipaamaan madame cykan arkistosta (jonne en enää pääse) yhtä. Sanit Luke's, Glasgow: Bn hetkutus, ketkutus, migrofonin heilutus, you know. Jos se ei ole hänen kuvaamansa, näkyisikö siinä alkuper lähde? Tai löytyisikö jostain tiktokista/tumpusta,?
Yritin löytää, mutta en kyllä onnistunut. Sieltä Glasgown keikalta kyllä löytyy materiaalia ihan Google haulla, mutta ikävä kyllä sitä pätkää ei löydy. Ja lähdettä ei ole siinä MadameCykan pätkässä.
 
vierailija
Kn (tai oikeastaan varmaan Jeren enemmänkin) kanssa vuorovaikutuksessa olleena voin kertoa et kannattaa ehdottomasti käyttää tilaisuus, jos se tulee vastaan. 💚 Nopeasti karisi jännitys itseltä ainakin pois, kun on niin sydämellinen ja välitön.
 
vierailija
Onko tämän kokoaja täällä? Saanko käyttää tätä shippiarttiin julkaisen sen sitten Tumpussa.
Bojan is mine, he's all mine. The Bojan. I touch The Bojan titties. Bojan is a beautiful boy. Good looking guy. Where are you Bojan? Come back to my heart, I really need you. Bojan and Käärijä best boyfriends. Yes I say I love you. Don't ask me why he was at my house. I put some bed for you and formulalakanat. My my my my my my man. Next week Bojan come and we go to the toilet. Are you? We are boyfriends yes. You wanna keep me. I just spoke with Bojan.
I love you Bojan, come to Finland. With me.
Saat! 💚
 
vierailija
Kattelisin silmiin, silittelisin vähän, kysyisin siltä, mikä ihme siinä Bojanissa oikein vetää, ja toivoisin, että tällaisena empaattisena ja jo vähän kokeneempana äiti-ihmisenä saisin sen avautumaan. Voitaisiin puhua vaikka koko yö Bojanin ihanuudesta, mullakin olisi siihen kaikenlaista sanottavaa.

Ja sitten kun alkaa silmät painaa, kyhnäisin itteni ihan kiinni kylkeen nukkumaan. Aamulla keittäisin sille kahvit ja tekisin hyvät voileivät. Ja eläisin onnellisena elämäni loppuun saakka.
Ihana! <3
Tuli tästä mieleen, että mä olen pitkään ajatellut sitä aamua kun Boitsu heräsi Kn asunnosta Tavastian jälkeen.
Tai siis onhan se ihana mielikuva, että ovat molemmat väsyneitä aikaisesta herätyksestä ja tekevät normi aamutoimia, keittävät kahvit, syövät aamiaista, pesevät hampaat jne.. En tiedä mikä tuossa ajatuksessa on niin ihanaa, toivottavasti en ole ainut :D
 

Yhteistyössä