Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tekoäly varmaan pyörittää nykyisin Vauvan keskusteluja, ja siksi siellä poistellaan, mitä ja miten sattuu. Tänne Plussalle kai on sitten siirryttävä.

Mä oon ainakin lopettanut Kääriä-ketjun seuraamisen, meno on liian toksista siellä, kun niiden aina pitää v*ttuilla fiilistelijöille ja shippaajille.

vierailija
Tätä ei taida kukaan nyt tietää. Sanoma vois kertoa tuon, on ihan h*ton turhauttavaa palstailla, kun ketju lähtee kesken kommentoinnin kokonaan.
Jep. Ja hävettää myöntää, mutta tuo ketju on ollut mulle tosi tärkeä osa elämää jo monta kuukautta, rakastan niitä paulavanukas yms vitsejä ja sitä koko omaa maailmaa mikä on K ja B fandomin ympärille siellä on muodostunut. Tosi tyhjä ja kökkö fiilis jää käteen näistä poistoista.

vierailija
Tää joutuu kohta lähtä pois palstailemasta ja sit käy jotain tällaista, en kestä 😭😭 Meiän ihana laiva 😭😭 Miten tää voi olla tottakaan kun ei siellä mitään pahaa nyt ees kirjoiteltu 😭😭 Alustana tykkään vauvasta enemmän, ne peukut, mutta on ihan älytöntä että ketjut voidaan poistaa tuosta vaan! Oltaisiinko täällä plussalla kuitenkin paremmin turvassa? Laittakaa tänne lisäinfoa mahdollisesta uudesta laivanrakennusprojektista. Love you 💚

vierailija
Ei heitäkään naurata enää siinä kohtaa kun heidän ketju poistuu.
Eihän please lähdetä nyt yhtään tälle linjalle, eli edes vihjailemaan mistään kostopoisteluista. Moni meistä kuitenkin seilaa miten sattuu ja tykkää tuostakin ketjusta sellaisena kuin se on. Eli ei yritetä pakottaa siitä myöskään uutta emoketjua.

That being said, RIP emoalus! 😭 Mikä ihme sen nyt upotti?

vierailija
Jep. Ja hävettää myöntää, mutta tuo ketju on ollut mulle tosi tärkeä osa elämää jo monta kuukautta, rakastan niitä paulavanukas yms vitsejä ja sitä koko omaa maailmaa mikä on K ja B fandomin ympärille siellä on muodostunut. Tosi tyhjä ja kökkö fiilis jää käteen näistä poistoista.
Sama täällä. Jotenkin koditon olo nyt taas kun ketju poistui.

vierailija
Ainahan nää lukitukset ja poistot liittyy yksityishenkilö(i)stä puhumiseen ja niitä seuraaviin poistopyyntöihin. Jospa me opittais oikeasti olemaan vastaamatta ja reagoimatta edes peukuilla niihin. Eli vaikka kuinka joku provosoisi, niin täysi hiljaisuus ja ohitus. Pystyttäiskö me siihen?

I have to say, I find Vauva's moderating policy (If I can even use that word) really disturbing and unfair, to say the least. I understand many love the thumbs up/down feature there which you here have only if you're registered, but Vauva is making money from us using the board and they are treating us like sh*t. So why insist on using that board?

vierailija
Ainahan nää lukitukset ja poistot liittyy yksityishenkilö(i)stä puhumiseen ja niitä seuraaviin poistopyyntöihin. Jospa me opittais oikeasti olemaan vastaamatta ja reagoimatta edes peukuilla niihin. Eli vaikka kuinka joku provosoisi, niin täysi hiljaisuus ja ohitus. Pystyttäiskö me siihen?
Näin minä olen tehnyt ja laittanut vaan kivaa viestiä.

vierailija
Voi kun kaikki jaksais laittaa palautetta, lähinnä vois pyytää, että palauttaisivat ketjun TAI antaisivat tietoa siitä, millä perusteella toi ketju poistui? Tähän mennessä ei välttämättä ole kuin muutama aktiivinen laitellut näistä viestiä (palstauudistuksen ja emoketjun lukkiutumisen jälkeen siis)
Jos ne sais niitä kymmenittäin, saattaisiko se vaikuttaa jotain?

Yhteistyössä