vierailija
No kokeillaanko? Tekeekö joku ketjun sinne? Jossain kohtaa on kyl pakko luovuttaa jos tää sama p*ska jatkuu vaan.
Laitoin palautetta ihan omalla nimellä.Voi kun kaikki jaksais laittaa palautetta, lähinnä vois pyytää, että palauttaisivat ketjun TAI antaisivat tietoa siitä, millä perusteella toi ketju poistui? Tähän mennessä ei välttämättä ole kuin muutama aktiivinen laitellut näistä viestiä (palstauudistuksen ja emoketjun lukkiutumisen jälkeen siis)
Jos ne sais niitä kymmenittäin, saattaisiko se vaikuttaa jotain?
Oikein! Miten saatais viesti perille koko nautadomille? Tiedän, että se ei ole helppoa.Näin minä olen tehnyt ja laittanut vaan kivaa viestiä.
Onkohan sen laivanrakentajan mietinnöt siinä Jokereiden kiertue ketjussa?Voin tehdä uuden vauvalle, jos porukkaa kiinnostaa. Muistaako joku tarkemmin sen otsikon ja aloitusviestin?
Siinä tapauksessa todellakin tee!Mitä vattua. Kiva tulla tänne pelastuspaatille taas.
Voin tehdä uuden ketjun taas, mulla on aloitusviesti muistissa ja taistelutahtoa vielä vähän jäljellä.
T. laivanrakentaja
Laivanrakentaja täällä hei, tässä on mun aloitusviesti, jos joku kaipailee tulevaa varten:Onkohan sen laivanrakentajan mietinnöt siinä Jokereiden kiertue ketjussa?
Ihana sinäMitä vattua. Kiva tulla tänne pelastuspaatille taas.
Voin tehdä uuden ketjun taas, mulla on aloitusviesti muistissa ja taistelutahtoa vielä vähän jäljellä.
T. laivanrakentaja
Huippua! Uutta paattia vesille vaan. Näytetään ettei meitä jotkut trollit ja ankeuttajat nujerra.Mitä vattua. Kiva tulla tänne pelastuspaatille taas.
T. laivanrakentaja
Mahtavaa kiitos!Mitä vattua. Kiva tulla tänne pelastuspaatille taas.
T. laivanrakentaja
Yritin laittaa, mutta tulee vain teksti, että viesti ei mene perille ja koko viesti katoaa. Ärsyttää, kun purin mieltäni melko pitkän viestin verran ja sitten se katosi taivaan tuuliin ja päälle teksti, että eipä mene perille.Voi kun kaikki jaksais laittaa palautetta, lähinnä vois pyytää, että palauttaisivat ketjun TAI antaisivat tietoa siitä, millä perusteella toi ketju poistui? Tähän mennessä ei välttämättä ole kuin muutama aktiivinen laitellut näistä viestiä (palstauudistuksen ja emoketjun lukkiutumisen jälkeen siis)
Jos ne sais niitä kymmenittäin, saattaisiko se vaikuttaa jotain?
Tämä!Mä oon valmis vaikka kymmeneen uuteen ketjuun. Yksi kaikkien puolesta ja kaikki K/B puolesta.
Todella toimivat sivut Sanomalla...Yritin laittaa, mutta tulee vain teksti, että viesti ei mene perille ja koko viesti katoaa. Ärsyttää, kun purin mieltäni melko pitkän viestin verran ja sitten se katosi taivaan tuuliin ja päälle teksti, että eipä mene perille.