Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on se alkuviestin teksti! Tarvitaanko sitä? En uskalla copy pasteta ettei se katoa, vaan mun pitää vain näpytellä se tänne uudelleen! Silti ehdotan, että aloitukseen laitetaan alkuosa lyhyesti

vierailija
Mua vähän huolestuttaa, kun vauvalla on eräitä kommentoijia, jotka antavat vähän liikaa tietoa omasta työpaikastaan ja harrastuksistaan. Aikuisia ihmisiä he toki ovat, enkä halua vähätellä heidän kykyään pitää itsestään huolta. Vauvalla vaan pyörii kaikenlaisia ihmisiä ja aina joukosta voi löytyä joku sekopää. Miettikää jatkossa, että kuinka paljon jaatte itsestänne tietoja. Kaikella rakkaudella kirjoitin tämän kommentin.

Voi kun kaikki jaksais laittaa palautetta, lähinnä vois pyytää, että palauttaisivat ketjun TAI antaisivat tietoa siitä, millä perusteella toi ketju poistui? Tähän mennessä ei välttämättä ole kuin muutama aktiivinen laitellut näistä viestiä (palstauudistuksen ja emoketjun lukkiutumisen jälkeen siis)
Jos ne sais niitä kymmenittäin, saattaisiko se vaikuttaa jotain?
Have they ever responded to any of our messages? Surely, many of us have written to them about the original B/K thread.

vierailija
MS Loverpool -K&B official (oli otsikko)
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty. Pidetäänhän hauskaa!
Live, love, Jere! <3

vierailija
Luulen että ei ollut meidän vakipalstalaisten syy että upposi. Siinä toisessa ketjussa puhutaan meistä tosi ilkeästi ja varmaan oli ne mesoajat aamulla sieltä ketjusta. Miksi eivät voi antaa meidän olla rauhassa.

vierailija
No voi kauhea nyt! Olin vasta yön aikaisia viestejä lukemassa täällä ja sillä välin ollaan pohjaan upottu. Ihan kauheeta touhua tämmönen, en älyä mikä siinä niin vauvaa ja sanomaa ja trolleja ja keitä kaikkia muita kyrsii kun joukko ihmisiä on löytänyt oman ihanan paikkansa! Onko aamulla kerennyt tapahtua mitään mainitsemisen arvoista? Sen vielä mainitsen että vaikka upottais sata kertaa niin minä olen valmis nousemaan jokaiselle uudelle alukselle. Ja minne osoitteeseen voi laittaa sanomalle palautetta?
Palaute: Skrollaa vauvalla sivun alalaitaan, siellä kohta "Ota yhteyttä"

vierailija
Mua vähän huolestuttaa, kun vauvalla on eräitä kommentoijia, jotka antavat vähän liikaa tietoa omasta työpaikastaan ja harrastuksistaan. Aikuisia ihmisiä he toki ovat, enkä halua vähätellä heidän kykyään pitää itsestään huolta. Vauvalla vaan pyörii kaikenlaisia ihmisiä ja aina joukosta voi löytyä joku sekopää. Miettikää jatkossa, että kuinka paljon jaatte itsestänne tietoja. Kaikella rakkaudella kirjoitin tämän kommentin.
Huoooh.

vierailija
Mua vaan v*tuttaa niin rankasti, että en taida pystyä enää vauvalle. Ehkä sitten on pakko tulla hehkuttamaan iloaan, jos Bojan ratsastaa yksisarvisella taivaasta tms. vastaavaa tapahtuu. Nyt ei vaan pysty, liian hapokasta. Kiitos ja anteeksi, oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti! 🏳️‍🌈💔

vierailija
Eihän siellä edes tiedä toimiiko palautteen antaminen kun lähettämisen jälkeen tulee molemmat tekstit "olemme vastaanottaneet jne" ja "lähetys epäonnistui". Toivottavasit joku laittaa vielä illallakin palautetta jos aamun palautteet menee samalla modella tai kuka siellä nyt onkaan ja iltavuorossa on eri.

Eipä kyllä enää vauva kiinnosta ja boikotoin tästä lähtien muita aiheita. Hirveää törkyä saa olla muissa julkkiskeskusteluissa mutta siellä vaan pysyvät. Ellei sitten jollain lähipiiristä mene meidän jutut tunteisiin ja laittanut palautetta toimitukseen. Se syy ketjun poistumiseen/lukittautumiseen pitäisi kyllä tietää.

vierailija
Kirjoitin viestin ja meni modelle, katsotaan meneekö tämä läpi. Eli boi kotoin tästä lähtien muita vauvan keskusteluita. Muut keskustelut saa jäädä vaikka niissä mitä kirjoiteltaisiin. Syy ketjun poistoon olisi hyvä tietää. Vai meneekö jollain lähipiirissä oikeasti niin tunteisiin että pyytävät poistoa?

Laittakaa palautetta vielä illallakin ihan vaan vaikka pir uuttaan.

vierailija
Joku aikoi selvittää oman keskustelupalstan perustamista, mitenköhän se etenee?
Minä aioin, ja se ei ole nyt edennyt ajan puutteen vuoksi, plus näytti siltä että laiva pysyy pinnalla, en halunnut pitää kiirettä sen suhteen. Mulla on tänään vapaapäivä, lueskelin viestejä rauhassa, sitten laiva upotettiin. Ihan pikkasen alkoi ottamaan päähän. Se laiva on monelle tärkeä huumoreineen, minullekin. @#€%^& Sanoma.

Yhteistyössä