Kenen välittämää liveä katsotte?yli 500 ihmistä livessä!
villimäksi menee sitä pitempää kiertue kestääAivan upea yleisö, mikä villi meno tuolla onkaan.
Mikä synttäriyllätys?Chachachatytto, mutta sanoi streemaavansa vain 3 biisiä + synttäriyllätyksen
Ei tuolla fanilla sen enempää tietoa taida B:n olinpaikasta olla kuin meillä :'D Viittasi varmaan tuohon yleisön äskeiseen mylvintään, tai ehkä aikovat laulaa K:lle synttärionnittelut.Mikä synttäriyllätys?
B ilmestyy lavalle?
Toiv. synttäriyllätys on se Bojan kakussa.
Voi olla hankala esiintyä kiltissä, ehkä laittaa sen CCC päälle tai jotain.Olin vastarannan kiiski ja väitin, että K ei laita kilttiä päälleen, mutta olen silti pettynyt. Olisihan se ollut nyt ihan mielettömän upea asu tuonne.
Edelleen chachachatyttoApua missä jatkuu?
Hyvin lyhyitä. Jotain K jutusteli jonkun yleisön jäsenen kanssa, heitti jotain jalkapallosta, kysyi mistä ihmiset on ja bongasi pari suomalaista, joilta tietysti kysyi, että miksi te tänne asti tulitte. Ei ihmeellistä.Onko välispiikkejä tullu ollenkaan?
Jos ei itse laita niin voisi edes Hääärijä sitten laittaa ccc ajaksi.Voi olla hankala esiintyä kiltissä, ehkä laittaa sen CCC päälle tai jotain.