Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi kun kaikki jaksais laittaa palautetta, lähinnä vois pyytää, että palauttaisivat ketjun TAI antaisivat tietoa siitä, millä perusteella toi ketju poistui? Tähän mennessä ei välttämättä ole kuin muutama aktiivinen laitellut näistä viestiä (palstauudistuksen ja emoketjun lukkiutumisen jälkeen siis)
Jos ne sais niitä kymmenittäin, saattaisiko se vaikuttaa jotain?
Laitoin palautetta ihan omalla nimellä.

vierailija
No jos kirjoittajissa oli syy ainoa oli se yksi jankkaus muttei sitäkään ollut kuin pari viestiä ja jäi siihen. Minusta on omituista jos asia on noin herkkä. Että sitten lähtee koko ketju jossa ihan muuten ok sisältöä

vierailija
Mitä vattua. Kiva tulla tänne pelastuspaatille taas.

Voin tehdä uuden ketjun taas, mulla on aloitusviesti muistissa ja taistelutahtoa vielä vähän jäljellä.
T. laivanrakentaja

vierailija
Onkohan sen laivanrakentajan mietinnöt siinä Jokereiden kiertue ketjussa?
Laivanrakentaja täällä hei, tässä on mun aloitusviesti, jos joku kaipailee tulevaa varten:

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

vierailija
Ookoo, uutta paattia vesille vaan. Kokeilen ensin tehdä samalla nimellä, mutta jos joku tekoäly on sen hampaisiinsa napannut, voidaan joutua muuttamaan paatin nimeä.
T. laivanrakentaja

vierailija
Minä ainakin sitoudun siihen, että edes alapeukun vertaa en huomioi trollausyrityksiä, yksityishenkilökommentointeja jne. Näin olen toiminut tähänkin asti. Yritettäisiin jättää kaikki negailuyritykset täysin vaille huomiota.

vierailija
Voi kun kaikki jaksais laittaa palautetta, lähinnä vois pyytää, että palauttaisivat ketjun TAI antaisivat tietoa siitä, millä perusteella toi ketju poistui? Tähän mennessä ei välttämättä ole kuin muutama aktiivinen laitellut näistä viestiä (palstauudistuksen ja emoketjun lukkiutumisen jälkeen siis)
Jos ne sais niitä kymmenittäin, saattaisiko se vaikuttaa jotain?
Yritin laittaa, mutta tulee vain teksti, että viesti ei mene perille ja koko viesti katoaa. Ärsyttää, kun purin mieltäni melko pitkän viestin verran ja sitten se katosi taivaan tuuliin ja päälle teksti, että eipä mene perille.

vierailija
Tee mahdollisimman lyhyt aloitusviesti! Niitä ehtoja voi kirjoittaa vaikka valmiiksi ja tuutata samantien vastauksena nro 1, jotta ei se aloitusviestin tuleminen uudelleen ja uudelleen sivun alkuun häiritse sitäkään vähää, mitä nyt oli.

Yhteistyössä