vierailija
SamaMä haluaisin kyllä vauvalle. Kaipaan peukkuja liikaa.
SamaMä haluaisin kyllä vauvalle. Kaipaan peukkuja liikaa.
Live löytyy You tubesta, mm. Korvessa- tililtä. Sen aikaiset kommentithan on tässä ketjussa. Ei niissäkään mitään ihmeellistä.Kerkesin onneksi lukea, mutta sitä liveä en ehtinyt katsomaan
Niitä ilmiannetaan paljon ja tässä lopputulos, toisessa ketjussa kylläkin eilen sellainen shippaajista kierrosta ottava, joka uhkaili jo oman käärijäketjunsa poistolla? Mietin hän tämän takanaEi se niistä viesteistä johdu, vaan siitä että joku alkaa niitä poistella.
Jep. Ja hävettää myöntää, mutta tuo ketju on ollut mulle tosi tärkeä osa elämää jo monta kuukautta, rakastan niitä paulavanukas yms vitsejä ja sitä koko omaa maailmaa mikä on K ja B fandomin ympärille siellä on muodostunut. Tosi tyhjä ja kökkö fiilis jää käteen näistä poistoista.Tätä ei taida kukaan nyt tietää. Sanoma vois kertoa tuon, on ihan h*ton turhauttavaa palstailla, kun ketju lähtee kesken kommentoinnin kokonaan.
Ei siellä minusta niin ikävää tekstiä ollut, että ihan poisto olisi ansaittu. En muista suoraan kuin yhden tai kaksi yksityishenkilöön kohdistuvaa. Itse ihastelin juuri kommentissani B kuumuutta, kun ketju katosi alta. Outoa on.Joo Kääriä ketjun kommentit asiaan kieltämättä harmittaa. Mut enemmän ärsyttää tää paatittomuus.
Samoin, tulee käytyä useammassa ketjussa ja teen sen vapaasti nytkin, sananvapausAi että he saavat tulla mesoamaan meidän ketjuun niinkuin äsken ja me ei saada mennä sinne? No minä menen ainakin ja kirjoitan mitä haluan.
Eihän please lähdetä nyt yhtään tälle linjalle, eli edes vihjailemaan mistään kostopoisteluista. Moni meistä kuitenkin seilaa miten sattuu ja tykkää tuostakin ketjusta sellaisena kuin se on. Eli ei yritetä pakottaa siitä myöskään uutta emoketjua.Ei heitäkään naurata enää siinä kohtaa kun heidän ketju poistuu.
Sama täällä. Jotenkin koditon olo nyt taas kun ketju poistui.Jep. Ja hävettää myöntää, mutta tuo ketju on ollut mulle tosi tärkeä osa elämää jo monta kuukautta, rakastan niitä paulavanukas yms vitsejä ja sitä koko omaa maailmaa mikä on K ja B fandomin ympärille siellä on muodostunut. Tosi tyhjä ja kökkö fiilis jää käteen näistä poistoista.
Vauvalle (Jäädäänkö me nyt sitten tähän ketjuun vai puutarhaan?
Ja siis voi vttu tota vauvan toimintaa.
Joo ei ollut viestinpoistoja edes, koska sivut ei hyppinyt. Yhtäkkiä vaan koko ketju lähti.Miten yksittäisillä ketju lukijoilla voi olla noin iso valta että yli 70 ihmisen ketju lähtee tosta vaan poistoon? Ihan naurettavaa.
Mä oisin kyllä mielelläni kuullut näitä.Varmaan se oli viimeinen niitti, kun kerroin mun ei siveellisistä ajatuksista Kärtsää kohtaan.
Vauvalle vaan. Sinnikkäästi haluaisin siellä jatkaa ja näyttää muille, että meitä ei lannisteta.Vauvalle (
Näin minä olen tehnyt ja laittanut vaan kivaa viestiä.Ainahan nää lukitukset ja poistot liittyy yksityishenkilö(i)stä puhumiseen ja niitä seuraaviin poistopyyntöihin. Jospa me opittais oikeasti olemaan vastaamatta ja reagoimatta edes peukuilla niihin. Eli vaikka kuinka joku provosoisi, niin täysi hiljaisuus ja ohitus. Pystyttäiskö me siihen?