vierailija
Joo ei ollut mitään sellaista miksi olisi tarvinnut nyt poistaa. Jotkut ankeuttajat varmaan ilmiantaneet kiusallaan taas oikein urakalla. En voi käsittää.
Samalla nimellä uusi?Rip ms loverpool
Minä syytän näitä negailijoita ja vänkäreitä myös!Kyllä mäkin syytän trolleja (selkeitä sellaisia) ja jankkaajia.
Jep, kuulemma on menty ylikierroksilla ja toiveen esittivät, että tohon ketjuun emme mene.Kääriä ketjun mukaan tää on ilmeisesti ihan ok tai huvittavaa vähintäänkin.
Aivan tähän se aina liittyy, pitäkää nyt ne yksityishenkilöt pois ja lapsuudenystäväpakotukset, täälläkö jatketaan?Niinpä! Kaikki ollut ihanasti, sit joku yksityishenkilö-jankkaaja tuli ja hups, ketju katoaa!
No ei meidän tarvitse mennä sinne, mutta selkeästi jotkut siellä ketjussa pyörivät käyvät meidän ketjussa pilaamassa tunnelmaa. Tahallaan.Jep, kuulemma on menty ylikierroksilla ja toiveen esittivät, että tohon ketjuun emme mene.
Ei heitäkään naurata enää siinä kohtaa kun heidän ketju poistuu.Joo Kääriä ketjun kommentit asiaan kieltämättä harmittaa. Mut enemmän ärsyttää tää paatittomuus.
Ei ole mitään todistetta, että johtuu noista. T. Vauvalla 11 vuotta palstaillut.Aivan tähän se aina liittyy, pitäkää nyt ne yksityishenkilöt pois ja lapsuudenystäväpakotukset, täälläkö jatketaan?
Ei se niistä viesteistä johdu, vaan siitä että joku alkaa niitä poistella.Aivan tähän se aina liittyy, pitäkää nyt ne yksityishenkilöt pois ja lapsuudenystäväpakotukset, täälläkö jatketaan?
Mä haluaisin kyllä vauvalle. Kaipaan peukkuja liikaa.Yritetäänkö vielä uutta vai siirrytäänkö Plussalle? Ketjun aloitusviesti löytyy varmaan Googlen välimuistista.
Jotkut tulee aina pilaamaan ketjut näillä jutuilla.Aivan tähän se aina liittyy, pitäkää nyt ne yksityishenkilöt pois ja lapsuudenystäväpakotukset, täälläkö jatketaan?
Ai että he saavat tulla mesoamaan meidän ketjuun niinkuin äsken ja me ei saada mennä sinne? No minä menen ainakin ja kirjoitan mitä haluan.Jep, kuulemma on menty ylikierroksilla ja toiveen esittivät, että tohon ketjuun emme mene.
Tätä ei taida kukaan nyt tietää. Sanoma vois kertoa tuon, on ihan h*ton turhauttavaa palstailla, kun ketju lähtee kesken kommentoinnin kokonaan.Miten tuo ketju poistuu vauvalla? Onko moden täytynyt se siis poistaa vai meneekö jostain tietystä määrästä ilmiantoja?