Joo kuuli serenadin sinne Thaimaaseen asti jotain kautta. Pakko oli lähteä. Vähemmästäkin sitä on lähdetty kun jollakin on niin kova kaipausSe on nyt lähdössä pikavauhtia lentokentälle ja K:n luo
Yhdessä välissä oli kyllä ihan kunnolla Niuvaa. Hienoa että jotkut pitävät meidän juttujakin esillä.Vitsi miten upea keikka oli!! Belgia pisti parastaan, ne halus todella näyttää miten rakastettu K on 🥲 ja Lorenzo lauloi hienosti Näkyi siellä ainaki yks Niuva-kommenttikin B-keskustelun aikana
Tukan perustella mä sanoisin että on B, mutta se on aika 50-50. En äkkiseltään keksi, kuka muu se voisi uskottavasti olla, mutta täysin varma en ole B:stäkään.Ei ole Bojan! Eihän tuosta saa edelleenkään mitään selvää. Joka tarkoittaa, ettei niillä ole antaa siitä kuvaa.
Pystyn just ja just kuunteleen tän..! Ihan hirveetä noloutta mun päässäni, mutta kiva toki kuulla että..!Watafak! Voi kulta pieni niin kaipaa Boitsua.
No joo, ei tuo nyt ihan veljellistä meininkiä ole.Sanokaa mua vain harhaiseksi ja deluluksi, mutta en jotenkin näe, että puhuisi samalla lailla Mikestä. Veljellistä my ass.
Ja kyllä, lauseessa minä rakastan sinua on kolme sanaa.
Tottakai. Mutta vitsissö on usein totta toinen puoliKärtsyn serenadi oli kyllä aika Uuno Turhapuroa. Ihan läpäksi heittää.
bojan niin tiesi mitä tekee.Lähti Pöyhösen pojalta loppukin järki hänen suhteensa. Belgiaan vaan vetämään julkiset serenaadit ja rakkaudentunnustukset ja uusi laulukin kertoo hänestä ja ja ja… vastinetta odoteltais jo kohta. Kärtsä on nyt kohta koko viikon puhunut ulkomaan yleisöilleen, aivan, Bojanista.Taudin sanoa tämän jo joskus aiemmin, ja sanon uudelleen: Eipä näköjään menneet hukkaan B:n Suomen keikoille valitsemat kostopitsit ja muut. Hyviä valintoja
No ei kai se nyt voi mitään Ricky Martinia siellä alkaa vetämään. Huumorin varjolla on helppo näyttää oikeita tunteita.Kärtsyn serenadi oli kyllä aika Uuno Turhapuroa. Ihan läpäksi heittää.
Joo ei ole Bojan. Itsekin katsoin ensin mut sit vähän tarkastelin.Siis minulla tulee tuosta autossa olevasta lähinnä Maksin takaraivo mieleen mutta eihän se poika siellä edes ole
No, ei. Eikä ihan ystävä tasoakaan.No joo, ei tuo nyt ihan veljellistä meininkiä ole.