vierailija
Kärpyn tuosta serenadiäänestäkin tulee mieleen kuin joku Vesku Loiri reinkarnaatio
Mä katoin, et NaceNyt muuten Markin kuvassa ihan varmaan etupenkillä Boitsu.
Tai en tiedä onko toi edes auto, mut toi valkopaitainen näyttää kyllä takaa ihan Bojanilta. Siis Markin stooreissa.Nyt muuten Markin kuvassa ihan varmaan etupenkillä Boitsu.
No jokuhan sanoi että se rupee vasta loppulomasta näkymään, en kyl tiedä miksi näin.Ei hele. Tämäkin vielä tähän yöhön. xD Ja edelleen haluan tietää, miten hemmetissä B onnistui muuttamaan sen olinpaikkansa Thaimaasta käsin sitten Sloveniaksi!
Ei oo Nacella noin pitkä ja paksu tukka.Mä katoin, et Nace
Se on käskenyt Markia ajamaan hänet välittömästi lentokentälle?Nyt muuten Markin kuvassa ihan varmaan etupenkillä Boitsu.
Aloin nauraa tuolle kuvalle nähdään huomenna ei tälle tule loppuaTai en tiedä onko toi edes auto, mut toi valkopaitainen näyttää kyllä takaa ihan Bojanilta. Siis Markin stooreissa.
Ehtii se tulla vielä Lontooseen.Tai en tiedä onko toi edes auto, mut toi valkopaitainen näyttää kyllä takaa ihan Bojanilta. Siis Markin stooreissa.
Miks sen tukka näyttää jotenkin väärältä?Nyt muuten Markin kuvassa ihan varmaan etupenkillä Boitsu.
Se on nyt lähdössä pikavauhtia lentokentälle ja K:n luoNyt muuten Markin kuvassa ihan varmaan etupenkillä Boitsu.
Hyvinkin. Ehtis sinne ja synttäreilleki mahdollisesti.Ehtii se tulla vielä Lontooseen.
Edelleen vois olla Jan, vaikee sanoaNöyy. Haaveet kaatuu
LyhyeltäMiks sen tukka näyttää jotenkin väärältä?
nytkö se mourunta alkoi XDSe on nyt lähdössä pikavauhtia lentokentälle ja K:n luo
Ne mihkään kaadu!Nöyy. Haaveet kaatuu
Mä katoin samaa.Lyhyeltä
Ei ole Bojan! Eihän tuosta saa edelleenkään mitään selvää. Joka tarkoittaa, ettei niillä ole antaa siitä kuvaa.Ei hele. Tämäkin vielä tähän yöhön. xD Ja edelleen haluan tietää, miten hemmetissä B onnistui muuttamaan sen olinpaikkansa Thaimaasta käsin sitten Sloveniaksi!