vierailija
Toi hymy laulun jälkeen. Maailma on pelastunut <3Video!
Toi hymy laulun jälkeen. Maailma on pelastunut <3Video!
Mainitsi se myös sen, että kertoo kahdesta tyypistä laivalla jotka tanssivat.. ehkä kertoo hänen elämästään.Kärtsä puhui huhhahhei:stä, että laivabiisi, story of my Life and maybe more! Töstä ajattelin heti et brothers and maybe more kommenttia Sit se alkoi puhumaan bojanin pyykistä ja sit tulikin se mouruaminen: bojan where are you, I really miss you, I need you.
kyllä, bojan on joka keikalla matkassa K:n puheissa tavalla tai toisellabojan niin tiesi mitä tekee.Lähti Pöyhösen pojalta loppukin järki hänen suhteensa. Belgiaan vaan vetämään julkiset serenaadit ja rakkaudentunnustukset ja uusi laulukin kertoo hänestä ja ja ja… vastinetta odoteltais jo kohta. Kärtsä on nyt kohta koko viikon puhunut ulkomaan yleisöilleen, aivan, Bojanista.
mun mielestä se ois taas Jan. Mutta kuka siinä toisessa stoorissa seisoo ja kumartuu? Valkoiselta paidalta sekin näyttää, mutta se ei missään nimessä ole Jan.Tai en tiedä onko toi edes auto, mut toi valkopaitainen näyttää kyllä takaa ihan Bojanilta. Siis Markin stooreissa.
Olin.Siellä livessä hoettiin Niuvaa ja Kukkiksen perän huudeltiin vaikka kuin! Olikohan Kukkis-nimimerkki meijän aito Kukkis?
Ei ole Bojan hänkään.mun mielestä se ois taas Jan. Mutta kuka siinä toisessa stoorissa seisoo ja kumartuu? Valkoiselta paidalta sekin näyttää, mutta se ei missään nimessä ole Jan.
Niin ja mites ois tullut Bojanin pyykit laivabiisin jälkeen mieleen jos ei se story of my life liittyisi vahvasti kyseiseen pyykkien käyttäjään. Saas nähdä minkälaista promoa laivabiisiin liittyyKärtsä puhui huhhahhei:stä, että laivabiisi, story of my Life and maybe more! Töstä ajattelin heti et brothers and maybe more kommenttia Sit se alkoi puhumaan bojanin pyykistä ja sit tulikin se mouruaminen: bojan where are you, I really miss you, I need you.
True! Kyllä B osaa ja nyt sitten kuullaan K:n mouruntaaTaudin sanoa tämän jo joskus aiemmin, ja sanon uudelleen: Eipä näköjään menneet hukkaan B:n Suomen keikoille valitsemat kostopitsit ja muut. Hyviä valintoja
So much love 4 Kukkis!Olin.
Onko tämä nyt todellista tunteen paloa? Vai ovatko Bojan jutut vaan tulleet osaksi K n tämän hetkisiä keikkarutiineja? Yleisö tykkää ja jos Bojanillakaan ei oo mitään tätä sirkusta vastaan. Nauravat jutulle ehkä yhdessä?Tottakai. Mutta vitsissö on usein totta toinen puoli