vierailija
Ei vaikka osa on melkein koko päivän väitelleet onko jossain epäselvässä tallenteessa Bojan vai eiSiis ei VIELÄKÄÄN Bojania paikannettu.
Ei vaikka osa on melkein koko päivän väitelleet onko jossain epäselvässä tallenteessa Bojan vai eiSiis ei VIELÄKÄÄN Bojania paikannettu.
Nythän janilla on käytännössä sama hiusten pituus.Aika lailla sama hiusten pituus kuin Stožicessa, kyllä se Bojan on. Valkoinen t-paita, joka Boitsulla usein päällä.
Hei, kyseessä oli SE PAITA. Niin kai siitä nyt paljon on puhuttavaa jälkikäteen!Myös kiinnostavaa, miten monta kertaa saman pyykkihomman voi ottaa puheeksi, luulisi että muutakin puhuttavaa aiheesta löytyisi, mutta kostopitsipyykki teki lähtemättömän vaikutuksen.
Lorenzon sivuilla on. Suosittelen katsomaan!onko tuo live mahdollista katsoa myöhemmin? T. instagramista tietämätön
Häh, ei minusta vaan yhtään.Onhan tää käänne tälle paatille taas vähän kummallinen. Tosta vaan avoimesti puhutaan B:sta ja lauletaan serenadia.
Mitä järkeä niitä olisi tässä määrin jatkaa? Ei ne anna mitään lisäarvoa millekään. Eikä oikein ole tullut sellaista kuvaa Käärijästä, että tykkäsi huijata ja johtaa harhaanOnko tämä nyt todellista tunteen paloa? Vai ovatko Bojan jutut vaan tulleet osaksi K n tämän hetkisiä keikkarutiineja? Yleisö tykkää ja jos Bojanillakaan ei oo mitään tätä sirkusta vastaan. Nauravat jutulle ehkä yhdessä?
Rickyy <3Ja eiköhän kuunnella tämän yön tuutulauluksi
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Kukkis tuu takasin palstailemaanSo much love 4 Kukkis!
Mun päässä liikkuu hyvin vahvasti tämä myös.Edelleen, Joker out (Mark) tietää mitä tekee. Mutta miksi? Mikä mayhem tästä on nousemassa? Mistä on kyse ja miksi? Miksi mua kutkuttaa että se liittyisi Huhhahheihin? Sanokaa että ei liity, niin saan nukuttua.
Tämä. Tai jos se onkin Bojan, niin liveä on katottu ja haluttiin vastata Kärtsän kysymykseen: täällä Thaikuissa se on.Autossa selkeä ei-Bojan.
Heart (?) 🩷En saa Bojan laulun sanoista selvää: come back to my… mihin?
mikä se tunnari oli instassa?Lorenzon sivuilla on. Suosittelen katsomaan!
Mä kuulin livessä house?Heart (?) 🩷
Ja mä että JAn. Siis siinä oikealla. Keskellähän voi istua vaikka joku Thaikku-opas tai kuka tahansa.Mä katoin, et Nace